X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
על-פי ההסכם במפעלי תובלה, שתוקפו עד סוף 2017, העובדים יהיו זכאים לשורה של הטבות ותוספות שכר שכרו ההתחלתי של עובד לא יפחת משכר המינימום בתוספת מקצועית של 300 שקל פרמיית הובלה של 20% בקו סדום - צין נמל אילת
▪  ▪  ▪
מפעל כיל בנגב

הסכם קיבוצי חדש נחתם (יום ד', 30.7.14) בין ההסתדרות לבין הנהלת מפעלי תובלה - חברה המשמשת כזרוע הלוגיסטיקה היבשתית של כיל דשנים. על-פי ההסכם, שתוקפו עד סוף 2017, העובדים יהיו זכאים לשורה של הטבות ותוספות שכר.
במסגרת ההסכם, שכרו התחילי של עובד במפעלי תובלה לא יפחת משכר המינימום בתוספת 300 שקלים כתוספת מקצועית. כמו-כן, החל ממשכורת ראשונה לאחר חתימת ההסכם, תוענק תוספת בגובה 20% לפרמיית ההובלה בקו אילת סדום / צין נמל אילת. ביתר הקווים הפרמיה תעלה ב-5%. על כלל הפרמיה המצטברת לנהגים, יחולו פרמיות נוספות כגון פרמיית בטיחות ותוספת לקווי נוזלים ספציפיים.
בנוסף לתוספות השכר והפרמיות לנהגים, החברה תעדכן גם את טבלאות השכר של עובדי המוסך, הפקידים, הסדרנים ומנהלי העבודה בחברה, אשר יהיו זכאים בשלוש השנים הקרובות לעלייה מצטברת של למעלה מ-10% בשכרם. ההסכם מסדיר גם דרגות אישיות, פיצויים מוגדלים לעובדים במקרה של מכירת החברה, סגירתה או איחוד מטות, פיצוי על אי-ניצול ימי מחלה לפורשי ופיצוי רטרואקטיבי על תקופת ניסיון.
נושאים נוספים המוסדרים בהסכם הם: אש"ל ולינה מחוץ לבית. כך למשל, מעתה ישולם לכל עובד בקווי ההובלה הארוכים תשלום אש"ל אחיד וקבוע שיעמוד על 87.5 ₪ ליום עבודה בפועל. במקרים של הובלה בקווים קצרים, העובד יהיה זכאי לתעריף אש"ל בסך של 66.5 שקל ליום. בכל מקרה של לינה מחוץ לבית, עקב אילוצי החברה, הנהלת החברה תישא בעלות הלינה ובעלות ארוחת הערב, ללא קיזוז בתשלום אש"ל ובלא חיוב הנהג.
ההסכם החדש קובע גם הקמת מועצת ייצור ובדיקה מחודשת של הפרמיה, מסדיר את סוגית ניוד העובדים והעברת עובדים מדור ב’ לדור א’, מאפשר הענקת קרן השתלמות לכל עובדי דור ב’ ומסדיר את פעילות הוועד.
אבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אמר בתגובה כי "מדובר בהסכם קיבוצי מצוין המביא בשורה טובה לעובדים שראויים לתגמול הולם על עבודתם. נזכיר כי לצד האחריות הרבה המופקדת בידיהם, העובדים - רובם ככולם - מועסקים באזור הדרום אשר נמצא כבר ימים ארוכים במציאות ביטחונית מורכבת ומתוחה".

תאריך:  30/07/2014   |   עודכן:  30/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסכם קיבוצי חדש בחברת בת של כיל דשנים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
יו"ר ועדת הכספים הציע: חרדים וערבים יקנו דירות עד 1.6 מיליון שקל, ויקבלו פטור רק עד 1 מיליון    נמשך הקיפאון בדיון בהצעת החוק    חלק מהתסבוכת - חוק מע"מ ותוכנית "מחיר מטרה" תלויים זה בזה    אולי חקיקת ביניים    מכה ללפיד
גלית יצחק-אוגנוב
פרופ' דניאל לנדאו מונה לתפקיד    מחליף בתפקידו את פרופ' בן-ציון גרטי    מנהל שניידר: "אני סמוך ובטוח כי ניסיונו וכישוריו של פרופ' לנדאו, יביאו להצלחה רבה בתפקיד זה"
עופר וולפסון, עידן יוסף
טיל נ"ט נורה על דחפור די-9 במהלך פעילות של הנדסה וגבעתי    באירוע נהרגו 10 מחבלים    צה"ל מרחיב פעילות בצפון הרצועה ובדרומה
עופר וולפסון
חברת-הבת CELARE חתמה על הסכם לשיתוף פעולה ביישום והטמעה של פתרונות ניטור אבטחת סייבר למפעלים גדולים
עופר וולפסון
כך בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד   ירד בעיקר בגלל יצוא היהלומים, אך גם בנטרולם נרשמה ירידה של כ-5%    הירידה הגורפת - בכל המגזרים    ירידה גם ביצוא לרוב אזורי הסחר: היצוא לארה"ב בנסיגה זה הרבעון החמישי ברציפות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il