X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פלג יחליף את אמנון עשת אשר עבד 18 שנה בחברה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

גוש פלג מונה למנכל זרעים גדרה. פלג, יליד סן פרנסיסקו ועו"ד בהכשרת החל את דרכו בעולם החקלאות כנספח מסחרי של משרד התמ"ת. בתפקיד זה פעל פלג בשיתוף פעולה מול חברות בשוק המקסיקני, במסגרתן נחשף לחברת זרעים גדרה. את עבודתו בחברה החל בשנת 2008 כאשר מונה לתפקיד מנהל שוק טורקיה ולאחר מכן צמח ומונה כמנהל שיווק הלקוחות של מותג זרעים גדרה בעולם.
פלג יחליף בתפקידו את אמנון עשת שהחליט לפרוש מתפקידו ולצאת לדרך חדשה לאחר 18 שנים בחברה. עשת, אשר החל את תפקידו בחברה כמנהל שיווק ומכירות, כיהן בששת השנים האחרונות כמנכ"ל חברת זרעים גדרה. עשת תרם רבות לתהליכים שהובילו את חברת זרעים גדרה הקטנה והמשפחתית למותג בינלאומי מוביל במספר שווקים אסטרטגיים. הוא נטל חלק משמעותי בהובלת מהלכי השינוי שחוותה החברה בשנים האחרונות, בהם תהליך הרכישה של ענקית האגרו- טכנולוגיה - Syngenta. במהלך כהונתו כמנכ"ל הוא הוביל את מהלך האינטגרציה עם חברת האם Syngenta.
ידע רב
גוש פלד, מנכ"ל זרעים גדרה: "לצד האתגרים הרבים אשר עומדים כיום בפני ענף החקלאות, ישנן גם הזדמנויות רבות וזה כבוד גדול עבורי עם תחושת אחריות גדולה לעמוד בראש חברה מובילה בתחומה. מעמדנו בשוק מחייב אותנו לקחת חלק פעיל בהובלת הענף קדימה ובקידום נושאים חשובים תוך מתן פתרונות וידע מקצועי למגדלים".
"אני מאמין כי שני המותגים יחד: זרעים גדרה ו- Syngenta מביאים עימם ידע רב בפיתוח ומחקר חקלאי ומאפשרים לחברה לספק למגדלים קשת רחבה של פתרונות ושירותי ידע מקצועיים. השילוב של גנטיקה איכותית, מוצרי הגנת הצומח למגוון עשיר של גידולים, שירותים אגרוטכניים לניהול נכון ומקסום גידולים, מספקים הזדמנות להביא ערך מוסף למגדלים ולסייע להם להתמודד עם הקשיים הרבים עימם הם מתמודדים כיום.
אמנון עשת, המנכ"ל היוצא: "לאחר 18 שנים החלטתי לצאת לדרך חדשה. אני מסתכל אחורה בתחושת סיפוק רב על שנים רבות של עשייה, עבודה קשה, התמודדות עם אתגרים והישגים רבים שלהם אחראי צוות העובדים הנפלאים. ברצוני להודות מקרב ליבי על שיתוף הפעולה, על ההקשבה והפתיחות שסייעה לנו לבנות משהו ייחודי בתחום זרעי הירקות הישראלי והעולמי. אני מאחל לג'וש פלג הרבה הצלחה.

תאריך:  02/09/2014   |   עודכן:  02/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
מבהיר: התוצאות החיוביות של המבצע היא הגברת התיאום עם המשטר המצרי    על הקבינט: דעות שונות אינן יכולות לבוא על חשבון הגיבוי הנדרש מהשרים
עופר וולפסון
יו"ר ההסתדרות הטרי באיום ראשון על השבתה כללית תחת פיקודו, למען עובדי הדואר: "אני לא אתן לעובדי דואר ישראל להיות עובדים שקופים"   
יפעת גדות
האם יש הבדל בין משקלו של אדם לפני ואחרי שהוא חושף סוד? האם תהליך עבודה על גוף תאורה חדש יכול ליצור גם תמונה על הקיר? האם כיסא שמוצג בתערוכה ואסור לשבת עליו הוא עדיין כיסא?
מירב ארד
תיירים מ-48 מדינות יוכלו לקבל הארכה של 30 יום לאשרת הנכיסה שלהם למדינה לאחר פג תוקפה של האשרה הראשונה    התקנה נכנסה לתוקף ב-29 באוגוסט
יצחק דנון
התובעים טוענים שהכללית אינה מקיימת את ההנחיות להנגשת שירותיה ל-70,000 עולים דוברי אמהרית וכך נפגעת זכותם לשירותי רפואה מקובלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il