X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ח"כ פנינה תמנו-שטה, ח"כ דוד אזולאי, וראש העיר הרצליה משה פדלון הגיעו לערב התרמה מיוחד לארגון משפחות נרצחים ונרצחות הסופרת גלי צבי ויס כינסה את האורחים בביתה
▪  ▪  ▪
ראש העיר הרצליה מר משה פדלון [צילום: פלאש 90]

ח"כ פנינה תמנו-שטה, ח"כ דוד אזולאי, וראש העיר הרצליה משה פדלון, הגיעו לערב התרמה מיוחדת לארגון משפחות נרצחים ונרצחות. השלושה הגיעו ביום חמישי (04.09.14) לא רק לשאת דברים, אלא נשארו שלוש שעות תמימות עד לסיומו של הערב יוצא הדופן.
לערב הגיעו 150 איש והוא התקיים בביתה של הסופרת גלי צבי ויס. לדברי הסופרת והמארחת, באי הערב היו "אורחים שאיכפת להם ממראה החברה בישראל, ואנשים שבאו לתרום בנדיבות לארגון דינמי והחלטי זה, הפועל לשם שינוי חקיקה בכנסת, תיקון העוולות בחוק, והחדרת המודעות לנושא האלימות".
ח"כ פנינה תמנו-שטה, יו"ר השדולה למען קידום זכויות נפגעי עבירה בישראל, אמרה כי חרתה על דגלה מאבק חסר פשרות באלימות, וכי היא פועלת יד ביד עם ארגון משפחות נרצחים ונרצחות. "כעורכת דין וככתבת לשעבר בטלוויזיה," הוסיפה ח"כ תמנו-שטה ואמרה, "המקרים האלה של רצח אנשים חפים מפשע תמיד טלטלו אותי וידעתי בבטחה כי יש מה לעשות על-מנת למנוע אותם".
חינוך לערכים
אחריה עלה על דוכן הנואמים, ח"כ דוד אזולאי ממפלגת ש"ס, וסיפר על הירתמותו לנושא בכל רמ"ח אבריו. "מאז ומתמיד פעלתי בנושא חברתי חשוב זה, ואמשיך לפעול ללא לאות להשגת מטרות חשובות אלה ולמניעת האלימות".
"החינוך נמצא בראש סדר העדיפויות שלי", אמר ראש עיריית הרצליה משה פדלון, "אנשים רבים שמים דגש על ציונים, ומצוינות. בעיני, די בציון 80, אבל חינוך לערכים הוא שיהפוך אותנו לחברה שונה ואיכותית יותר", הוסיף פדלון.
במסגרת הערב נשאה דברים גם עורכת הדין רותי אלדר שהנחתה את הערב ואמרה "ניתן למנוע את הרצח הבא". עו"ד רותי אלדר מסייעת בהתנדבות לארגון משפחות נרצחים ונרצחות במטרה לשנות עוולות בחוק, נסיעותיה התכופות לכנסת יחד עם יו"ר הארגון לרה צינמן וחברי ארגון נוספים, נועדו לשנות חקיקה, "וזה אפשרי," הבהירה החלטית.
כאב וניסיון
לפני כשבועיים קיבלה עו"ד אלדר, תעודת הוקרה מראש העיר פדלון על עבודתה בהתנדבות במנהל נשים בעירייה. אלדר היא אישה רבת פעלים, משכילה, אידיאליסטית, ומיוחדת במינה, אשר מסייעת לארגון משפחות נרצחים ונרצחות מתוך אמונה נחרצת שיש דברים שניתן לשנות בחוק.
"אני עצמי למזלי, איני חלק ממשפחות הארגון שחייהם השתנו לאחר רצח מתועב ואלימות פושעת. אך בשל עבודתי כעורכת דין המייצגת נפגעי עבירה בכלל ונפגעי עבירות רצח בפרט, ורואה יום יום את חוסר הצדק ואת העוולות במערכת, החלטתי להירתם בהתנדבות, למאמץ להביא לידי תיקון הדברים, וזאת מתוך אמונה שניתן לשנות אותם ומתוך הכרה ביכולות של חברי הארגון הפעילים-לעשות זאת. הדרייב שלהם זה הכאב והניסיון המר שחוו, הדרייב שלי הוא הכרת החוק והדרך שתוביל לשינוי. ולשם כך אנו זקוקים לתמיכתם".
גלי צבי סיפרה כי במהלך הערב עבר לחש בקהל, אודות רצח אביטל רוקח ז"ל בירושלים, על-ידי בעלה, "אקטואליה צורבת שהכתה בנוכחים כי שוב ושוב דברים שעלינו להתעורר כחברה".
אני ואתה
"כל שלושה ימים מתרחש רצח בישראל!" הדגישה לרה צינמן יו"ר ארגון משפחות נרצחים ונרצחות, ארגון שהוקם בשנת 1998 ומאז ועד היום פועל להפחתת האלימות, לתיקון העוולות בחוק, ולשינוי חקיקה בכנסת.
את הערב סיימה צינמן במסר אופטימי מתוך שירו של אריק אינשטיין: "אני ואתה נשנה את העולם, אני ואתה-אז יבואו כבר כולם..."

תאריך:  07/09/2014   |   עודכן:  07/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
150 איש נרתמים לתקן עוולות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד לגלי על פעילותה זו!
א. וינשטיין  |  8/09/14 10:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לי-אור אברבך
ההערכות ברשות השידור עם מינויו של יונה ויזנטל ובהמשך עם מינויה של אילה חסון למנהלת חטיבת החדשות, הן כי יחול שינוי בהרכב ההגשה של מהדורת מבט
יצחק דנון
טוענים שהקופה עומדת לפגוע בצורה חד-צדדית ומשמעותית בתנאי שכרם ועבודתם, לאחר שהפסיקה את המו"מ עימם על חתימת הסכם קיבוצי
אלעזר לוין
השטח, בקניון של החברה, מיועד לקונסרבטוריון ולהקת מחול    משפחת עופר אומנם נדיבה, אך תגבה דמי חניה, והיא מצפה לגידול משמעותי בקונים ובעסקות בקניון הוותיק, לגידול בהכנסות החניון ולפרסומת טובה
יצחק דנון
עינב החץ, המרחיבה את הכביש בין נתניה לחבצלת, טוענת שנתיבי ישראל אינה עומדת בסיכום ביניהם, גורמת לה נזקים כבדים ומעכבת את השלמת הפרויקט
איתמר לוין
תזכירי החוק שהפיץ המשרד אינם כוללים מגבלה כלשהי על הדחה כזו ועלולים לאפשר השפעות פוליטיות או אישיות על תפקודם    תקופת הכהונה המירבית של השניים: ארבע שנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il