X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סגן נשיא בית משפט השלום בעכו הקל מאוד בעונשו של תושב כפר סמיע שהתעלל בכלב עזוב, גרר אותו ברכבו וגרם לו פצעים אנושים שהובילו לצורך להמיתו "אף שהוא מן הסתם סבל, זה לא היה סבל עצום. הכלב היה חולה ולא מן הנמנע שהיה מומת בכל מקרה בסופו של יום"
▪  ▪  ▪
מה מרגיש כלב שנגרר על אספלט? [צילום: AP]

סגן נשיא בית משפט השלום בעכו, השופט זיאד סלאח, טוען כי התעללות בכלב עזוב, תוך גרירתו באמצעות רכב, אשר גרמה לפציעתו הקשה ולצורך בביצוע המתת חסד אינה נחשבת אינה חמורה ואינה נחשבת לנזק גדול.
אותו כלב נמצא על-ידי סלימאן נאסר מתחת לחלון ביתו שבכפר סמיע. נאסר חיבר חבל לרכבו וגרר את הכלב למזבלה מרחק של מאות מטרים. כתוצאה מהגרירה נפצע הכלב, ונחבל באורח קשה, בכך שנגרמו לו פצעי שפשוף מדממים גדולים, נמק באזור החזה, שיתוק ברגליים והוא נשם בכבדות. וטרינר שהוזעק למקום החיש את הכלב לקבלת טיפול רפואי אך נאלץ להמית את הכלב בהמתת חסד.
השופט סלאח דחה את טענות הפרקליטות לגרימת נזק עצום לכלב. "הנני סבור כי הנזק שנגרם לכלב אף שהוא מן הסתם סבל, אינו נזק עצום כנטען ע"י ב"כ המדינה. עולה, כאמור, כי הכלב היה חולה פצוע, לא היה יכול ללכת ובסופו של יום הוא הומת ע"י הוטרינר המוסמך. לא מן הנמנע כי אותו כלב היה מומת בכל מקרה בסופו של יום ולא היה ניתן להבריאו", ציין בדיון על עונשו של נאסר אשר הודה במיוחס לו.
בסיומו של הדיון נגזרו על המתעלל בכלב שישה חודשי מאסר על תנאי לתקופה של שלוש שנים, 200 שעות לתועלת הציבור וקנס של 3,000 שקלים. זאת בנוסף לביקורות של שירות המבחן למשך שנה.
יו"ר ועדת החינוך של הכנסת, ח"כ עמרם מצנע (התנועה) פנה (יום ב', 6.10.14) אל היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, בבקשה לערער על קולת העונש.
"לא ניתן לקבל כי גרימת סבל כה נורא לכלב חולה וחלש במיוחד הנה פחותה בחומרתה מגרימת סבל לכלב בריא. נהפוך הוא. האם כך היה סבור גם כבוד השופט לו היה ענייננו בילד חולה או בקשיש גלמוד וחולה?", כתב מצנע והוסיף כי העונש שהוטל על הנאשם אינו הולם את חומרת המעשה ונסיבותיו והינו עומד באופן מובהק בניגוד לרמת הענישה המקובלת, כפי שפורטה באופן ממצה בטיעוני התביעה לעניין העונש.
"אני פונה אליך, כבוד היועץ המשפטי לממשלה בכדי לעשות להחמרתו של העונש, כך שיכלול רכיב של מאסר בפועל לתקופה משמעותית", כתב. "למקרא דברים אלה שבגזר הדין, מתבססת התחושה כי אף כבוד השופט, עם כל הכבוד, כלל אינו מודע לטבעם המזעזע של מעשי הנאשם. על בסיס כל הנ"ל אני סבור כי הגשת ערעור על גזה"ד הינה מחויבת והכרחית, כך שבית המשפט בערכאת הערעור יתן דעתו לקביעותיו של גזר הדין, הן באשר לעונש שהוטל על הנאשם והן באשר להנמקות שניתנו לעונש זה, ויעשה לביטולן".

תאריך:  06/10/2014   |   עודכן:  06/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכלב נקשר לאוטו ונגרר? הוא לא סבל מאוד
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
נשמע כאילו השופט קיבל
שוחר-שלום  |  6/10/14 09:11
2
חכמה אינה הצד החזק של שופט זה. ל"ת
מחמד1  |  6/10/14 09:19
3
פסק דין בלתי נתפס, קשה, מטריד,
ארתור  |  6/10/14 10:35
4
חיית אדם ושופט ללא חמלה
אוהב בעלי חיים  |  6/10/14 12:02
5
הכרעה אופיינית לשוּפטן
עידןסובול   |  6/10/14 12:26
6
אין גבול לסבל
פישמן דדי  |  6/10/14 12:55
7
מעניין אם נשות מחסום ווטש
מחסום  |  6/10/14 13:01
8
פסק דין שערורייתי ! ל"ת
פשיטת רגל  |  6/10/14 14:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משמר המשפט
איציק וולף
ראש המועצה המקומית בית אריה-עופרים מקבל שירותי יחסי ציבור ממשרד פאר לוין    המימון - מתקציב המועצה    בפועל - יחסי הציבור נעשים לאבי נעים אישית מתוך כוונה להאדרת שמו, גם ללא קשר לתפקידו במועצה וגם נגד גורמים אחרים במועצה עצמה    הממונה מטעם משרד הפנים מאשר בלי שום בדיקה את התקציב הכולל מימון היחצ"ן    פרוטוקול מגלה - ניגודי עניינים פוטנציאליים בוועדות המועצה בהשתתפות הממונים ונעים
איתמר לוין
יגאל פליטמן - כיום הנשיא - והשופטים עמירם רבינוביץ ואילן סופר לחצו על עורך הדין להתפשר על סכום נמוך בהרבה מזה שבו זכה בבית הדין האיזורי    התוצאה: תעוקת לב שהצריכה צנתורים
איתמר לוין
בפסק דינה האחרון קבעה עדנה ארבל, כי בתי המשפט יפרסמו נתונים על תיקים פתוחים בפני שופטי המחוזיים והעליון    אם הכלל הזה היה חל על ארבל עצמה, לא בטוח שהיא הייתה מאושרת מהפרסום
איתמר לוין
לשופט התביעות הקטנות אורי הדר יש בעיה: לא רק שהצדדים לא מתמצאים בהליכים, אלא שכמה מהם גם לא יודעים עברית. הוא מתגבר על כך ומטפל בתיקים ביעילות, אם כי מפגין סבלנות-יתר כלפי תובעת צעקנית
איתמר לוין
אנושיות יוצאת דופן של השופט אמיר דהאן, אולי משום שהיה מורה שנים רבות. לצד זאת הוא מקל בתנאים של מעצרי בית, וגם אינו מגיב כאשר סניגורית מתבטאת בחוצפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il