X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מחליף את אביב כוכבי שעובר להיות אלוף פצ"ן הלוי: "העזו לחרב, העזו לשלום וחיי אדם"
▪  ▪  ▪
ראש חדש לאגף המודיעין [צילום: דו"צ]

אלוף הרצי הלוי מונה (יום ב', 22.9.14) לראש אגף המודיעין. הלוי החליף בתפקידו את אלוף אביב כוכבי, אשר מילא תפקיד זה במהלך ארבע השנים האחרונות, ויהיה ועבר לתפקיד אלוף פיקוד הצפון.
בטקס שנערך בסיס ההדרכה של חיל המודיעין בגלילות, אמר הלוי: "המזרח התיכון נמצא בתהליך היסטורי של עיצוב מחדש, המשמעותי ביותר מאז התעצבו גבולותיו במחצית הראשונה של המאה הקודמת. גבולות נמחקים, מדינות מתבטלות, העזו לחרב, העזו לשלום וחיי אדם, כפי שנאמר בתפילת יום הכיפורים 'כאבק פורח וכחרס הנשבר'. אין לנו אלא לפעול מול כל אלה בפעולה משותפת בתוכנו, בשיתוף פעולה עמוק עם כלל הגופים בצה"ל ועם הארגונים העמיתים בקהילת המודיעין. נפעל בשותפות, תוך גילוי פתיחות וגמישות ומתוך צניעות המכירה בסופיותה של הידיעה ובאין סופיותה של אי-הידיעה. כנות, שקיפות, ענייניות, אומץ ורעות יאפיינו את עשייתנו כאנשים וכמפקדים. הסתובבתי הרבה בשבועות האחרונים. במערכי אגף המודיעין השונים אנשים טובים, מוכשרים, חדורי מוטיבציה להוסיף, לעשות ולתרום לביטחון מדינת ישראל. לא כולם מכירים את שנעשה מאחורי הקלעים וטוב שכך, לא כולם יכולים להעריך זאת, ואנו נמשיך ונעשה שלא על-מנת לזכות בהערכה ושתהיה תרומתנו משמעותית".
ראש אמ"ן היוצא, אלוף אביב כוכבי, אמר: "אין לטעות מתקופות של שקט, ואין לתת להן להכהות את עוצמת האיומים. טמונים במזרח התיכון יסודות מערערים עמוקים, אשר פעם אחר פעם יגרמו לו לשוב ולהתלקח. נוכח כל אלו, חובה להמשיך ולהיערך תוך השקעה גוברת במודיעין, שתפקידו בלחימה המודרנית ובביטחון בכלל הולך ומתעצם. אין להסתפק באיסוף מודיעין, אלא יש לוודא שיגיע לאחרון האנשים שזקוק לו".
הרמטכ"ל בני גנץ: "במבט לאחור, ארבע השנים האחרונות עיצבו מחדש את המפה הגיאו-פוליטית של אזורנו והשפיעו באופן מכריע על האיומים הביטחוניים הסובבים אותנו. תהפוכות המזרח התיכון ממשיכות להכות גלים גם בתקופה הנוכחית. דוגמה ברורה לכך ראינו בחודשים האחרונים, עת יצאנו למערכה מורכבת ברצועת עזה מול ארגוני טרור שביקשו לפגוע באזרחינו ובשגרת חיינו. אויבינו - הן הוותיקים והן החדשים, דוגמת ארגון דאעש - לא עומדים במקום. הם מתקדמים, מתעדכנים, לומדים את הסביבה ומשנים את דפוסי הפעולה ואת שיטות הלחימה שלהם. אגף המודיעין נשא, ועודו נושא, באחריות הכבדה לזהות את ההתפתחויות אצל אויבינו ולפענח את השפעותיהן המיידיות והעתידיות על מדינת ישראל. עשייתם הנרחבת והמקצועית של אנשי המודיעין היא שסייעה לצה"ל להגיע להישגים במערכת צוק איתן - והיא שתמשיך להבטיח את העליונות המודיעינית של צה"ל".

תאריך:  22/09/2014   |   עודכן:  22/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלוף הרצי הלוי מונה לראש אמ"ן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מתי אמ"ן הצליח ?
שאלת תם  |  27/09/14 21:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
ועדת השרים לענייני דיור אישרה בניית כ-30,000 דירות בשש ערים, אך הבנייה תצא לפועל בשנת 2020 - אולי - ורק 10,000 מהן, לכל היותר, יהיו להשכרה    זוכרים: לפיד הבטיח 150,000 דירות להשכרה    רק 2,500 דירות במסגרת "מחיר מטרה"
עידן יוסף
גם מחר (ג') עובדי הדואר ינקטו בעיצומים ויהיו שיבושים בפעילות היחידות השונות בשירות המדינה
יפעת גדות
האמנית שאשא דותן בתערוכה מרתקת    "הזמנתי את ההורים לצאת אתי למסע כיבוש ברחבי ארץ ישראל שאליה אף פעם לא יצאנו ביחד, תוך ניסיון לפענח את זהותי הפרטית מול המדינה"
אלעזר לוין
ישקיעו 1.4 מיליארד שקל בבניית 14 מגרדי שחקים למשרדים ובתי מלון, וכן מרכזים מסחריים וחניון ענק    השטח הכולל - 731,000 מ"ר, פי חמישה מקניון עזריאלי    משרד התחבורה ורמ"י ישקיעו 1.1 מיליארד שקל
אלעזר לוין
רוב יחידות הדיור -קוטג'ים    פרויקט שני בישוב, על קרקע פרטית של החברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il