X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אבי דוביצקי, שלכד בשנה האחרונה מאות פדופילים בחדרי צ'טים, מאוכזב מן החקיקה האיטית ומן הקלות הרבה שבה ניתן בישראל לפתות קטינים ברשת האינטרנט מכר את רכושו וצפוי בחודשים הקרובים להפסיק את פעילותו ולעבור למיאמי
▪  ▪  ▪
דוביצקי. "מע"מ 0% חשוב יותר?" [צילום: מן הטלוויזיה]

צייד הפדופילים, אבי דוביציקי, שהחל לפני כשנה ושלושה חודשים 'לצוד' ברשת האינטרנט ובייחוד בחדרי הצ'טים אנשים שאורבים לקטינים יפסיק את פעילותו ויעזוב בקרוב את הארץ. זאת, לאחר שלדבריו הבחין כי לא נעשה בישראל די על-מנת לקדם את החקיקה ואת האכיפה נגד עבירות מין ברשת.
"החלטתי שאני עוזב את הארץ. הגעתי למסקנה שאין פה עתיד מזהיר למדינת ישראל", אמר השבוע. . "מה שאני יכול להמשיך משם אני אמשיך משם. מה שאני לא יכול להמשיך - אני אקים מחדש. אני לוקח עסק שעובד יופי ושעשה אותי לאדם מאוד מבוסס בלי העזרה של ההורים ובלי שפה כי אני לא יכול להמשיך כאן. מגעיל אותי לשמוע את הדברים האלה. אני מפחד גם יום אחד ליפול קרבן למערכת", אמר. לדבריו, החשש שלו הוא מפני האפשרות שאחד ממאות עברייני הרשת שאת פרטיהם העביר לידי המשטרה עלול לנסות ולהתחשבן איתו.
"יש אדם שתפסתי אותו ולאחר מכן התחיל לאיים עלי. הגשתי תלונה למשטרה. היא בהתחלה לא עשתה כלום וכשהיא כבר הגיעה הוא ברח להם. היום הוא ממשיך לאיים עלי. או שאין להם כוח אדם, או שאין להם תקציבים, או שלא מתחשק להם לעשות את זה. אני לא יודע מה הסיבה אבל ללא ספק כל התחום של להגן על האזרחים הפשוטים לא עובד. הם מחפשים את התיקים של אייל גולן כדי לתפוס איזו כותרת - למרות שאייל גולן הרבה פחות מסוכן מהאנשים האלה", אמר.
עד היום העביר דוביצקי את פרטיהם של כ-900 עברייני מין שניסו ללכוד קטינים בחדרי הצ'טים. לאחר שהעביר את פרטיהם לידי רשויות אכיפת החוק הוא ממשיך לעקוב אחרי כל מקרה ומקרה ואף שומר אינדקס עם פרטיהם של כל האנשים שלכד.
"אני רואה שחוק מע"מ 0% התקדם מהר יותר מאשר החוק להגנה על ילדים מפני פדופילים ברשת. זה קצת מעצבן אותי כי הנושא הזה קצת יותר חשוב, עם כל הכבוד לרכישת בית על-ידי זוג צעיר", הוסיף בכעס לא מבוטל. "אם הזוג הצעיר היה צריך לבחור בין בית זול יותר לבין האפשרות שהפדופיל יוכל אחר כך לגור לידם באותו בית - הם היו מעדיפים לשלם יותר על הבית ושהחקיקה נגד הפדופילים תתקדם".

"קיבלו מנדט ולא עשו כלום"

אחת המחוקקות שהוא מפנה אליה אצבע מאשימה היא ח"כ יפעת קריב (יש עתיד), אשר הגישה בסוף ינואר האחרון יחד עם ח"כ מרב מיכאלי (העבודה) הצעת תיקון לחוק מניעת עבירות מין בקטינים שעל פיה יחויב מפעיל חדר שיחה פומבי לדאוג להימצאות אמצעי אבטחה רבים, לרבות חשיפת מספרי איי פי של הגולשים בחדר השיחה.
"יפעת קריב הצהירה שתקדם חקיקה. המפלגה של יאיר לפיד קיבלה מנדט ולא עושה כלום. למה נבחרת? היית עובדת סוציאלית ואת יודעת מה קורה. מרב מיכאלי פמיניסטית ורוצה להגן על נשים ועל ילדות. למה כולם יושבים ולא עושים כלום? כל פעם יש סיפורים. אם הם היו עובדים שלי - בחברה פרטית - כבר מזמן הייתי מפטר אותם", טען.
דובציקי ציין כי גם אם יראה שהמחוקק הישראלי מתחיל לעבוד במרץ על חקיקה נגד פדופילים ברשת, הוא כבר עבר את נקודת האל-חזור. "אני מוכן להתערב שהמצב לא ישתנה כל כך מהר, בטח עד לזמן שבו אני מתכנן לעזוב. חוץ מזה, הפכתי את כל הדברים שלי לנזילים. מכרתי דירה ולחזור חזרה מכאן זה כמעט בלתי אפשרי. זה לא יקרה בזמן הזה", אמר.
אחת הבעיות המרכזיות שצפויה עזיבת דוביצקי את הארץ לגרום עשויה להיות פגיעה בהליכים המשפטיים נגד הפדופילים שלכד. אומנם ברוב המקרים של הפדופילים שלכד טרם התקבלה החלטה האם יוגש כתב אישום, אולם ברבים מן התיקים שבהם כבר נפלה החלטה שכזו הוא אמור להופיע בפני בית המשפט כעד תביעה. "אני לא הולך לעשות את קו תל אביב מיאמי כל שני וחמישי. הודעתי לפרקליטות ואמרתי להם שאני הולך לעזוב. הם התחילו קצת להריץ עניינים מהר יותר", ציין והוסיף כי הוא בהחלט חושש מפני האפשרות שעזיבתו תגרום לכך שחלק מן הפדופילים לא ייענשו כפי שמגיע להם.
ממשרד המשפטים נמסר בתגובה לטענותיו של דוביצקי אודות החשש לפגיעה במשפטים של הפדופילים שתפס כי אין בכוונת המשרד אין להתייחס לחומרי חקירה ולמהות הראיות שבידי התביעה.
דוברה של ח"כ יפעת קריב מסר כי מיגור תופעת האלימות המינית ברשת נמצא בסדר יומה של ח״כ קריב באופן קבוע, בשיתוף עם גורמי מקצוע ויחידת הסייבר. לדבריו, במושב האחרון קידמה ח״כ קריב מספר הצעות חוק בנושא כולל הצעת החוק המדוברת. עוד הוסיף כי חקיקה היא רק אספקט אחד ממכלול שלם של פתרונות. "חשוב לציין כי האכיפה נמצאת בסמכות המשטרה ומערכת המשפט ולא בידיו של אדם פרטי״, הוסיף תוך שהוא מותח למעשה ביקורת על דוביצקי.

תאריך:  24/08/2014   |   עודכן:  24/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צייד הפדופילים עוזב את הארץ
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
לאבי -בתקווה שתשוב אלינו
כותבי תרחישים  |  24/08/14 11:29
2
עוד תחום שמשטרת האפסים לא ל"ת
עושה כלום  |  24/08/14 11:36
3
רכילות מרתקת
יהוידע  |  24/08/14 11:47
4
נו באמת..
רני  |  24/08/14 12:39
5
עושה בשכל
האנק נורטון  |  24/08/14 13:28
6
חובה לגייס אותו
בלתי מפלגתי  |  24/08/14 14:14
 
- הוא לא עוזב
ישראל כהן מרמת גן  |  24/08/14 16:41
7
חשוב מאד לשמר אותו בארץ !!
צדק  |  24/08/14 22:01
8
הוא עוזב בגלל שנחקר באזהרה
רוחהלה  |  25/08/14 07:36
9
הוא עוזב את הארץ כי
אוהד43  |  25/08/14 11:44
10
שיעזוב למי איכפת? מדובר באדם
נורית78  |  25/08/14 15:36
11
נפלא. יש פדופילים שמגיבים פה.
רן222  |  26/08/14 07:00
12
פחדן בורח
מישהו שניפגע  |  15/11/14 11:10
13
כל האמת המכוערת על אבי דוביצקי
נורי454  |  19/11/14 12:41
14
מרכז המידע אודות אבי דוביצקי
לידר פלג  |  5/03/19 04:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ביהמ"ש המחוזי: שרי התחבורה והבריאות הכריזו רק על ה"ינשוף" כמכשיר שסירוב להיבדק בו יוצר חזקה של נהיגה בשכרות
יצחק דנון
העותרים: ד"ר אסף בריל היה אחראי למותם של כלבינו בשל הרעלה בלתי חוקית שנועדה לטפל בכלבים משוטטים
יצחק דנון
שמעון ג'ינו: האתר READ ME פרסם ידיעה כוזבת כאילו הוגשה נגדי תלונה על שוחד בחירות על-רקע הבחירות המקומיות במטולה
איתמר לוין
עמית ארד התעקש לערער לעליון על דחיית שאלות שהציג במסגרת תביעת נזיקין - למרות שזילברטל הבהיר שלא ניתן לערער על ההחלטה והזהיר שיטיל הוצאות לטובת אוצר המדינה
איתמר לוין
משה יוחאי ביקש מהעליון להקל בעונשו של שודד - ולא הזכיר שחומרת עונשו כבר שימשה להקלה בתיק אחר    ברק-ארז: אי-גילוי עובדה מהותית עלול להיחשב להטעיה אסורה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il