X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עוה"ד חגי אולמן ושלום גולדבלט לא דיווחו לבית המשפט המחוזי על ניגודי עניינים, לפני שמונו לנאמנים זמניים אחרי שביהמ"ש חייב אותםלדווח, התברר שלכל אחד מהם שני מקרים של ניגודי עניינים
▪  ▪  ▪
חגי אולמן. חשש לניגוד עניינים [צילום: איל יצהר/גלובס]

עו"ד אילון בריל, נציגו של כונס הנכסים הרשמי של ישראל, ממליץ לבית המשפט המחוזי בתל אביב להדיח את הנאמנים הזמניים על חברת הבנייה לנדאו, עוה"ד חגי אולמן ושלום גולדבלט. הוא מציע לסגן נשיא בית המשפט, איתן בורנשטיין, המטפל בתיק, שימנה נאמנים זמניים אחרים. השופט יחליט על כך בימים קרובים.
עו"ד בריל אומר, שיש טעם לפגם בכך ששני עורכי הדין לא דיווחו מראש לבית המשפט שיש אצלם חשש לניגוד עניינים. לגופו של ענין, הודו שני עורכי הדין בחשש לארבעה ניגודי עניינים, שניים לכל אחד. כל אחד מהם הצהיר על חשד אחד בדיון הראשון בפני בית המשפט, ועל החשד השני – בתצהיר שהגיש בסוף השבוע שעבר, 28 באוגוסט, על-פי דרישת השופט.
נתן יעוץ לרייסדור
עו"ד אולמן הודיע כי משרדו – משרד עורכי הדין יהודה רווה – מייצג את בנק ירושלים, שהוא אחד הנושים הגדולים של חברת צ. לנדאו.
לדבריו, נתן במשך חמש שנים, מ-עד 2011, יעוץ לחברת הבנייה רייסדור. (זהו גילוי מהתצהיר של 28.8.) בעליה של החברה, יעקב רייסנר, כיהן במקביל כסגן מנכ"ל בחברת לנדאו, אף כי איננו בעל מניות. אשתקד – כפי שנחשף ב-New1 - קנתה רייסדור מלנדאו מגרש בחריש, בכ-11.5 מיליון שקל. לפני כעשרה ימים הציע רייסנר להעמיד לרשות לנדאו אשראי-בינים של 400 אלף שקל.
עו"ד גולדבלט (באמצעות עורך דין אחר ממשרדו) הודיע כי משרדו מייצג את אלון נתן, בעל 20% בצ. לנדאו, אם כי היצוג איננו לגבי חברת לנדאו, אלא לגבי חברות אחרות שבהן נתן שותף.
הוא אישית השתתף בפגישה שנערכה אשתקד במשרדו, בעניין פרויקט של לנדאו בחדרה, ובה השתתף יזם הפרויקט, עמרם אברהם (גילוי מתצהיר 28.8.)
אתה תעזור לי, אני אעזור לך
שני עורכי הדין הציעו מעין "עסקה צולבת", שבה כל אחד מהם יעזור לשני: גולדבלט יטפל בכל הנוע לעסקות של לנדאו עם רייסדור, ואילו אולמן יטפל בעסקות של לנדאו עם עמרם אברהם.
נציג הכונס הרשמי הגיב: "זהו הסדר מאולץ שלא יתן מענה סביר לבעיה". לאחר שציטט החלטה של בית משפט בעניין אחר, קבע נציג הונס שיש להחליף את הנאמנם, ולוא רק בשל החשש למראית עין. הוא הוסיף שאינו מטיל דופי ביכולתם המקצועית ובנאמנותם של אולמן וגולדבלט.

תאריך:  01/09/2014   |   עודכן:  01/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כונס הנכסים: להדיח את נאמני לנדאו
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
להעמיד אותם לדין - ביזיון ! ל"ת
אביבי  |  1/09/14 14:06
2
עושים צחוק מבית המשפט
יחודי  |  1/09/14 15:08
3
בהמשך, גם ה"כונס" צבי רוזנברג
קורבנו של כונס  |  1/09/14 17:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
טוענת שנדרשה להגיש תביעות בלתי מוצדקות, הייתה עדה לחוות דעת רפואיות כוזבות ושהמשרד גבה מלקוחותיו החזרי הוצאות מנופחים בטענות שווא
יצחק דנון
היקף התביעה: 83.5 מיליון שקל    הטענה: הרכבת אינה מפעילה באופן יזום ומלא את המערכת המקלה על כבדי שמיעה לשוחח עם הקופאים ואנשי המודיעין
עופר וולפסון
רוב הדיון הציבורי בנושא תקציב החינוך נסוב סביב התקציב המקורי, אך תקציב זה משתנה לאחר מכן, לעתים במידה רבה מאוד – ובאופן שיטתי, המרמז על כך שהתקציב המקורי מוטה בכוונה תחילה    משרד החינוך מגיש בכל שנה אלפי בקשות לשינויים בתקציב לוועדת הכספים - בסכומים של 8–10 מיליארד שקל, וזוכה לאישור מיידי כמעט ללא שאלות
יפעת גדות
שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "הגדלת בטיחות הדרך אל בית הספר תקטין את העומס על ההורים בליווי ובהסעת הילדים    המדינה חייבת לשפר את התשתית בסביבת מוסדות החינוך כמו התקנת פסי האטה, תמרורים, מעקות בטיחות, מעברי חציה ורמזורים    תשתית בטוחה עשויה להפחית את הסיכון להיפגעות הילדים ולמעשה להציל חיים"
עופר וולפסון
קבוצת מיליציה איסלאמית אומרת כי "איבטחה" מתחם של שגרירות ארה"ב בבירת לוב, יותר מחודש לאחר שהצוותים האמריקנים פונו מהמדינה על-רקע הלחימה המתמשכת בה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il