חברת סנו דיווחה (יום ד', 27.8.14) על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2014, מהן עולה כי הרווח הנקי במחצית הראשונה של שנת 2014 הסתכם ב-54.4 מיליון שקל, גידול של 4% לעומת 52.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
עיקר העלייה ברווחיות נובעת משיפור שיעור הרווח הגולמי בקיזוז העלייה בהוצאות המימון. הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם ב-27.5 מיליון שקל לעומת 26.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 3% שעיקרו עקב השיפור בשיעור הרווח הגולמי.
המכירות ברבעון השני עמדו על 361.7 מיליון שקל, גידול של 1% לעומת 357.9 מיליון במקביל אשתקד. הגידול במכירות הינו בתחום האחרים, ומנגד קיים קיטון במכירות של תחומי מוצרי ניקוי ואחזקת בית, מוצרי נייר ומוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה. המכירות של סנו במחצית הראשונה של השנה הסתכמו ב-757.1 מיליון שקל, גידול של 4% לעומת מכירות של 730 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2013.
הרווח התפעולי ברבעון השני הסתכם בכ-41 מיליון שקל, לעומת 36.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי ברבעון השני עמד על כ-136.3 מיליון שקל המהווים כ-38% מהמכירות, לעומת כ-130 מיליון שקל שהיו כ-36% מהמכירות בתקופה המקבילה אשתקד.