ברם תעשיות פרסמה (יום ב', 1.9.14) את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של שנת 2014 ולששת החודשים הראשונים של 2014. הנתונים מובאים על בסיס הכללת חלקה של החברה בחברות מוחזקות.
הרווח הנקי של החברה ברבעון השני הסתכם ב-600 אלף שקל לעומת רווח של 300 אלף שקל במקביל אשתקד.
ההכנסות ממגזר אריזות לתעשיית המזון ברבעון השני הסתכמו בכ-15.7 מיליוני שקלים לעומת כ-15.5 מיליוני שקלים אשתקד, ואילו ממגזר המוצרים הייחודים לבית הסתכמו ההכנסות בכ-7.6 מיליוני שקלים לעומת כ-9.1 מיליוני שקלים אשתקד. סך ההכנסות ברבעון הן 23.7 מיליוני שקלים לעומת 24.9 מיליוני שקלים ברבעון המקביל.
ההכנסות ממגזר אריזות לתעשיית המזון הסתכם בכ-32.3 מיליוני שקלים לעומת כ-31.2 מיליוני שקלים בשנה אשתקד ואילו ממגזר מוצרים ייחודים לבית הסתכמו ההכנסות בכ-13.1 מיליוני שקלים לעומת 14.4 מיליוני שקלים. הכנסות מנדל"ן להשקעה הסתכמו בכ-601 אלפי שקלים לעומת כ-682 אלפי שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. סך ההכנסות בחציון הן 46 מיליון שקלים בהשוואה לכ-47 מיליון שקלים בתקופה המקבילה ב-2013.
בשבוע שעבר דיווחה החברה כי חברת-הבת שלה, לייף פלסטיק, התקשרה בהסכם להפצת קו מוצרים חדש שמפתחת לייף פלסטיק בתחום המוצרים לבית, אשר הינו קופסאות אחסון מקו המוצרים החדש. ע"פ ההסכם התחייב המפיץ הבלעדי לצרפת, כי במשך שלוש שנים, החל משנת 2015 ועד שנת 2017 (כולל), הוא ירכוש מלייף פלסטיק מוצרים מקו המוצרים החדש בשווי של 3 מיליון אירו. בכוונת לייף פלסטיק למכור, לשווק ולהפיץ את קו המוצרים החדש גם ללקוחותיה האחרים אשר אינם בצרפת.
אלי ברמלי, מנכ"ל ברם תעשיות, מסר: "אנו מסיימים חציון ראשון עם תוצאות טובות וגידול חד ברווח התפעולי הנובע מתהליכי התייעלות שיישמנו בחברה. במקביל אנחנו ממשיכים לפתח מנועי צמיחה וההסכם עם המפיץ בצרפת הוא ביטוי ברור לכך. אנו ממשיכים במגמה זו ופועלים במרץ להגדלת המכירות לייצוא לארה"ב ואירופה".