X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הח"כ לשעבר מונה ליו"ר הוועדה הממונה בטייבה, אך בניגוד להבטחתו של שר הפנים לפי ימלא את התפקיד חמש שנים - הודח כעבור 13 חודשים בלבד בשל חילוקי דעות עם הנאמן להקפאת ההליכים
▪  ▪  ▪
דורון. הבטחה שלטונית

המדינה תשלם 700,000 שקל לח"כ לשעבר חמי דורון, בשל הדחתו בשנת 2009 מתפקיד יו"ר הוועדה הממונה בטייבה. כך קבע (31.8.14) שופט בית משפט השלום בראשון לציון, רפי ארניה.
דורון מונה בספטמבר 2008 בידי שר הפנים דאז, מאיר שטרית, אשר הבטיח לו שימלא את התפקיד לפחות עד הבחירות המוניציפליות בשנת 2013. דורון, שהיה אז בעלי סוכנות ביטוח, מכר אותה עם כניסתו לתפקיד. ואולם, כעבור 13 חודשים בלבד - כאשר אלי ישי כיהן כשר - החליט משרד הפנים להעבירו מתפקידו, בשל חילוקי דעות קשים עם הנאמן בהקפאת ההליכים של העירייה, עו"ד אבנר כהן. דורון טען לנזקים של 2.2 מיליון שקל, אך משיקולי אגרה העמיד את תביעתו על מיליון שקל.
ארניה קיבל את טענתו של דורון, לפיה דבריו של שטרית בנוגע לאורך כהונתו היוו הבטחה שלטונית, ודחה מכל וכל את עמדת המדינה לפיה שטרית לא היה מוסמך לתת הבטחה כזו. האינטרס הציבורי מחייב שמינוי לתפקיד כזה יהיה על בסיס ענייני בלבד ולא על בסיס פוליטי, כפי שעשה שטרית - שהעניק אותו לחבר מפלגת שינוי, מדגיש ארניה.
מי שטוען שהשר חרג מסמכותו, ממשיך ארניה, נושא בנטל כבד של הוכחת טענתו - ומוטב היה אליו המדינה הייתה נמנעת מהעלאת טענה זו. שטרית הבין היטב את חשיבותו של מילוי התפקיד ברצף, ולכן הבטיח לדורון שימלא אותו עד הבחירות של 2013. בשל החיכוכים בין דורון לכהן לא ניתן היה לאכוף את ההבטחה, ולכן גם דחה בג"ץ את עתירתו של דורון נגד הדחתו, אך הוא זכאי לפיצוי במישור האזרחי.
עוד טענה המדינה, כי דורון היה צריך לדעת שאין תוקף להבטחה כזו כאשר היא ניתנת בעל-פה. ארניה מגדיר טענה זו כ"דברים מקוממים ממש. אין המדובר בהסכם פוליטי, אשר כידוע לכל אינו אכיף. המדובר בהבטחה שניתנה על-ידי שר בישראל, בעל זכויות רבות וניסיון רב, אשר קרא לתובע לדגל, בהציגו את התפקיד המקצועי כמשימה לאומית של ממש". אין לבוא בטענות לדורון, שהסתמך על הבטחה של שר, מוסיף ארניה.
ארניה קבע, כי נזקיו של דורון ממכירת סוכנות הביטוח ואובדן המשכורת ממנה מסתכמים ב-645,000 שקל. הוא חייב את המדינה גם לשלם לו הוצאות בסך 60,000 שקל. את דורון ייצג עו"ד עופר שפיר, ואת המדינה - עו"ד טל זרקו.

תאריך:  04/09/2014   |   עודכן:  04/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המדינה תשלם 700,000 שקל לחמי דורון
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
התנהלות קלוקלת בטייבה ,
אחד שיודע בוודאות  |  5/09/14 10:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
חברת אר.ג'י.אי גרופ טוענת לחוב של 3 מיליון שקל בעקבות אי-קיום הסכם פשרה לאחר תביעה שהגישה נגד החברה שבשליטת דני, גדי ודורי דנקנר
עידן יוסף
שקל חדש הוא המטבע הרשמי החדש של מדינת ישראל
עופר וולפסון
נהל האופרציה והקידוחים של גבעות צפוי לחתום בימים הקרובים הסכם עם השותף הכללי בהתאם להבנות המוקדמות בין הצדדים    החברה המצויה בלחץ מימוני כבד, הפסידה 4 מיליון דולר ברבעון השני
עופר וולפסון
ילידי 1928 עד 1945 אשר שהו במחנות או בגטאות, או חיו במסתור, יקבלו מענק חד פעמים של עד 2,500 אירו לכל אחד    70,000 זכאים יקבלו את הסכום החל מהשנה הבאה, וכשני שלישים ממנו ממומנים על-ידי ממשלת גרמניה
המגרש, בתוכנית ל' בתל אביב, מיועד לבניית 100 דירות    גבר במכרז בהפרש של 250 אלף שקל על קנדה-ישראל    קנה בזול, כי עוד אי-אפשר לבנות    עסקת נדל"ן חמישית של שגיא בישראל - ראשונה ביזמות    האם קנה על-מנת למכור ברווח?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il