X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההסתדרות הודיעה על סכסוך בשירות המדינה, במוסד לביטוח לאומי ובשירות התעסוקה כאקט סולידריות עם עובדי הדואר יו"ר ההסתדרות: "עובדי דואר ישראל אינם שקופים. לא ניתן כי 1,500 עובדים ילכו הביתה רק על-מנת לקבל במקומם עובדים ארעיים"
▪  ▪  ▪
ניסנקורן. איום בשביתה מקיפה [צילום: פלאש 90]

ההסתדרות הודיעה (יום ג', 2.9.14) על סכסוך עבודה בשירות המדינה, המוסד לביטוח לאומי ובשירות התעסוקה. ההחלטה תאפשר להשבית שירותים במוסדות אלה לאחר שבועיים. ההכרזה על הסכסוך באה על-רקע המשבר בדואר ישראל עקב דרישת האוצר לפטר כ-1,500 עובדים נוספים, מעבר לצמצום של כ-1,000 עובדים שהוסכם עליו ובניגוד להבנות שהושגו מוקדם יותר בין הצדדים.
יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, הודיע על כוונתו להכריז על הסכסוך כבר בשעות הבוקר, בעת שנאם בוועידה הכלכלית הלאומית 2014 של עיתון כלכליסט. "אני לא אתן לעובדי דואר ישראל להיות עובדים שקופים", אמר ניסנקורן.
בין העילות להכרזת הסכסוך, ההסתדרות מלינה על התנהלות חד-צדדית של המדינה, לדבריה, בכל הנוגע לרפורמות ושינויים מבניים, תוך התעלמות מהעובדים, כרסום במעמדם ופגיעה בעבודה המאורגנת. בהסתדרות מוחים נגד מדיניות "הדלת המסתובבת" של המדינה אשר נשענת על ניצול עובדים ומנציחה תבניות העסקה פוגעניות.
עילה נוספת לסכסוך שהוכרז היום, נעוצה בטענות להתעלמות המדינה מדרישות ההסתדרות להסדיר את מעמדם ואופן העסקתם של עובדי שירות המדינה, בכל המקרים בהם העובדים מועסקים שלא במסגרת ההסכמים הקיבוציים אלא באמצעים שונים, בכללם קבלנים, קרנות מחקר, מיקור חוץ ועוד.
"הוויכוח כעת הוא אותו ויכוח ציני על גב העובדים השקופים. בנוסף לקיצוץ, רוצים לזרוק עוד 1,500 עובדים, אלף חמש מאות משפחות, רק כדי לקלוט במקומם עובדים ארעיים או עובדי קבלן", אמרו בהסתדרות.
ניסנקורן הוסיף הערב: "עובדי דואר ישראל אינם שקופים. לא ניתן כי 1,500 עובדים ילכו הביתה רק על-מנת לקבל במקומם עובדים ארעיים. אם נותנים לדבר יד, המשמעות היא לתת יד לתופעת עובדי הקבלן, להרחבת העוני - לתת יד למדיניות של הרחבת פערים חברתיים בישראל".

תאריך:  02/09/2014   |   עודכן:  02/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניסקורן מממש האיום: סכסוך בשירות המדינה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אחרי שהיו כבר מזכירי הסתדרות
נסיגה  |  2/09/14 22:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מנדלבליט מדגיש שהימצאות אזרחים בבית בו יש טילים אינה מעניקה הגנה מפני תקיפתו    "אני לא אומר לצבא שאסור לו בכלל לתקוף אזרחים, כי אז בטוח שנפסיד"
אלעזר לוין
החברה ביטלה את החוזה עם צ. לנדאו, שנקלעה לקשיים
איתמר לוין
"זה לא שאי-אפשר לכבוש את עזה, אבל העלויות של זה הן כבדות"    מפקד חיל האוויר לשעבר, עידו נחושתן: אי-אפשר להפסיק מן האוויר את ירי הרקטות
עופר וולפסון
הנוגדן Rezlisumab נמצא כמביא להפחתה בתדירות התקפי אסתמה קלינית, והציג יעילות ברורה תוך השגת יעד המחקר העיקרי - הפחתת תדירות ההתקפים    סולל את הדרך להגשות רישום במחצית הראשונה של 2015    השוק לתכשירים ביולוגיים לאסטמה חמורה גבוה מ-7.5 מיליארד דולר בשנה בארה"ב ובאירופה בלבד
אלעזר לוין
מנכ"ל שפיר מגורים: "בדקנו את המפרט שהוציא משרד השיכון לבניית הדירות - ואף דירה שלנו לא תואמת אותו! זהו גול עצמי!"    מנכ"ל משרד השיכון: "הכנסנו תיקונים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il