X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התשלום על עסקת ארמון ההגמון בנצרת - חלק מהסכסוך הארוך בין הפטריארכיה היוונית-אורתודוכסית לבין משרד עורכי הדין הרטבי-בורנשטיין-בסון
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

הפטריארכיה היוונית-אורתודוכסית תשלם 520,000 שקל למשרד עורכי הדין הרטבי-בורנשטיין-בסון, תמורת טיפולו במכירת אדמותיה בנצרת לחברת ארמון ההגמון. כך קבעה (1.9.14) שופטת בית משפט השלום בהרצליה, אירית מני-גור.
פסק דין זה הוא השלמה לפסק הדין שנתן בית המשפט המחוזי בתל אביב בשנת 2011, בו נקבע שהפטריארכיה הפרה את הסכם הייצוג שחתמה עם משרד הרטבי. בית המשפט התבקש כעת לקבוע את הסכום שישולם למשרד תמורת טיפולו בעסקת הקומבינציה שנחתמה בשנת 1993.
מני-גור קבעה, כי שכר הטרחה ייגזר משוויין של 78 דירות שהייתה הפטריארכיה לקבל במסגרת העסקה. את שווי הדירות היא העמידה על הסכום הנמוך יותר מבין חוות הדעת שהוגשו לה - 52.6 מיליון שקל. עוד קבעה מני-גור, כי שכר הטרחה הרגיל בעסקה זו הוא 1.5% (בתוספת מע"מ), ובכך העדיפה את חוות דעתו של עו"ד יצחק מירון, בעל ניסיון רב בתחום הנדל"ן, על פני זו של עו"ד דודי זלמנוביץ, שלא טיפל מעולם בעצמו בעסקה כזו אלא מייעץ למשרדי עורכי דין.
רכיב נוסף בחישוב היה שיעורו של שכר הטרחה שיש להפחית לנוכח העובדה שמשרד הרטבי לא טיפל בסופו של דבר בפרויקט עצמו ובמכירת הדירות: מני-גור קבעה שיש להפחית 34%. לאור כל זאת נקבע, כי הסכום המגיע להרטבי הוא 520,000 שקל, מהם יש להפחית 140,000 שקל שכבר שולמו, ולהוסיף הוצאות בסך 30,000 שקל (מעבר ל-8,500 שקל שכבר נפסקו). את המשרד ייצג עו"ד עזרא קוקיא, ואת הפטריארכיה - עו"ד רנאטו יאראק.

תאריך:  11/09/2014   |   עודכן:  11/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפטריארכיה תשלם לעו"ד הרטבי 520,000 שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חן מענית
כך אמרה עו"ד רחל בן-ארי בפאנל משרדי עוה"ד של DUN'S 100    עו"ד אייל רוזובסקי: "הצד התקשורתי הוא חלק מהמערכה. הסכסוך מתנהל לא רק בביהמ"ש, והדברים שמופיעים בתקשורת משפיעים על מה שקורה בשטח"
אביתר בן-צדף
לאחר שהתביעה הפדרלית ערערה על קולת עונשו    פאדילה, בן 43, הוא אזרח אמריקני, שגויס לאל-קאעידה לאחר שצבר עבר פלילי עשיר מנעוריו    שני מגייסיו נשפטו גם כן למאסר ממושך
אביתר בן-צדף
כשלוש אחרי יציאת החיילים האמריקניים מעירק, יהוו הקבלנים תחליף למשלוח כוחות צבא    באפגניסטן מוצבים כעת כשלושה קבלני ביטחון על כל חייל אמריקני, שפועל שם
איציק וולף
הנשיא האמריקני הצהיר על שליחת 475 חיילים לעירק אך הבהיר שהם לא ישתתפו בפעילות קרקעית נגד חמושי דאעש    חיל האוויר האמריקני יתקוף מטרות גם בסוריה    "ייקח זמן למגר סרטן כמו דאעש"
עידן יוסף
פרקליטה בכירה טענה במהלך עדותה במשטרה כי ידעה בזמן אמת על החשדות נגד כהן ואף מסרה מידע על כך לפרקליט המדינה לשעבר    גורמים המעורים בפרשה טוענים כי בדיקה שהתקיימה בעניין העלתה חרס ולכן לא דווח העניין לנשיא ביהמ"ש העליון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il