X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנכ"ל מועצת החלב מתייחסת להחלטת האיחוד האירופי לאסור יצוא ממשקים ומחלבות הנמצאים מעבר לקו הירוק " לא ירחק היום כי האיסור על יצוא יהיה גורף ולא רק על השטחים, לא ייתכן כי בתקופה זו פקידי האוצר ימשיכו לעודד את פתיחת היבוא כמנטרה"
▪  ▪  ▪
מיכל קראוס [צילום: יח"צ]

מנכ"ל מועצת החלב, מיכל קראוס, קוראת לשקול לעצור יבוא של מוצרי חלב ממדינות האיחוד האירופי. בכינוס יצרנים בקיבוץ ניר יצחק, אמרה (יום ג', 19.8.14) קראוס: "פקידי הממשלה במדינת ישראל מעודדים באופן חסר תקדים יבוא מוצרים לישראל בעוד על יצואנים הישראלים מטילים חרמות והגבלות. עלינו להתבונן התבוננות עמוקה על עסקי הסחר עם האיחוד האירופי ולכלכל צעדינו".
לדבריה, "מדובר בהחלטה מקוממת, מדובר בהרעת תנאי סחר באופן משמעותי. לא ירחק היום כי האיסור על יצוא יהיה גורף ולא רק על השטחים, לא ייתכן כי בתקופה זו פקידי האוצר ימשיכו לעודד את פתיחת היבוא כמנטרה. עלינו לשאוף לאיזון".
הנחיית האיחוד האירופי מתייחסת לחלב המיוצר מעבר לקו הירוק - ברמת הגולן, בקעת הירדן וגוש עציון. באזורים הללו מיוצרים כ-120 מיליון ליטר המהווים 8.6% מסך ייצור החלב בישראל - 1.4 מיליארד ליטר בשנה. לדברי קראוס, "מדובר בכמות לא-מבוטלת של חלב, שתגרום להערכת מועצת החלב לנזק של עשרות מיליוני שקלים בשנה".
לפני כשבוע הודיע משרד החקלאות למחלבות שהאיחוד האירופי הבהיר כי מדינת ישראל תוכל לייצא למדינות האיחוד האירופי מוצרים מן החי ובתנאי שהמפעל או משק המקור בו יוצר חומר הגלם לא נמצא מעבר לקו הירוק. המשרד מנסה לסכל את ההחלטה, אך בד-בבד נערך לאפשרות שתמומש והנחה את המחלבות להעביר רשימה הכוללת את כל המשקים המייצרים חלב שנמצאים מעבר לקו הירוק, שתוצרתם מתקבלת במחלבה. לצד שם היצרן התבקשה המחלבה לרשום את כמות החלב המתקבלת ומה נעשה בה. כן התבקשו לפרט את שם יצרן אבקת החלב שנעשה בה שימוש במפעל או במחלבה. במכתב הובהר, כי מה-1 בספטמבר יונחו הרופאים המפקחים במחלבות היצוא לפקח על כך שמקור החלב ממנו יוצרו מוצרי החלב המיועדים לשיווק במדינות האיחוד האירופי לא יהיה ממשקים הנמצאים מעבר לקו הירוק.
בכינוס השתתפו ח"כ זבולון כלפה (הבית היהודי) יו"ר השדולה החקלאית בכנסת, חיים ילין ראש המועצה האזורית אשכול, אריק שור מנכ"ל תנובה, אביתר דותן מזכ"ל התאחדות מגדלי בקר ועשרות רפתנים מהאזור.

תאריך:  20/08/2014   |   עודכן:  20/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 זבולון כלפה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קראוס: לשקול עצירת יבוא מוצרי חלב מאירופה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לאסור יבוא חלב עכו"מ ומוצריו..
ירון זכאי 1  |  20/08/14 14:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
תובע 2 מיליון שקל מחברת הספנות כספי, לאחר שהפעיל כוחות של חיל הים וחיל האוויר לחיפוש אנשי צוות של אונייה סלובקית שטבעה ליד נמל חיפה
עופר וולפסון
גבעות ספוגות מי גשם בפאתי הירושימה קרסו בשעות המוקדמות של יום רביעי, ה-20 באוגוסט, וגרמו ללפחות חמש מפולות. מקרי מוות תועדו כמו גם דיווחים של נעדרים
אביתר בן-צדף
אין מידע על גורל ארבעת אנשי הצוות    אין נפגעים אזרחיים בהתרסקות, שגרמה לשריפת יער
איתמר לוין
26 מועמדים מתמודדים על חמש-שש משרות בבתי המשפט המחוזיים בתל אביב ובמרכז    שמונה מועמדים למקום אחד במחוזי בחיפה, וחמישה מועמדים לשתי משרות שיפוט במחוזי בבאר שבע
איתמר לוין
ערוץ 10 פרסם קלטת של שיחה בין רונאל פישר לאלון חסן, בה מבטיח פישר שתמורת 150,000 דולר - ידאגו חוקרי המשטרה לקבור את החשדות נגד יו"ר הוועד לשעבר בנמל אשדוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il