X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הגימיק השנתי. תמונת משגר
נתניהו. לא נגד האיסלאם, נגד המיליטנטים
ראש ממשלת ישראל תקף בנאומו את המדינות שתומכות במתקפה נגד דאעש אך התנגדו למלחמתה של ישראל נגד חמאס "האיסלאם המיליטנטי - סרטן שיש להסירו לפני שיהיה מאוחר מדי" "לנצח את דאעש ולהשאיר את אירן כמדינת סף גרעינית - לנצח בקרב ולהפסיד במלחמה"
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תקף בנאומו באו"ם את המדינות שתומכות במתקפה האמריקנית נגד דאעש ושתקפו את ישראל על המתקפה שביצעה במבצע 'צוק איתן' נגד חמאס.
"לפני כשבוע הביעו מדינות החברות באו"ם תמיכה בקריאת הנשיא האמריקני אובמה למתקפה נגד דאעש. שבועות קודם לכן, אותן מדינות שתומכות במתקפה נגד דאעש תקפו את ישראל על המתקפה שלנו נגד חמאס. מה שהן לא הבינו הוא שדאעש וחמאס הם שני ענפים של אותו עץ מורעל. חמאס הוא דאעש ודאעש הוא חמאס. הערכים שהם חולקים משותפים לכל הקבוצות האיסלאמיות הקיצוניות - בוקו חראם ואל-קאעידה. חלק מהרדיקלים הללו סונים, חלק מהם שיעים. הם פועלים בדרכים שונות והורגים קרבנות אחרים בשם מטרות שונות, אבל הם כולם שליחים של האיסלאם המיליטנטי", אמר.
נתניהו ציין כי דבריו אינם מכוונים נגד דת האיסלאם אלא כנגד הגורמים הקיצוניים המשתמשים בשמה של הדת הזו. "בכל מקום שבו אנו מסתכלים יש את סכנת האיסלאם המיליטנטי. זה לא האיסלאם אלא האיסלאם המיליטנטי. הוא מתפשט באופן מהיר בכל חלק של העולם. יש אמירה אמריקנית מפורסמת שכל פוליטיקה היא מקומית. עבור האיסלאם הקיצוני – כל פוליטיקה היא גלובלית, כי מטרתם היא לשלוט בעולם".
ראש הממשלה כינה את הארגונים האיסלאמיסטיים המיליטנטיים "סרטן שתוקף את הגוף ומתפשט אם לא מטפלים בו". "עלינו להסיר את הסרטן הזה, לפני שיהיה מאוחר מדי", אמר.
עוד תקף את נשיא אירן, חסן רוחאני, וציין כי בנאומו הזיל דמעות תנין בדברו נגד התפשטות הטרור הגלובלי. "זה היה אחד מן המצגים הגדולים ביותר של דו פרצופיות", ציין.
נתניהו החמיא לנשיא ארצות הברית, ברק אובמה, על המהלכים שהוציא אל הפועל לפירוק סוריה מן הנשק הכימי שלה. הוא השווה בין דאעש לבין אירן וציין כי כשם שאף אחד לא היה מאפשר לחמושי דאעש להקים כור מים כבדים, כך אסור לאפשר למשטר האייתולות באירן לעשות זאת. לדבריו, ברגע שאירן תשיג את הפצצה הגרעינית הראשונה - ייעלמו החיוכים של אנשי המשלחות האירניות וייחשפו הפרצופים האמיתיים של המשטר האירני.
"לנצח את דאעש ובה בעת לאפשר לאירן להמשיך להיות מדינת סף גרעינית יהיה לנצח בקרב ולהפסיד במלחמה", אמר נתניהו וחזר על כך פעמיים.
ראש הממשלה תקף את ראש הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן), על דבריו בפני העצרת הכללית של האו"ם על-אודות פשעי מלחמה שביצעה ישראל במבצע 'צוק איתן'. לדבריו, בניגוד לחמאס שהסתתר מאחורי אזרחים, הגנה ישראל הן על חיי אזרחיה ועשתה יותר משעשה כל צבא אחר בהעברת התראות לאזרחים פלשתינים לפני מתקפות שביצע חיל-האוויר.
כראיה לדבריו, וכגימיק השנתי בנאומו בפני העצרת הכללית של האו"ם, הציג נתניהו צילום של משגר רקטות שהוטמן סמוך למוסד לימודים אזרחי ברצועת עזה.
לדבריו, במקום שאבו מאזן יגנה את פשעי המלחמה שביצעו שותפיו לממשלת האחדות הפלשתינית - הוא בחר להטיח האשמות שווא כלפי ישראל.
עוד תקף את מועצת זכויות האדם של האו"ם ואת האו"ם בכללותו על שתקפו את ישראל בעקבות מבצע 'צוק איתן'. לדבריו, לא ייתכן שמחצית מן ההחלטות שיוצאות ממועצת זכויות האדם של האו"ם נוגעות לנעשה בישראל, המדינה היחידה במזרח התיכון שבה יש חופש ביטוי ובשעה שבה
נתניהו ציין כי השתלטות חמאס וחיזבאללה על שטחים שמהם נסוגה ישראל מעמידים בסימן שאלה נסיגות נוספות בעתיד. "אזרחי ישראל אינם כובשים באדמת ישראל. אני רוצה שלום כי אני רוצה ליצור עתיד טוב יותר לעמי. אבל זה צריך להיות שלום כן שנשען על סידורי ביטחון מוצקים. הנסיגות של ישראל מלבנון ומעזה יצרו שני ארגונים איסלאמיים קיצוניים שמאיימים על ישראל בעשרות אלפי רקטות. דבר זה מעורר אצלנו דאגות ביחס לפשרות טריטוריאליות נוספות. אנחנו לא מוכנים לבצע נסיגות בנסיבות שיאפשרו כניסה של גורמים איסלאמיסטיים קיצוניים. בכל הסכם שלום עתידי, ישראל תוכל להגן על עצמה בעצמה נגד כל איום", אמר.

תאריך:  29/09/2014   |   עודכן:  29/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"דאעש וחמאס - ענפים של עץ מורעל"
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
בנאמו חסרה ההתקפה על
בבר  |  29/09/14 21:22
2
בלשון העם:סדנא דארעא חרה הוא
מיכל מירושלים  |  29/09/14 21:46
3
בורא בחר בהם
יצחק הרואה  |  29/09/14 21:47
 
- החסר משוגעים אנוכי ? ל"ת
בבון זה קוף  |  29/09/14 22:50
 
- הרואה, דבריך דברי הבל
הניה  |  30/09/14 05:19
4
נו מה דעתכם ביבונים ?
בבון זה קוף  |  29/09/14 22:38
5
כיתוב לא ראוי בתמונה
עדי79  |  30/09/14 08:48
6
מלהט בלשונו להנאת הקהל המריע. ל"ת
מנהל הקירקס  |  30/09/14 09:08
7
יש להוריד את הגנן המשקה ל"ת
בפוילר  |  30/09/14 10:09
8
באלגאזירה נתנו יותר כבוד לנאום
יעקב יעקב  |  30/09/14 10:25
9
ביבי אתה מורעל כמו כל העץ ל"ת
שמעון בלילתי  |  30/09/14 11:00
10
כל הכבוד לביבי. כל מילה בסלע!
מגיע כל הכבוד!!!!  |  30/09/14 14:22
11
בושה למלעיזים
יצחק הרואה  |  30/09/14 18:45
12
שגרר פיהוקים מקיר לקיר.
נאום נדוש ומשמים,  |  30/09/14 22:45
13
זה נאום?
אהרון שחר  |  2/10/14 09:27
14
וכשם שאיראן מגורענת מסוכנת למע
קורןנאוה טבריה  |  4/10/14 19:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל י. לוין
פרופ' איתן גלבוע: חמאס איים על עיתונאים בעזה    עוזי ארד: אירן גרעינית תחסל את מרחב התמרון של ישראל מול חמאס    יעקב עמידרור: טוב שצה"ל יצא כאשר יצא
יצחק דנון
אבי פרויקט ה"חץ", שהורשע בקבלת שוחד, הקים חברה יחד עם שלמה קאליש ועמירם לוין - אך היא צברה חובות של 8 מיליון שקל לאחר שהושקעו בה 17 מיליון דולר
אלעזר לוין
התשואה הממוצעת עמדה אשתקד על 7.5%, לעומת 4.5% בלונדון, 4% בפריז, 4.7% בברלין, 6.25% ברומא, 3.2% בציריך, 5.5% בברצלונה, 6% בפולין
אלעזר לוין
"הידיעה שפורסמה אינה משקפת את עמדתו המלאה של היועץ המשפטי לממשלה, ונפלו בה אי-דיוקים"    וינשטיין קבע רק את יעוד כספי פרזות, ולא התייחס לחברות המשכנות הגדולות    כל הכספים מיועדים לדיור ציבורי
עידן יוסף
ההסתדרות תחדש (ג') את הצעדים הארגוניים במסגרת משבר הדואר ומאבק עובדי הקבלן    תופסק עבודת עובדי המינהל והמזכירויות, קלדניות, מדור פלילים, קבלת קהל ומדור פקסים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il