X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בבת ים, בנתניה ובתל אביב-יפו יש שיעור גבוה יחסית של אנשים שחשים בדידות בתל אביב המספר הגבוה ביותר של נפגעים בתאונות דרכים ברחובות האחוז הגבוה ביותר של מורשעים בעברות מין בבאר שבע - השיעור הגבוה ביותר של מורשעים
▪  ▪  ▪
באר שבע. הכי הכי מורשעים[צילום: איתמר לוין]

בבת ים, בנתניה ובתל אביב-יפו יש שיעור גבוה יחסית של אנשים שחשים בדידות לעתים קרובות, בירושלים ובחולון יש שיעור גבוה יחסית של אנשים החשים כי אין להם על מי לסמוך בשעת משבר או מצוקה ובתל אביב נמצא האחוז הגבוה ביותר של מעשנים - כך עולה כך עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה המתפרסמים (יום ד', 1.10.14) בדוח פני החברה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, והמתייחסים ל-14 הערים הגדולות.
מהנתונים עולה כי הערים שבהן שיעור בעלי נזקקות מוגדרת גבוה מהממוצע הארצי הן: אשקלון, אשדוד, תל אביב-יפו, באר שבע ונתניה. לעומת זאת, הערים שבהן השיעור הנמוך ביותר של בעלי נזקקות מוגדרת הן: בני ברק, רמת גן ופתח תקוה.
בממוצע ארצי, הנזקקות השכיחה ביותר היא "תפקוד לקוי של הורים או של ילדים/נוער", הנזקקות השנייה בשכיחותה היא "עוני, קשיי הכנסה ותעסוקה", לאחר מכן "זיקנה" ו"סיבות רפואיות ומוגבלות". לעומת זאת, הערים הגדולות, בממוצע, מתאפיינות באחוז גבוה יותר של בעלי נזקקות "זיקנה" ובאחוז נמוך יותר של בעלי הנזקקות "עוני, קשיי הכנסה ותעסוקה".
עוד עולה מהנתונים כי אחוז הפניות בשל עוני, קשיי הכנסה ותעסוקה מהוות יותר מ-22% מהפניות בירושלים, באשקלון, בבאר שבע ובפתח תקוה, לעומת כ-7% ו-9% מהפניות בחולון וברמת גן, בהתאמה.
האחוזים הגבוהים ביותר של פניות עקב תפקוד לקוי של הורים או של ילדים ונוער הם בתל אביב-יפו וברחובות והנמוכים ביותר הם בבת ים ובאשקלון. האחוז הגבוה ביותר של פניות בשל סיבות רפואיות ומוגבלות הוא בבת ים והנמוך ביותר - באשקלון.
בתל אביב - הכי הרבה מעשנים
בתל אביב-יפו נמצא האחוז הגבוה ביותר של מעשנים (30%), וגם באשדוד ובראשון לציון (28%) אחוז גבוה יחסית של מעשנים. בבני ברק נמצא האחוז הנמוך ביותר של מעשנים (8%).
כמו-כן התגלה כי שיעור גבוה יחסית של אנשים שחשים בדידות לעתים קרובות חיים בתל אביב, בת ים ובנתניה. לעומת זאת, בירושלים ובחולון יש שיעור גבוה יחסית של אנשים החשים כי אין להם על מי לסמוך בשעת משבר או מצוקה. כמו-כן, בירושלים, באשקלון ובחולון, נמצא שיעור גבוה של אנשים המדווחים שאין להם קשרים עם חברים.
באיזו עיר מבצעים יותר עברות נהיגה?
מנתוני הלמ"ס עולה כי בערים ירושלים ובני ברק האחוז הגבוה ביותר, ואילו האחוז הנמוך ביותר היה בבאר שבע ובפתח תקוה. הערים שבהן מספר הרשעות למורשע היה גבוה מהממוצע היו: בני ברק (1.32), ירושלים (1.31), בת ים (1.28) ותל אביב-יפו (1.24).
בתל אביב-יפו נרשם המספר הגבוה ביותר של תאונות דרכים - 1,335, ובאשקלון נרשם המספר הנמוך ביותר - 146. מבין הערים הגדולות, בירושלים נרשם המספר הגבוה ביותר של תאונות קשות - 191, וברחובות נרשם המספר הנמוך ביותר - 4.
עוד עולה כי ברחובות נרשם השיעור הגבוה ביותר של נהגים המעורבים בתאונות דרכים בכלל ובתאונות דרכים קלות בפרט. בחיפה, לעומת זאת, נרשם השיעור הנמוך ביותר של נהגים המעורבים בתאונות דרכים בכלל ובתאונות דרכים קלות בפרט. השיעור הגבוה ביותר של נהגים המעורבים בתאונות קטלניות הוא בנתניה, והשיעור הנמוך ביותר - בבני ברק. השיעור הגבוה ביותר של נהגים המעורבים בתאונות קשות הוא בתל אביב-יפו, והשיעור הנמוך ביותר - בבני ברק.
באר שבע - עם הרבה הכי המורשעים בדין
43% מכלל המורשעים בדין גרים באחת מ-14 הערים הגדולות בישראל. השיעור הגבוה ביותר של מורשעים בדין ל-1,000 נפש הוא בבאר שבע, אחריה בבת ים ואשקלון. השיעור הנמוך ביותר הוא ברמת גן, בחיפה ובפתח תקוה.
בקרב הקטינים, השיעור הגבוה ביותר של מורשעים בדין נמצא בערים חיפה (2.6), תל אביב-יפו ואשקלון (2.3) והשיעור הנמוך ביותר נמצא בערים ירושלים (0.6) ובני ברק (0.8).
רחובות - הכי הרבה מורשעים בעברות מין
בקרב תושבי ישראל שהורשעו בדין בשנת 2011, העברות השכיחות ביותר היו עברות כלפי הסדר הציבורי. קבוצת העברות כלפי הסדר הציבורי היא גם הקבוצה השכיחה ביותר בכל 14 הערים הגדולות בישראל, למעט בבני ברק, שבה הקבוצה השכיחה ביותר היא עברות רישוי, בעיקר עברות של בנייה לא חוקית.
הקבוצה השנייה בשכיחותה בכלל הערים הגדולות היא עברות רכוש (בערים ירושלים, תל אביב-יפו, חיפה, נתניה ובת ים). לעומת זאת, בערים ראשון לציון, אשדוד, פתח תקוה ורחובות הקבוצה השנייה בשכיחותה היא עברות כלפי גופו של אדם. ברחובות האחוז הגבוה ביותר של מורשעים בעברות מין ואילו בבאר שבע ובאשקלון האחוז הנמוך ביותר של עברות אלו.

תאריך:  01/10/2014   |   עודכן:  01/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אחוז המעשנים בתל אביב - הגבוה בישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הקטל בדרכים
עופר וולפסון
התנועה בכביש האגרה בוש בדאלאס, טקסס הוסטה לאחר שציוד בנייה שנישא על גבי גרר התהפך והשתלשל עשרות מטרים באוויר מעל הרמפה
איציק וולף
אוטובוס פגע ביפתח רפפורט בן השמונה בעת שחצה מעבר חציה סמוך לבית הספר בכפר מנחם    צוותים רפואיים ניסו לבצע בילד פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון דחה את הערעורים ההדדיים בעקבות התאונה בה נהרג כדורגלן העבר    קובע: לא די בהנחות וספקולציות על כך שכהן יכול היה לחזור לאמן; הוא גם לא היה יזם נדל"ן
עופר וולפסון
ניצב משה אדרי אומר כי הירידה באכיפה בתקופת "צוק איתן" השפיעה על העלייה בתאונות    מטרת האגף: 150 מצלמות שיוחלפו ברוטציה בין 250 עמדות    עלייה של 3% במספר התאונות הקטלניות
איתמר לוין
המשנה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית דרס למוות בכיר לשעבר בבנק דיסקונט בחיפה    עורכת דינו: לא ניתן היה למנוע את התאונה; הקורבן רץ לתוך הכביש משום שבמקום יש מפגע קשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il