X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דניאל טרגרמן (במרכז)
התמונות של דניאל טרגרמן מבית הנשיא
ביקר יחד עם ילדים אחרים מהדרום בפעילות הפגה במשכן נשיאי ישראל

"אפילו הצבע האדום לא הציל אותנו"
איציק וולף
אמו של הילד דניאל טרגרמן שנהרג ביום שישי מפגיעת פצמ"ר בקיבוץ נחל עוז ספדה לו * הנשיא ריבלין: אין לאיש זכות לדרוש מכם להישאר כאן, אך אנו מבטיחים לכם שאתם לא לבד * אף נציג של הממשלה לא הגיע להלוויה
לרשימה המלאה

בלווית הילד דניאל טרגרמן (יום א', 24.8.14), שנהרג מירי מחבלים מרצועת עזה, סיפרה משפחתו לנשיא המדינה ראובן ריבלין, כי הילד הגיע לפני כשבועיים (7.8.14) למשכן הנשיא, ליום הפוגה ופעילות שאורגן על-ידי עובדי בית הנשיא לילדי הדרום.
באישור המשפחה, מצורפות תמונות שצולמו במכשיר הטלפון הנייד של עובדת בית הנשיא טליה סוכרי-לינא, עובדת המחלקה המשפטית של בית הנשיא. בתמונות נראה דניאל הי"ד כשהוא יוצר באחת מתחנות הפעילות במשכן.
הנשיא ריבלין ספד לדניאל בלוויה: "דניאל ילד יקר, ראיתי אותך אתמול, גיבור של אבא ואימא, לבוש במדי נבחרת ארגנטינה, מעריץ צעיר של מסי, רוקד באושר, מלא שמחת חיים. ראיתי אותך, חשבתי עליך, וחשבתי עלינו. חשבתי על ילד בן ארבע, שאוהב 'חמישה בלונים' ו'תירס חם', יובל המבולבל וסבא טוביה.
"ילד שלא תמיד רוצה לישון לבדו, ולכן אבא ואימא מכסים אותו בשמיכה, ומחבקים אותו חיבוק גדול לפני השינה. ילד שיש לו חצר, אבל הוא משחק באוהל, בתוך הבית, כי צריך להיות במרחב מוגן. ילד שהוא קטן מדי כדי לחצות כביש, כי זה מסוכן, וגדול מספיק כדי לדעת מה זה "צבע אדום", כי גם זה מסוכן. ילד שעוד מתבלבל בין אות למספר, אבל יודע כבר להבדיל בין ממ"ד לפצמ"ר; בין יירוט לנפילה, בין ציוצי ציפורים לשריקות פגזים.
"חשבתי על הפרח שצמח כאן, על הגבעול שנגדע ביד אכזרית, על חיים וחיוך ששוב לא יתממשו. על אבא ואימא, אח ואחות, שאיבדו את הבן, את האח, אותך דניאל היקר מכל.
"כל כך פחדנו מהרגע הזה, כל כך חששנו ממנו. ראינו תמונות של בתי ילדים הרוסים, כיתות עם שולחנות שבורים, וגני שעשועים עם מתקנים מרוטשים. ראינו בימבות נטושות, בריכות ריקות ואופניים מיותמים. ידענו שהטרוריסטים הבזים לדם ילדיהם, לא יחוסו על דם ילדינו. קיווינו שזה יסתיים רק בזה, אבל התבדינו.
היום אנחנו מלווים את דניאל, הילד של כולנו. את דניאל של המדינה כולה. את הילד שלמענו לחמנו ואנו לוחמים. את הילד ששילם את המחיר הכבד מכל על החיים כאן, בארצנו ובמולדתנו.
כמעט שישים שנה, שקיבוץ נחל עוז נושא את שערי העיר עזה על כתפיו, והמערכה לא תמה. שילמתם בדם שאין לו מחיר. הגנתם, ואתם מגנים על מדינת ישראל, בגופכם ובעוז הרוח המלווה אתכם.
אין לנו זכות לדרוש מכם להישאר כאן, אבל אנחנו יכולים להבטיח לכם שאתם לא לבד. שיחד איתכם עומדת, עוטפת, מחבקת, מדינה שלמה. אין לנו זכות לתבוע מכם להמשיך לגור כאן, אבל אנו מלאי התפעלות מתעצומות הנפש, מהרגש הציוני המפעם בכם, מהמאבק על הבית, מהנכונות שלכם להמשיך ולבנות, לגדל ולטפח.
"אל מול ים המשטמה ההולכת וגואה, אתם המכשול הראשון והאחרון. קו ישר מחבר בין רועי רוטברג העלם הצעיר, ממייסדי נחל עוז, לדניאל טרגרמן הילד הקט. זהו קו האש, קו העימות, קו החיים וקו התקווה. מכאן ננצח. מכאן נתגבר. מכאן יוכנע הרוע שסביבנו. דור ההתיישבות היה כאן, ודור ההתיישבות ממשיך ובונה כאן.
"דניאל יקר שלנו, לנצח נזכור את החיוך, את אהבת החיים, את תום הילדות, את הרגעים הקטנים של חייך הגדולים. היה שלום ילד אהוב. נוח על משכבך בשלום", לשון ההספד.

תאריך:  24/08/2014   |   עודכן:  24/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התמונות של דניאל טרגרמן מבית הנשיא
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
יהי זכרו ברוך נוגע ללב... ל"ת
יוסף...  |  24/08/14 19:45
2
בהספדים ה"מנהיגים" מה-זה טובים ל"ת
נתין מדמנת ישראל  |  24/08/14 22:12
3
קורע את הלב
שישקו  |  25/08/14 02:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
אבי דוידוביץ
משפחת החלל סמ"ר לי מט מנהלת מאבק ציבורי למען יורשה לה להוסיף כיתוב על המצבה החורג מהכיתוב האחיד בבתי העלמין הצבאיים    לא קל להתעמת עם משפחה שכולה    למען הנופלים לדורותיהם, למען משפחותיהם שחלקן הגדול כבר לא נמצאות איתנו, למען האומה כולה - יש להתייצב ולומר למשפחת מט בהרכנת ראש "לא!"    האחידות היא לכבודם של כל הנופלים
מחלקה ראשונה
ד"ר אורי מילשטיין מנתח את משמעותה של הברברת של קציני צה"ל הבכירים - אלופים, תת-אלופים ואלופי-משנה, באמצעי התקשורת המרכזיים
מתי דוד
אשליות: שיקום עזה? פיקוח בינלאומי בעזה? שוב חוזרים המומחים ומעלים רעיון נאיבי שלפיו ניתן יהיה להמליך את אבו מאזן על החמאס ועל עזה, בסיוע ביטחוני ישראלי וכלכלי בינלאומי
אפרים הלפרין
המוסר החמסאי נוקפם, זה לא שהם מכוונים לאזרחים, זה במקרה יוצא להם, כי מדינת ישראל בחוכמתה סגרה להם את הים, ולא אפשרה להם לייבא נשק מדויק.
איציק וולף
שני בני אדם נפצעו קשה ואחד נפצע בינוני סמוך למעבר ארז    הפצועים - ערבים ישראלים שהגיעו לקבל את קרוביהם הפלשתינים לקבלת טיפול רפואי בישראל - פונו לבית החולים ברזילי    נתניהו: חמאס משלם ועוד ישלם מחירים כבדים על הפשעים שהוא מבצע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il