X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ישראל והפלשתינים יחזרו לקיים שיחות הסדרה בלתי ישירות ביום בשבוע הקרוב בקהיר המצרים ביקשו לקיים את השיחות ביום רביעי, אך בשל ערב החג הוקדמו ביממה
▪  ▪  ▪
הפגנת תושבי עוטף עזה [צילום: פלאש 90]

בירושלים מאשרים כי שיחות ההסדרה העקיפות עם הפלשתינים על הפסקת אש קבועה יתחדשו ביום שלישי הקרוב בקהיר. השיחות נועדו להביא להפסקת אש ארוכת טווח עם חמאס לאחר מבצע צוק איתן.
גורם מדיני מסר כי הנציגים המצרים זימנו את הצדדים להמשך הדיונים שהופסקו לאחרונה ליום רביעי, אך בישראל ביקשו להקדים את מועד השיחות ביממה, על-מנת שלאלה א יתקיימו בערב ראש-השנה.
סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה מוקדם יותר כי מצרים תארח ביום שני שיחות פנימיות בין הפלגים הפלשתינים היריבים, שיחות שנועדו להכשיר פתיחה במשא-ומתן העקיף עם ישראל על ההפוגה ארוכת הטווח.
פקיד מצרי בכיר שצוטט בדיווח טען כי משלחות מפתח ומחמאס יגיעו כדי "להשלים את תהליך הפיוס הפנים-פלשתיני". מיד לאחר מכן, כך על-פי אותו גורם, ייפגשו נציגים פלשתינים עם מקביליהם הישראלים על-מנת לדון בתנאי הפסקת האש.
עזאם אחמד, בכיר פתח שעמד בראש המשלחת לשיחות שהתקיימו בחודש שעבר, אישר כי המגעים לפיוס יחלו השבוע. בדברים שאמר לסוכנות הידיעות הפלשתינית "וואפא", ציין כי מיד לאחר שהפלשתינים יגיעו להסכמות בינם לבין עצמם, יוכלו להמשיך לדיונים עם ישראל באשר להסכם מסגרת.
בתוך כך, מאות מתושבי עוטף עזה צעדו במוצאי שבת בדרישה למצוא פתרון לירי הפצמ"רים ולמנהרות. המפגינים נשאו שלטים שעליהם נכתב "תתעוררו", ו"אנחנו נתנו עורף, קיבלנו הפקרה". לדבריהם, הם דורשים הכרעה צבאית או הגעה להסדר מדיני, רק לא להישאר במצב הנוכחי.
ראש השב"כ לשעבר, עמי אילון, תקף בהפגנה את דברי השר יאיר שמיר על תושבי עוטף עזה ואמר: "דבריו הם דברי עיוור חסר דעת ורגש אנושי. צריך להיות עיוור וחסר רגש אנושי לומר להוריו של דניאל בן ה–4, שנהרג מפצצת מרגמה במהלך צוק איתן: לכם לא נסלח! שלא ימכרו לכם שאין פתרון נגד פצ"מרים, ושלא ימכרו לכם שאין פתרון נגד תקיפות ממנהרות״, דבריו.

תאריך:  20/09/2014   |   עודכן:  21/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
אריאל י. לוין
שלושה שבועות עברו מסיום מבצע "צוק איתן" ועד לירי הראשון - בדיוק ממוצע בין הזמן המקביל שחלף אחרי מבצעי "עמוד ענן" ו"עופרת יצוקה"
איתמר לוין
התנועה לאיכות השלטון טוענת שהדלפתה של מצגת שהציגו קצינים בכירים לקבינט, מהווה הפרה של חוק יסוד הממשלה ועלולה להוות עבירה פלילית
עידן יוסף
הדוח יכלול גם את מדיניות ההסברה, הטיפול באוכלוסייה באזורי עימות, מדיניות ההתגוננות, מערך ההרתעה, פתרונות המיגון ופעילות פיקוד הערוף
רפי לאופרט
ההתארגנות להגנה על המולדת לאחר אירועי ה-11 בספטמבר כוונה בעיקר נגד פעילות עויינת מבחוץ, והיא אינה יודעת עדיין להתמודד עם חדירה "פסיבית" שמתפתחת לאיום מבפנים רק לאחר השלמת החדירה
עידן יוסף
מאשים את שר הביטחון בכך שפעל בקבינט בעד סיום המבצע ללא הריסת המנהרות    קודם לכן האשים יעלון את בנט בכך שנפגש עם מפקדים וגרם להימשכות המערכה    בנט: כל יומיים ירדתי לשטח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il