X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עו"ד ברוך חכים תובע מדוד לוי הבעלים והמייסד של רשת קרוקר לשלם לו את שכר טירחתו בגין השירותים המשפטיים שהוענקו לו ולחברותיו
▪  ▪  ▪
קרוקר

עו"ד ברוך חכים הגיש לבית המשפט המחוזי בתל אביב שתי תביעות נגד דוד לוי מרמת גן הבעלים והמייסד של רשת ההלבשה קרוקר (21.09.14), בדרישה לקבל שכר טירחה בסכום כולל של 640 אלף שקלים.
בכתב התביעה נטען, כי הנתבע לא שילם את התמורה עבור הזמנת שירותים משפטיים עבורו באופן אישי ועבור החברות שבבעלותו: קרוקר אינטרנשיונל, דקורל השקעות וקטורה אירועים.
בכתבי התביעה שהוגשו לבית המשפט המחוזי בתל אביב נאמר כי לפני שש שנים פנה לוי לעו"ד חכים וביקש לרכוש עבורו אישית ועבור החברות שבבעלותו את שירותיו המשפטיים. בין הצדדים סוכם על תשלום שכר הטרחה על-פי חישוב של שעות העבודה.
במסגרת ההסכם התחייב לוי באופן אישי לשלם את שכר הטרחה בגין השירותים המשפטיים שהוענקו לו באופן אישי ובגין השירותים המשפטיים שהוענקו לחברותיו. בכתבי התביעה נאמר כי תשלומי שכר הטרחה שולמו באמצעות שיקים על-שם קרוקר אינטרנשיונל בעלת רשת חנויות קרוקר.
ואולם, חרף התחייבותו לעמוד בתשלום שכר הטרחה שסוכם עמו, ניסה לוי בכל פעם לשנות מסיכום הדברים על-מנת לקבל הנחות בחיובי שכר הטרחה. לטענת עו"ד חכים, הוא ניסה לבוא לקראתו ובלבד שיעמוד בהתחייבויותיו.
בכתב התביעה נטען עוד, כי חרף העובדה שלוי וחברותיו קיבלו מהתובע שירותים משפטיים בהתאם להסכם המפורש עליו חתם לוי, הוא לא שילם לו עד היום את שכר הטרחה שהתחייב.
לדברי עו"ד חכים, תביעותיו אלה באו לעולם לאחר שהוא מיצה כל דרך אפשרית לקבלת שכר הטרחה המגיע לו וזאת חרף הבטחות חוזרות ונשנות לתשלום שכר הטרחה כאשר לוי אף הודיע לו כי אין ביכולתו לעמוד בהתחייבויותיו.
לדברי עו"ד חכים, הוא נקט בהליכי פשיטת רגל נגד לוי ואולם בית המשפט אף שהשתכנע כי על-פניו ייתכן שיש רגליים לטענותיו קבע כי יש לברר את המחלוקת ביניהם במסגרת אזרחית.

ת.א. 48922-09-14
ת.א. 49569-09-14
תאריך:  26/09/2014   |   עודכן:  29/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דוד לוי
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
אבו מאזן מאשים את ישראל פשעי מלחמה במבצע צוק איתן    "אנחנו לא נשכח ולא נסלח על הפשעים"    טוען: "הכיבוש מתכנן נכבה חדשה"    קורא למדינות החברות באו"ם לתמוך בהקמת מדינה פלשתינית
עופר וולפסון
לאחר חודשים של משא-ומתן תקוע בין המעצמות לאירן בנוגע לתוכניתה הגרעינית, ארה"ב מציעה מהלך שיאפשר לאירן להותיר בידיה 50 אחוז מהצנטריפוגות שביקשה    שטייניץ: "כמו ההסכם שעשו עם קוריאה הצפונית"
אביתר בן-צדף
העסקה בשווי 7 מיליארד דולר    בנוסף, סיכמה סיאול תוכנית לייצר 120 מטוסי-קרב בקוריאה הדרומית בעלות של שמונה מיליארד דולר וחצי
אביתר בן-צדף
היה דובר אל-קאעידה    נתפס בירדן לפני כשנה וחצי, והובא לארצות-הברית    בניגוד למחבלים אחרים, נשפט בפני בית משפט אזרחי בניו-יורק ולא בבית-דין צבאי
יצחק דנון
בני משפחותיהם של חמישה מטופלים שנפטרו לטענתם בעטיה של רשלנות רפואית תובעים מבתי המשפט לפצות אותם בגין נזקיהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il