X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היציקה של המחלף [צילום: עופר עמר]
כביש 70 המורחב שנפתח השבוע לתנועה צפוי לחסוך למשק כ-40 מיליון שקלים בשנה הקרובה
▪  ▪  ▪
הדמיית המחלף

מחלף אלנבי בחיפה ייפתח לתנועה במהלך נובמבר 2014. השבוע החלה חברת יפה נוף בעבודות להשלמת הגשר לקראת פתיחתו לתנועה, זאת לאחר שביצעה לפני כשלושה חודשים, לראשונה בארץ, יציקת גשר באורך של 150 מטר וברוחב 10 מטר בלילה אחד.
עבודות ההשלמה כוללות הצבת מעקות בטון וברזל, סלילת הגשר באספלט והתקנת רמזורים בחיבור העליון של הגשר למחלף אלנבי. עבודות השלמת שלד מועדון הגלישה והפיתוח הנופי ימשכו לאחר פתיחת המחלף לתנועה.
"אנחנו נמצאים בשלבים האחרונים בפרויקט הכשרת ציר ראשי בין המחלף ועד כיכר צים, פרויקט שיהפוך את שכונת בת גלים לנגישה יותר וישפר את איכות חייהם של התושבים ושל המגיעים באלפיהם מדי יום דרך צומת דולפין", אמר אבישי כהן מנכ"ל יפה נוף.
עיריית חיפה ומשרד התחבורה, באמצעות חברת יפה נוף, החלו לפני כשנה וחצי בביצוע פרויקט השלמת מחלף אלנבי, המחבר בין שדרות ההגנה בכניסה הדרומית לחיפה, עם רחוב אלנבי ועם שכונת בת גלים, בעלות של כ-35 מיליון ש"ח. השלמת הבנייה של מחלף אלנבי תהווה חיבור חיוני נוסף לשכונת בת גלים.
מטרת המחלף היא לייצר כניסה ויציאה נוספת על האחת הקיימת בלבד לשכונת בת-גלים ולמקומות אסטרטגיים בחיפה כגון המרכז הרפואי רמב"ם, הנמל ובסיסי הצבא הנמצאים בבת-גלים.

כביש 70 המורחב נפתח
[צילום: עופר עמר]

השבוע (8.9.11) פתחה חברת יפה נוף לתנועה את כביש 70 המורחב. קטע הכביש, באורך כ-5 ק"מ, ממחלף יגור ועד אחרי צומת זבולון הורחב משני נתיבים לכל כיוון לשלושה נתיבים לכיוון. מחקר שבחן תועלות תחבורתיות, העלה כי הרחבת הכביש תחסוך למשק 40 מיליון שקלים בשנת ההפעלה הראשונה - כ-150 אלף שקלים ביום.
משרד התחבורה, באמצעות חברת יפה נוף, החל לפני 20 חודשים (בינואר 2013) בביצוע הרחבת כביש 70 משניים לשלושה נתיבים לכל כיוון, בעלות של כ-106 מיליון שקלים. העבודות כללו הכנה של שלושה רמזורים חדשים בצומת העתידית של כביש 70 עם כביש דשנים, שייפתח לתנועה במהלך השנה ושדרוג הרמזורים בצומת רכסים וצומת זבולון. בנוסף כללו העבודות את הסדרת מערכת הניקוז ותעלות הניקוז האזוריות, כולל הסדרת נחל ציפורי, בשיתוף רשות הניקוז. והקמת מערכת דרכים חקלאיות מוסדרות לרווחת החקלאים באזור.
ממחקר שבחן את התועלות התחבורתיות של הרחבת כביש 70 עולה כי בשנה הראשונה יניב הפרויקט למשק תועלות בסך 50 מיליון שקלים (על-פי נוהל פר"ת מתייחסים ברגישות ולכן מיחסים תועלות של 80%, המהווים 40 מש"ח). בחישוב יומי, יחסכו למשק כ-150 אלף שקלים ביום (התחשיב מתייחס ל-270 ימי עבודה בשנה, בחלוקה ל-40 מיליון שקלים החיסכון היומי הוא 148,148 שקלים).

תאריך:  11/09/2014   |   עודכן:  11/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משרד התחבורה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחלף אלנבי בחיפה ייפתח בנובמבר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הרס חוף הים בחיפה!
פיישל  |  11/09/14 12:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מפעילות כוח משטרתי דתי המכונה "בריגדת אל-חסנעאה", המעניש נשים על התנהגות "לא איסלאמית"    הקימו בתי בושת שישמשו את הטרוריסטים של הארגון
איתמר לוין
התשלום על עסקת ארמון ההגמון בנצרת - חלק מהסכסוך הארוך בין הפטריארכיה היוונית-אורתודוכסית לבין משרד עורכי הדין הרטבי-בורנשטיין-בסון
חן מענית
כך אמרה עו"ד רחל בן-ארי בפאנל משרדי עוה"ד של DUN'S 100    עו"ד אייל רוזובסקי: "הצד התקשורתי הוא חלק מהמערכה. הסכסוך מתנהל לא רק בביהמ"ש, והדברים שמופיעים בתקשורת משפיעים על מה שקורה בשטח"
אביתר בן-צדף
לאחר שהתביעה הפדרלית ערערה על קולת עונשו    פאדילה, בן 43, הוא אזרח אמריקני, שגויס לאל-קאעידה לאחר שצבר עבר פלילי עשיר מנעוריו    שני מגייסיו נשפטו גם כן למאסר ממושך
אביתר בן-צדף
כשלוש אחרי יציאת החיילים האמריקניים מעירק, יהוו הקבלנים תחליף למשלוח כוחות צבא    באפגניסטן מוצבים כעת כשלושה קבלני ביטחון על כל חייל אמריקני, שפועל שם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il