X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעלי תחנת דלק בשדרות הרצל בירושלים טוענים כי העבודות להקמת הרכבת הקלה פגעו בהכנסות התחנה
▪  ▪  ▪
הרכבת הקלה. פגיעה סביבתית

חברת ספרינט מוטורס, הבעלים של תחנת דלק בשדרות הרצל בירושלים, אשר לטענתה הכנסותיה של התחנה ממכירת סולר נפגעו קשות בשל הקמת תוואי הרכבת הקלה בעיר, הגישו (10.9.14) תביעת פיצויים בסך 4 מיליון שקלים נגד עמותת מנהלת תחבורה ציבורית בירושלים האחראית על תכנון קו הרכבת הקלה, משרדי התחבורה והאוצר יזמי הפרויקט, עיריית ירושלים, והזכיינית חברת סיטי פס.
בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בירושלים, באמצעות עוה"ד שחר הררי ועודד פלג, נאמר כי בנוסף לעבודות שבצעו ברחוב יפו וסביבתו הרי שגם שבשדרות הרצל המהווים ציר מרכזי נעשו למשך תקופה העולה על שנתיים עבודות בהיקף נרחב לצורך הקמת תשתית הרכבת הקלה והכל בין היתר גם בסמוך מאוד לתחנת הדלק של התובעת.
לדברי התובעת, בעטיים של השינויים המשמעותיים בכיווני התנועה בשדרות הרצל במהלך תקופת העבודות צומצמה באופן משמעותי יכולת התנועה החופשית בציר, ובייחוד נפגעה הגישה אל תחנת הדלק של התובעת באופן קשה ביותר.
התובעת מציינת כי קודם לביצוע העבודות הייתה הגישה אל תחנת הדלק שלה נוחה והתחנה שימשה ממש כתחנת הבית עבור מוניות ורכבים מסחריים נוספים שנעו על שדרות הרצל והגיעו אל התחנה במיוחד לצורך מילוי סולר בכלי הרכב, כאשר התחנה מיתגה את עצמה כתחנה זולה בסולר עבור לקוחות אלו באופן ספציפי.
ואולם בעטיים של השינויים המשמעותיים בכיווני התנועה בשדרות הרצל נמנעה הגישה לתחנת הדלק מאותם הלקוחות ועקב כך סבלה התחנה מירידה קשה ביותר בהכנסותיה ממילוי סולר, המוערכות בהתאם לחוות דעת מומחה של משרד רו"ח יהודה ארליך ושות' בכ-4 מיליון שקלים.
בתביעה מצוין כי ביוני השנה הוגשה תביעה בסך 28.2 מיליון שקלים כנגד הנתבעים בעילה דומה, על-ידי 30 בעלי עסקים ברחוב יפו, במתחם מדרחוב בן יהודה הסמוך וכן ברחוב קינג ג'ורג' הסמוך ובשדרות הרצל אשר ניזוקו קשות כתוצאה מהעבודות להקמת קו הרכבת הקלה בעיר בין מחצית שנת 2008 עד שנת 2011.

ת.א. 26531-09-14
תאריך:  26/09/2014   |   עודכן:  26/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תביעה נוספת של נפגעי הרכבת הקלה בירושלים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
פיצויים לתחנת הדלק הכושלת?
בבר  |  26/09/14 17:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
חברות התחבורה הציבורית העבירו למשרד התחבורה כנדרש את רשימת הקווים שיפעלו במהלך יומו הראשון של ראש-השנה, אולם יד נעלמה העלימה את המידע המבוקש ולנוסעים נמסר כי אף קו תחבורה ציבורית לא יפעל
יצחק דנון
מבקשת מבית הדין הארצי לקבוע שהיא מייצגת את עובדי חברת האוטובוסים    טוענת שהעובדים עזבו את כוח לעובדים לאחר ששירת אינטרסים צרים
עידן יוסף
74% מהציבור מוכן להשאיר את המכונית בבית ולהשתמש בתחבורה הציבורית    38% דיווחו כי אין להם מהבית תחבורה ציבורית זמינה ונוחה למקום העבודה או הלימודים
עידן יוסף
לרגל יום התחבורה הציבורית איפשר משרד התחבורה נסיעה ללא תשלום בשש ערים בישראל
עידן יוסף
למרות הערות מבקר המדינה בנושא מלפני 3 שנים, לא תיקנו משרד התחבורה וחברת דן את התחנות של החברה באופן שיהיו ברמה נאותה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il