X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נקלעה בין האב ובנו, בעלי השליטה במגדל, והתקשתה לשמור על מעמדה הניהולי כשהיה יו"ר אליהו, פרשו המנכ"לים שתחתיו בזה אחר זה האם תמונה למפקחת על הבנקים במקום דוד זקן
▪  ▪  ▪
ענת לוין. מה קורדה במגדל? [צילום: יח"צ]

ענת לוין הודיעה כי היא "בוחנת" אפשרות לפרוש משלושת תפקידיה בחברת הביטוח מגדל - מנכ"ל החברה-האם מגדל אחזקות, ויו"ר החברות-הבנות מגדל ביטוח ומקפת. היא נקלעה למצב לא קל, מבחינתה, בין שלמה אליהו ובניו עופר וישראל, בעלי השליטה בחברה, ששלושתם אנשי ביטוח מיומנים. שלושתם, ובמיוחד שלמה אליהו, אינם אוהבים לצידם מנכ"ל חזק, העלול לפגוע בעצמאות המקצועית שלהם.
שלמה אליהו הוא יו"ר החברה-האם מגדל אחזקות. נכון, הוא התחייב לפרוש באפריל 2015. אבל בינתיים הוא כאן. נכון, הוא התחייב בפני המפקחת על הביטוח, דורית סלינגר, שלא להתערב בעסקים השוטפים של מגדל אחזקות, שהיא כידוע בעלת השליטה בחברת מגדל-ביטוח.
אבל קשה לדרוש מאיש ביטוח ותיק ומיומן כשלמה אליהו, שלא לחוות את דעתו המקצועית/האישית בנושאים שונים הנוגעים להפעלתה השוטפת של הקבוצה. ענת לוין היא כאמור מנכ"לית מגדל אחזקות, וכפופה לבעל השליטה. היא גם יו"ר מגדל ביטוח, ובדרך של שרשור כפופה שוב לשלמה אליהו. שנים רבות היה שלמה אליהו יו"ר חברת הביטוח אליהו.
המנכ"לים שעבדו תחתיו פרשו בזה אחר זה, ובהם יעקב יולוס וגבריאל מי-זהב. כולם הסבירו, שקשה לעבוד מתחת ליו"ר, שהוא גם בעליה של החברה וגם איש ביטוח מיומן ומקצוען, מן הטובים בענף.
במקרה של עופר אליהו, בנו וכנראה יורשו של שלמה אליהו, המצב הפוך: ענת לוין היא יו"ר מגדל ביטוח, עופר אליהו הוא המנכ"ל. זה מצב הפוך לעומת החברה האם. לכאורה, לוין היא היו"ר והאיש מספר 1 במגדל ביטוח. אבל מי שכפוף לה הוא מנכ"ל ותיק ומיומן, שהוא גם מבעלי החברה. קשה לעבוד כך.
הבן השני, ישראל אליהו, הוא יו"ר מגדל שוקי הון. זו חברה-בת של מגדל ביטוח, לכאורה כפופה לענת לוין, אבל למעשה, גם לישראל יש מה להגיד. גם הוא מבעלי השליטה בקבוצה.
ענת לוין מחפשת אולי תפקיד, שבו לא תהיה כפופה לאיש, ותוכל להפגין את יכולתה המקצועית עד לשנה שעברה הייתה משנה למנכ"ל בנק הפועלים, כפופה למנכ"ל. ייתכן שיוצע לה להיות המפקחת על הבנקים, במקום דוד זקן המסיים את הקדנציה, אבל אז תהיה כפופה כמובן לנגידת הבנק. אם תרצה להיות מספר 1, יהיה עליה למצוא חברה אחרת בתחום הביטוח או הבנקאות.

תאריך:  24/07/2014   |   עודכן:  24/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
דנציגר תומך בהטלת פיצוי מותנה, שייכנס לתוקף אם הסרבן לא יחזור בו עד התאריך שנקבע    סולברג: לשנות את החוק ולאפשר לבית המשפט לכפות על הסרבן להצטרף לפרויקט
ספיר פרץ
מינהל התעופה הפדרלי של ארה"ב הודיע הבוקר על ביטול האיסור לטוס לישראל    נוסע: "אני על המטוס 5 שעות, ויש עוד 5 מטוסים לפניי שצריכים להתפנות"    שר התחבורה ישראל כץ: "הטורקים מאוד אכזבו - לא עמדו בסיכומים איתנו"
עידן יוסף
הסדרי תנועה מיוחדים בבירה לרגל חגיגות לילת אל קדר    רבבות מוסלמים צפויים להגיע להר-הבית אך המשטרה תמנע כניסת צעירים מחשש להתפרעויות בעקבות המבצע בעזה    יולי: 931 נעצרו בהפרות סדר ברחבי הארץ
לי-אור אברבך
עו"ד אבי ליכט מאיים בצעדים משמעתיים אם מנכ"ל רשות השידור לא יעצור את תשדירי העובדים המוחים נגד "סגירת רשות השידור" ואובדן מקום עבודתם
איתמר לוין
בית המשפט עומד על ריבוי המקרים בהם המעוניינים לנסוע לקברו של ר' נחמן מברסלב ונגדם יש צווי עיכוב יציאה, משתמשים לשם כך בדרכונים מזויפים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il