X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פיל שילר באירוע ההשקה של אייפון 6[צילום: AP]
האייפון 6 הוכרז רשמית
מסך 4.7 אינץ', מעבד A8 ועיצוב חדש ודקיק
טים קוק מציג את השעונים החדשים [צילום: AP]

אחרי אין סוף שמועות והדלפות רבות לחלקים הקטנים ביותר, אשר גרמו לאבד את גורם ההפתעה, הוכרז היום רשמית ה-iPhone 6 לצד ה-iPhone 6 Plus בכנס שנערך בקופרטינו, קליפורניה, באותו מקום בו סטיב ג'ובס הכריז על ה-Mac הראשון לפני 30 שנה. מדובר בשינוי הגדול ביותר של מכשיר האייפון מאז צאתו בשנת 2007, ואלה הדברים שיהיו בו, על-פי מה הפרטים שחשפה לנו אפל בכנס.
עיצוב חדש ודקיק
כמדי שנתיים, אפל מעניקה עיצוב חדש למכשיר הדגל שלה. בעקבות הגדלת המסך, ממדיו של ה-iPhone 6 גדלו, אך גם הוא השיל מעוביו שיעמוד על 6.8 מ"מ בלבד. במסגרת העיצוב החדש, כפתור הכיבוי עבר לצד ימין, מה שיעניק שימוש נוח יותר ביד אחת, כששאר המכשיר עדיין מיוצר כולו מאלומיניום, ואת המסגרת המרובעת שאפיינה את הדגמים הקודמים תחליף מסגרת מקומרת שתעניק נוחות אחיזה טובה יותר.

הרטינה עוברת ל-HD

ה-iPhone 6 רושם לראשונה גידול מעבר לקו ה-4 אינץ’ וגדל ל-מסך של 4.7 אינץ' בתצוגת Retina HD, המספקת רזולוציה של 1334 על 750 פיקסלים, המפיק צפיפות פיקסלים של 326 לכל אינץ'.
את יכולת העיבוד אפל גם כן משדרגת והשבב שירוץ בתוכו יהיה ה-A8, ממשיכו של ה-A7, כשהוא יהיה מהיר בכ-25% לעומת קודמו ויביא 50% שיפור בעיבוד הגרפי וימשיך להיות בארכיטקטורת 64 ביט. בחברה אומרים כי השבב החדש ידע לזהות האם המשתמש הולך ברגל, מפדל באופניים או עולה במדרגות, זאת בשילוב חיישני תנועה ומדידה כחלק ממנו לשימוש עם יישום הבריאות שחשפה אפל במסגרת מערכת ה-iOS 8. כמות הזיכרון הפנימי תוצע בנפחים של 16/64/128 ג'יגה-בייט.
מצלמה משודרגת
מצלמת המכשיר תספק 8 מגה-פיקסלים, עם ייצוב תמונה דיגיטלי, זאת בניגוד ל-iPhone 6 Plus המכיל מייצב תמונה אופטי, כאשר צילום הוידאו יהיה 1080p ב-30 ו-60 פריימים לשנייה עם אפשרות לצילום בהילוך איטי ב-240 פריימים לשנייה. לצד המצלמה ממוקם ה-True Tone פלאש, אשר שינה צורתו לעגול כשבתוכו יהיו שתי נורות LED, אחת קרה ואחת חמה לאור טבעי בעת צילומים בתנאי תאורה חלשים. חיי הסוללה של האייפון 6 צפויים להיות דומים ומעט משודרגים בחלק מהמקרים לאלו של ה-5S עם 50 שעות האזנה למוזיקה, 11 שעות צפייה בוידאו או גלישה על WiFi, ועד 10 שעות שיחה בדור 3.
מערכת ההפעלה החדשה, ה-iOS 8 תאפשר גם שימוש קל יותר ביד אחת עם מחוות למעבר מהיר בין חלונות ועמודים בדפדפן וניתן לסובב את התצוגה ממצב אופקי לרוחבי והתצוגה תואם מקצה לקצה. המערכת משלבת לראשונה תמיכה ב-News1 המוטמע במכשיר, צעד שיאפשר לראשונה לשלם באמצעות האפשרות החדשה שהוצגה גם היא ה-Apple Pay, אמצעי תשלום דרך המכשיר הנייד המשתמש בכרטיס אשראי המחובר לחשבון ה-iTunes או כל כרטיס אחר שנבחר להוסיף לשירות.
ה-iPhone 6 יושק באופן רשמי בתאריך 19.7, יפעל על מערכת ה-iOS 8 ויהיה זמין ב-3 צבעים של זהב, לבן, שחור וכסף בדומה ל-5S. מחירו יעמוד על 199 דולרים ועד 399 דולרים בהתאם לנפח לחוזה לשנתיים בארה"ב, ועד סוף 2014 הוא יגיע לעוד 112 מדינות. התורים מחוץ לחנויות של אפל כבר נרשמו ממזמן.

פורסם במקור: TGspot
קרא עוד
תאריך:  09/09/2014   |   עודכן:  10/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האייפון 6 הוכרז רשמית
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
חבל אפל...מעתיקים .........
יודע ומבין  |  9/09/14 22:13
2
מה!?!?!?
gsh  |  10/09/14 01:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
בישיבת ועדת הכספים של הכנסת סיפר: "שאלתי את נתניהו מדוע הוא דוחף את החוק, והוא ענה לי שמעולם לא דחף אותו"    אולם בדיקת דברי נתניהו מגלה: הוא לא הודיע על התנגדות לחוק    עוד עיכוב: מחפשים מתורגמן
עופר וולפסון
התביעה הוגשה גם נגד כלל תעשיות, כלל הדירקטורים ובכירים בחברה, בין היתר בגין עילת הפרת חובת גילוי מכוח חוק ניירות ערך    הרקע: היפריון האמריקנית הודיעה אתמול באופן חד-צדדי, על ביטול ההסכם לרכישת החברה הישראלית אנדרומדה, על-רקע טענותיה להטיית הניסוי הקליני בתרופה שפיתחה האחרונה
אלעזר לוין
השר לשעבר תוקף את תוכנית לפיד ואת רשות המקרקעין: "אי-אפשר לטפל בביקוש מבלי להגדיל את ההצע - לרשות המקרקעין מגרשים ל-1,000 דירות בבאר יעקב וברמלה, אבל היא מוכרת כל פעם מגרשים ל-100 דירות, וכך עולים המחירים"
אלעזר לוין
מנכ"ל קופת חולים מאוחדת מאשים: "תראו איזו מפקחת על הביטוח יש לנו בנושא זה, ומזה תסיקו על הנושאים האחרים שבהם היא מטפלת!"    "חולי סרטן מתו, כי חיכו 4 חדרים בקופת חולים לבדיקת MRI"
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון: חברת מרכז המתנות פעלה בצורה המלמדת שההגינות בהלכות מסחר אינה נר לרגליה - אך אין עילה לחייב אותה על מכירת כיסויי חלה דומים לאלו של קארשי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il