X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לנדאו קרא בישיבת חרום מיוחדת של ראשי התעשיה להתאחד ולפעול לקידום המלצות המתווה שהוגש לממשלה מנכ"ל אל על: "ממשיכים ונמשיך לספוג ביטולים" מנכ"ל איגוד סוכני הנסיעות: "האוצר לא מבין את הבעיה. אנו רגע לפני קריסה"
▪  ▪  ▪
לנדאו. יקדם מתווה משולב [צילום: חן גלילי]

"אנחנו חייבים לפעול בחזית הכלכלית ובחזית הביטחונית במקביל. אם המתווה שהגשנו לא יתקבל, לצערי אנו צפויים לגל פיטורים המוני בתעשיה". כך אמר (יום ה', 21.8.14) שר התיירות עוזי לנדאו, בישיבת חרום מיוחדת של תעשיית התיירות שנערכה בתל אביב.
במהלך הישיבה ניתנה סקירה של המלצות הצוות הבין משרדי בראשות מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי ונידון המשך הפעילות מול גורמי הממשלה והאוצר לקידום המתווה.
המשתתפים הציגו את החשש לפיטורי עובדים ולסגירת העסקים הקטנים, והדגישו את הצורך בסיוע מיידי לעסקי התיירות בכל הארץ, ולא רק בתחום 40 הק"מ מרצועת עזה.
לנדאו, קרא לכל ראשי התעשיה להתאחד ולפעול לקידום המלצות המתווה: "כל שקל שיושקע בתעשיית התיירות יוחזר בהכנסות ישירות למדינה. אני קורא לכל בכירי תעשיית התיירות לפעול בחזית אחידה לקידום מתווה הפיצויים שהצענו על-מנת לוודא שהפגיעה בתיירות בישראל תצומצם וימנעו פיטורי עובדים וסגירת עסקים ברחבי הארץ".
מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, אמר כי "המתווה שהצענו מספק מענה ראשוני לתעשיית התיירות, שנפגעה קשה כתוצאה מהלחימה והראשונה שנפגעת שוב מהתחדשות הקרבות. שיקולי האוצר ברורים, אבל האוצר חייב להבין את החשיבות הקריטית של תמיכה בתיירות כמנוע צמיחה במשק הישראלי, ללא קשר למרחק מרצועת עזה. נעשה כל מה שנדרש כדי לדאוג שהתיירות הישראלית לא תקרוס".
מיקי פדרמן, יו"ר לשכת התיאום, אמר כי הוא "יודע לומר בוודאות שהמפעל שלי בשדרות נפגע פחות במהלך הלחימה מעסקי התיירות הממוקמים ביתר חלקי הארץ. בתחום התיירות אין משמעות למרחק מרצועת עזה, והממשלה חייבת להבין את זה".
מנכ"ל אל-על, דוד מימון, ציין כי חברות התעופה הישראליות ספגו וממשיכות לספוג ביטולים גם לחודשים הקרובים. "נדרשת כאן החלטה מהירה של ממשלת ישראל לסייע באופן מיידי לחברות התעופה הישראליות שהמשיכו כל העת את הטיסות הסדירות לארץ", אמר.
בני כפיר, יו"ר אגודת מורי הדרך, אמר כי ההכנסה של מורי הדרך, שמבוססת על תיירות נכנסת, ירדה במהלך הלחימה ב-100%. "גם עכשיו, כשכבר התחלנו להרגיש התאוששות - שוב גל ביטולים. אם המצב ימשיך ככה לא נוכל לעמוד בזה".
יוסי פתאל, מנכ"ל איגוד סוכני הנסיעות, אמר כי "על כל מילה טובה שיש לי לומר על משרד התיירות יש לי מילה רעה לומר על האוצר, שלא מבין את עומק הבעיה. אנחנו רגע לפני קריסה והאוצר מתעסק בפנקסנות".

תאריך:  21/08/2014   |   עודכן:  21/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שר התיירות מזהיר מפני גל פיטורים המוני
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לפטר את כל אויבי העם היהודי! ל"ת
גימי-יהודי מיהודה  |  21/08/14 17:34
2
לנדאו גילה שהוא שר תיירות?
סוף סוף....  |  21/08/14 18:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
העירייה בראשותו של יהושע שגיא לא קיבלה את אישורו של הממונה על השכר לחוזהו של יועץ בתחום התרבות    ביהמ"ש קבע: זו הייתה התרשלות והעירייה תפצה את היועץ על הסכומים שנגרעו ממנו
איתמר לוין
נציבת התלונות הודיעה שתבדוק האם הפרקליטות אינה פועלת בניגוד עניינים בסכסוך עם מומחית ההגנה שמונתה לתפקיד בכיר במכון הפתולוגי    מנהל המכון הצהיר: הפרקליטות לחצה עלי
יצחק דנון
בא-כוחו של שגיא הודיע, כי העסקה לרכישת חברה למסחר מקוון בפריטי אופנה - שלטענת יוסיפוף הוא אמור היה להיות שותף בה - כבר נחתמה
אלעזר לוין
באפריל-יוני נרכשו 22,300 - המספר הנמוך ביותר מאז סוף 2011    הירידה במכירות לעומת רבעון קודם - 13%    זוגות צעירים הקטינו רכישת דירות ב-30%, בציפייה לביטול מע"מ    אבל גם מכירת דירות יד שנייה ירדו
איתמר לוין
ארבעה מבין חמשת השופטים הם אלו שהחליטו להחזיר את תיק טלנסקי למחוזי: ג'ובראן, דנציגר, הנדל ופוגלמן    השופט החמישי יהיה עמית    הדיון צפוי להתקיים בסוף השנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il