X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
109 צעירים יהודים מצפון אמריקה העומדים להתגייס לצה"ל כחיילים בודדים ינחתו ביום שלישי בנתב"ג בטיסת החיילים הבודדים של ארגון "נפש בנפש" ומשרד העלייה והקליטה
▪  ▪  ▪
מקס שטיינברג ז"ל

338 עולים חדשים מצפון אמריקה יגיעו לארץ ב"טיסת החיילים הבודדים" של ארגון "נפש בנפש" ביום ג' (12.8.14), 109 מתוכם צעירים וצעירות שעומדים להתגייס לצה"ל.
בעקבות הלחימה בעזה, 80% מהחיילים הבודדים במטוס הודיעו כי הם מבקשים לשרת ביחידות קרביות. רבים מבקשים גולני.
הטיסה היא מבצע משותף של ארגון נפש בנפש ומשרד העלייה והקליטה, בשיתוף ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF), הסוכנות היהודית לישראל, תנועת הצופים גרעין צבר וקרן קיימת לישראל.
בקרב הבנים נרשם ביקוש גבוה לגולני וצנחנים וגם ליחידות התנדבותיות כגון שלדג, דובדבן, סיירת מטכ"ל, שייטת 13. בין העולים במטוס נכללים גם 37 משפחות, 5 רופאים ורופאי שיניים, 2 אחיות וגם טייס. עשרות מהעולים החדשים צפויים להתגורר בדרום הארץ ובצפונה ובכך לחזק את הפריפריה.
ג'ייסון קרייזלר, בן 22 מניו ג'רזי (רוצה צנחנים): "חמאס רוצה להשמיד את כולנו, והעלייה שלי ושל עוד מאות חיילים בודדים כמוני מארה"ב היא המענה הטוב ביותר של העם היהודי"; ג'ייקוב אפשטיין, בן 19 מפלורידה (רוצה גולני): "שון כרמלי ומקס שטיינברג הם מקור להשראה עבורי ואני מעריץ את ההקרבה שלהם למדינה; איתן פאדנוס, בן 19 מאוהיו (רוצה צנחנים): "לא יכולתי לחשוב על זמן טוב יותר לעשות עלייה לישראל ולהתגייס לצה"ל".
כ-2,800 חיילים בודדים עולים מרחבי העולם (כ-800 מארה"ב) משרתים כיום בצה"ל וכל שנה מתגייסים כ-900 חדשים. חלק גדול מהם זוכים לקבל סיוע ולווי צמוד במסגרת "תוכנית החיילים הבודדים" שיזמו במשותף ארגון "נפש בנפש" וידידי צה"ל בארה"ב (FIDF) שמטרתה לסייע לחיילים הבודדים להיקלט בהצלחה בשירות הצבאי ובמדינת ישראל. במסגרת התוכנית, החיילים זוכים לסיוע מוגדל בזמן שירותם הצבאי הכולל מענקים כספיים, ליווי אישי והכוונה ומשלוח חבילות שי מדי שלושה חודשים. עם שחרורם מצה"ל מוצע להם ייעוץ מקצועי אישי הכולל הכוונה ללימודים, ייעוץ בבחירת קריירה והשמה תעסוקתית.
לדברי נויה גוברין, מנהלת תוכנית החיילים הבודדים בארגון "נפש בנפש", מתחילת מבצע צוק איתן כמות האי מיילים, הטלפונים והבקשות של אמריקנים להתגייס לצה"ל עלתה בעשרות אחוזים.

תאריך:  07/08/2014   |   עודכן:  07/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עולים בעקבות שון ומקס מארה"ב שנפלו בעזה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הם היו ציונים ואין לנו ארץ אחר
ראיס-פוטין-טיל400  |  7/08/14 15:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
מתי דוד
יש לי חלום, שתימשך הסולידריות החברתית והפטריוטיות הלאומית, שהתקיימו בימי החרדה והמלחמה. שהאחדות ושותפות הגורל יתקיימו גם בימי חול, שסיסמאות על שותפות חזית ועורף מרכז ופריפריה, יהפכו ממשיות
פסח רויטמן
ה"חמאס" נכשל בכל מעשיו. הטילים לא נחתו, המנהרות לא הרגו אפילו אזרח אחד, הפשיטה מהים נסתיימה בכישלון, מנהיגיו ומפקדיו הסתתרו במעמקי האדמה ולא העיזו לצאת משם. כנראה שבסיכומו של דבר ההצלחה היחידה שתהיה להם היא כספית. הם יקבלו את שכרם
עו"ד חיים שטנגר
אנחנו לא נעזוב אתכם כל עוד לא תפסיקו המצור עלינו. תראו איזה יופי עבדו התמונות של הילדים והנשים ההרוגים, בעולם. עכשיף כולם, כ-ו-ל-ם שונאים אתכם, מהרגל עד הראש. "תחזיקו אותנו חזק, כי אנחנו משוגעים על כל הראש ואם לא תתנו לנו כל מה שאנחנו דורשים, אז ניכנס בכם בכוח, אוהו - ועוד איך בכוח, אתם תראו"
עופר וולפסון
נשיא ארה"ב חזר והדגיש בנאומו הלילה כי אין לו שום סימפטיה לחמאס, אך כי יש לעשות הכל כדי לעודד העזתים לבנות מחדש את קהילותיהם ולהינות מפירות השגשוג    "זה דורש סיכונים מצד מנהיגי שני הצדדים. יהיה קשה מאוד לבסס אמון אחרי תקופת הלחימה הזו"
גד גזית
ממשלת ישראל משולה לתזמורת של נגנים חרשים שכל נגן בה מנגן את עצמו    המנצח מנסה לשוא להפיק מהתזמורת איזה הרמוניה ומה יוצא לו? בעיקר רעשי רקע חזקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il