הדגם הבא של רכב הלחימה לחי"ר האמריקני חייב להיות קל יותר, כדי לאפשר לו תמרון מבלי לוותר על שרידותו.
דארפ"א - הסוכנות למחקר-ולפיתוח ביטחוני מתקדם של הפנטגון - מעוניינת לקבל הצעות מהתעשיה הביטחונית לפיתוח הדגם הבא של רכב הלחימה לחי"ר, הנקרא GXV-T. לשם כך תקיים דארפ"א בתחילת חודש ספטמבר יום פתוח, שבו ידונו אנשיה עם החברות על הדרישות המבצעיות מהרכב.
הרכב החדש נועד לא רק לשפר את ביצועי הרכב הקיים (MRAP), או להחליפו. בדארפ"א חושבים על גישות מהפכניות, שיחייבו פחות שריון מבלי לפגוע במיגון הצוות, וישפרו את ניידותו של הרכב ואת יכולתו לתמרן.
כיום שוקל רכב הלחימה כשהוא ערוך לקרב כ-24 טונות, והוא מקנה מיגון גבוה לצוות לעומת כל רכב קרבי משוריין אחר. אך המיגון בא על חשבון ניידות ותמרון ומקשה על ניוד הרכב באמצעות מסוקים.
כעת מנסה דארפ"א למצוא טכנולוגיות חדישות וזמינות, שיאפשרו להקטין את השריון מבלי לפגוע במיגון, ויתאימו לסוגים שונים של רק"ם.