X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קק"ל הצליחה בתוך ימים לגייס את הסכום מיהדות התפוצות המיגוניות החדשות יוצבו באופקים, בבני שמעון, בגן יבנה, בשדרות, בנווה, בבני נצרים, בשדות נגב, באשכול, בחוף אשקלון, במרחבים, בשער הנגב, בנתיבות ובישובי המגזר הבדואי
▪  ▪  ▪
מיגונית חדשה לישובי עוטף עזה [צילום: יח"צ קק"ל]

יהדות העולם ממשיכה להפגין סולידריות והזדהות חסרת תקדים עם ישראל: קרן קימת לישראל גייסה בתוך מספר ימים ושעות כ-4 מיליון דולר מקרב ידידיה בעולם. מתוכם כבר העבירה קק"ל מתקציבה 9 מיליון שקלים לתשלום עבור 160 מיגוניות חדשות ליישובי עוטף עזה.
"בזמן שתוקפים אותנו ברחבי העולם, יהדות העולם, גם מארגנת הפגנות הזדהות וגם נרתמת ומפגינה תמיכה וסולידריות חסרת תקדים בישראל באמצעות לשכות קק"ל", אמר יו"ר קק"ל אפי שטנצלר.
160 מיגוניות חדשות ייפרסו ברחובות ביישובי עוטף עזה במטרה להעניק לתושבים, הנצורים כבר שבועות ארוכים בבתיהם, אפשרות לתנועה חופשית יותר מחוצה להם.
לאופקים נתרמו 20, לנתיבות - 15, ישובי המגזר הבדואי (לקיה, שגב שלום, רהט וחורה) - 12 לבני שמעון - 8, גן יבנה - 10, שדרות - 14, נווה - 24, בני נצרים - 15, שדות נגב - 8, אשכול - 8, חוף אשקלון - 8, מרחבים - 10, שער הנגב - 8.
ראשי המועצות ביישובי הדרום קיבלו בסיפוק את התרומה למיגוניות, הודו לקק"ל על ההתגייסות המהירה וציינו ש "המיגוניות החדשות הן לא פחות ממצילות חיים. שגרת החיים של תושבי המקום נגזלה מהם כבר שבועות ארוכים, האיום הוא בלתי פוסק ואין את הפריבילגיה להוריד מהמתח והערנות הנדרשים".

תאריך:  30/07/2014   |   עודכן:  30/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
4 מיליון דולר עבור 160 מיגוניות חדשות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
אלברט שבות
מי שקורא היום את המפה האזורית יכול לראות בנקל כי ישראל ממשיכה להתקיים למרות ועל אף האינטרס של המערב שעניינו בנוזל השחור הולך ומתחזק, וישראל נתפסת כמי שמערערת מטבע קיומה את איזון האזור, ועל-כן היא רק יכולה להפסיד ממשחק הדיפלומטיה בו מפזרים ערפל    יש מקום להגיד לארה"ב "צבועה את"
ראובן לייב
למרות מאוויי ישראל, ארה"ב, מצרים וסעודיה - אין שום סיכוי שראש הרשות הפלשתינית יצליח לשלוט על עזה במקום החמאס. זה הזמן להתפכח מן האשליה הזו שאינה מחזיקה מים
הרב אליהו קאופמן
אומרים שחבל כל דאבדין, וכך גם כאן, ובמיוחד כאשר אפשר היה למנוע בקלות את המלחמה האחרונה, בהכרה רשמית ופוליטית בחמאס, שכמו אש"ף בשעתו היה עובר למחויבות פוליטית. אבל מישהו כאן רוצה - כנראה, לא להפסיק את המלחמות ולא לפרוע את ההבטחה של יהורם גאון, על ה"מלחמה האחרונה"
מתי דוד
לעולם לא עוד כניעה לתמימות העולם הנאור    חלק מהדיפלומטים ואנשי רוח הנחשבים בעיני עצמם אנשים סופר חכמים עד כדי כך שהם אינם מסוגלים להבין את המובן מאליו
רועי אורן
כמוכן, בהנחה שמבצע זה יסתיים ללא הכרעה, והבחירות יוקדמו, הן תהיינה סביב הנושא החברתי-כלכלי אשר מטריד את האזרחים יותאר מהנושא המדיני-ביטחוני    למה הפרשנים הפוליטיים מפרידים בין שני ההיבטים האלו שיש קשר הדוק ביניהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il