X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עו"ד פואד ח'יר תבע 60,000 שקל תמורת טיפולו בנכת צה"ל - אך יקבל 1,200 שקל בלבד ביהמ"ש: הסכמי שכר הטירחה שהגיש עומדים בסתירה לטענותיו שלו
▪  ▪  ▪
בית המשפט בעכו

שופט בית משפט השלום בעכו, ג'מיל נאסר, רומז (15.7.14) לאפשרות שעו"ד פואד ח'יר הגיש לבית המשפט הסכמי שכר טירחה מפוברקים בתביעתו נגד לקוחות לשעבר.
ח'יר תבע 60,000 שקל מעו"ד שירן בן-עזרא ומהוריה. לטענתו, הוא ייצג את שירן בהליכים להכרה כנכת צה"ל ובתביעה שהגיש נגדה בא-כוחה לשעבר, עו"ד יואב צח-וכס. בין היתר הגיש ח'יר את הסכמי שכר הטירחה שלטענתו נחתמו בידי שירן והוריה. הללו טענו, כי מדובר בהסכמים מפוברקים, שאינם משקפים את ההסכמות שהיו ביניהם בעל-פה. הגרפולוגית אורה כבירי קבעה, מטעמו של ח'יר, כי האותנטיות של החתימות היא בדרגת סבירות גבוהה ביותר.
ואולם, נאסר החליט שלא להסתמך על הסכמים אלו. הוא מציין תחילה, כי ח'יר הגיש רק תצלומים שלהם, בטענה שהמקור מצוי בידי המשטרה בעקבות תלונה של בן-עזרא נגדו, אך נאסר אומר שהוא כלל לא הוכיח טענה זו. נאסר גם מעיר, שההסכם כתוב בכתב ידו הצפוף והמחובר של ח'יר וקשה לפענח את הנאמר בו.
לאחר מכן מצביע נאסר על העובדה, שתוכנם של ההסכמים סותר את טענתו של ח'יר עצמו בתביעתו, לפיה הוסכם שהוא לא יגבה שכר טירחה כלשהו תמורת טיפולו בתביעה נגד צח-וכס. לעומת זאת, בהסכם שהגיש צוין תשלום של 3,000 דולר בתוספת 1,200 שקל לכל ישיבת הוכחות. ח'יר אף תבע 20,000 שקל בגין אותו ייצוג. ואילו בהסכם שנחתם לכאורה חודש קודם לכן, נקבע רק תשלום של 1,000 שקל לכל ישיבה.
נאסר דחה לחלוטין את תביעתו של ח'יר לתשלום בגין ייצוגה של שירן מול משרד הביטחון. הוא אמר, כי לא השתכנע שח'יר ביצע - כגירסתו - אינספור פגישות ועבודה משפטית ענפה עבורה. ח'יר ביקש לקבל שכר טירחה לפי אחוזי נכות שנקבעו לשירן בעקבות ייצוגה בידי צח-וכס, קובע נאסר. זאת ועוד: הסכם שכר הטירחה שהציג קובע ששכרו ייגזר מאחוזי הנכות הקבועים שייקבעו לה, והוא כלל לא היה מעורב בקביעתם.
נאסר קבע, כי בן-עזרא ישלמו לח'יר 10,000 שקל תמורת כל השירותים שהעניק להם, וקיזז מסכום זה 8,800 שקל שכבר קיבל. בשל הפער הניכר בין סכום התביעה לבין הסכום שנפסק, לא יקבל ח'יר הוצאות.

תאריך:  24/07/2014   |   עודכן:  24/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביהמ"ש רומז: עו"ד הגיש הסכמים מפוברקים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חרפת התנהלות הלישכה ל"ת
לישכת עוכרי דין  |  24/07/14 09:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף, עידן יוסף
רשות התעופה הפדרלית הסירה את איסור הטיסה לישראל לאחר 36 שעות השעיה של כלל הטיסות האמריקניות לארץ    "נמשיך לעקוב אחרי המצב הנזיל סביב נמל התעופה בן-גוריון"    שר התחבורה: מקווה שהחברות האירופיות יודיעו גם הן על חזרתן לפעילות בהקדם    לטורקים ניתנו שתי אפשרויות להוצאת הישראלים מתחומן
מחלקה ראשונה
מחלקה ראשונה
סערה במליאה: סגן השר מיקי לוי סירב להשיב להצעתה של חברת הכנסת מיכל בירן בטענה כי הקליטה אותו בסתר
אלעזר לוין
אחרי הצבעה חוזרת, נדחתה ההסתיגות שהתקבלה קודם לכן, הקובעת שיש להוציא התרי בנייה בתוך שנתיים    חזרו להצעה המקורית: אין חובה לבנות אף דירה    ח"כ כלפה שינה את עמדתו ועורר סערה בישיבת ועדת הפנים
אלעזר לוין
"רוצה לבחון הזדמנויות למיצוי רב יותר של יכולתה"    הערכה: פורשת לאור השתלטות שלמה אליהו ובניו על החברה    שורת בכירים פרשו מהחברה בחודשים האחרונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il