X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כ-83% מהצרכנים סבורים כי ישנה חשיבות לסימון המחיר על גבי כל מוצר 85% מהנשאלים חושבים שהחיסכון הכספי כתוצאה מביטול חובת סימון המחיר, לא יביא להפחתת מחירי המוצרים מנכ"ל רשות ההסתדרות לצרכנות: "ברור באופן מובהק שסימון מחירים הוא צורך אמיתי ורצון הציבור"
▪  ▪  ▪
הדרך של הצרכן לקבלת החלטה מושכלת [צילום: פלאש 90]

בחודשים האחרונים התחדשו הניסיונות מצד גופים שונים, לשנות את שיטת סימון מחירי המוצרים הנהוגה כיום ולבחון את החלפתה באמצעים אלקטרוניים. על-פי סקר שערכה רשות ההסתדרות לצרכנות נמצא כי הציבור מתנגד נמרצות לכוונה לשנות את שיטת הסימון וכ-83% מהצרכנים סבורים כי ישנה חשיבות לסימון המחיר על גבי כל מוצר ומוצר. לעומת 17.5% מהישראלים שמוכנים להסתפק בהצגת מחירי מוצרים על המדף או בשיטה אלקטרונית כלשהי. כך עולה מסקר מיוחד שערכה רשות ההסתדרות לצרכנות באמצעות מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה, בקרב 500 נשאלים, גברים ונשים.
מהסקר עולה, כי 91% מהציבור סבורים כי סימון מחירים על כל מוצר ומוצר מקל על השוואת מחירי המוצרים בניגוד לשיטות אחרות של סימון מחירים. "גם בעידן שבו רשתות השיווק נמצאות בתחרות קשה והצרכן נהנה לעיתים ממגוון הטבות ומבצעים. ישנה חשיבות גדולה לתת לצרכן כלים שיקלו עליו בתהליך השוואת המחירים", כך טוען עו"ד ירון לוינסון, מנכ"ל רשות ההסתדרות לצרכנות.
לדבריו, "בסופו של דבר הדרך היחידה של הצרכן לעקוב ולקבל החלטה מושכלת היכן לערוך את הקניות, מתאפשרת באמצעות המחירים שעמם הוא מגיע לביתו. מכיוון שהצרכן לא חשוף למחירי המוצרים בו-זמנית בכל הרשתות ואין לו דרך לזכור את מחירי המוצרים שרכש, שיטת סימון המוצרים היא השיטה הנוחה והטובה ביותר עבורו".
עוד עולה מהסקר כי 85% מציבור הנשאלים לא מאמינים כי החיסכון שיגרם לרשתות השיווק ולחנויות כתוצאה מביטול חובת סימון המחירים על גבי מוצרים, יפחית בהתאם את מחירי המוצרים. פחות מ-10% מהנשאלים דווקא היו אופטימיים יותר ונטו לחשוב כי ישנו סיכוי שהרשתות יגלגלו את החיסכון לכיסם של הצרכנים.

תאריך:  06/10/2014   |   עודכן:  06/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
83% מהצרכנים: סימון מחירים מקל על השוואתם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
קובע: מחלוקות על היקף העיזבון יידונו בבית המשפט למשפחה; מחלוקות נקודתיות סביב העיזבון יידונו אף הן באותו בית משפט, גם אם הצדדים אינם בני משפחה
מירב ארד
לאחר שבשנים האחרונות הפכה העיר למוקד תיירותי ומקום בילוי מבוקש, מגלים גם המלונאים את הפוטנציאל הגלום בעיר    מלון ראשון נפתח בימים אלה בלב שוק הפשפשים ומסמן את תחילתה של המגמה - מלונות תיירות בלב יפו
איציק וולף
לשכת המגשרים טוענת כי האופן שבו מציג עופר עיני את עצמו כמגשר בין הנהלת בנק דיסקונט לעובדים פוגעת בשמם הטוב של המגשרים משום שהוא מייצג את האינטרסים של ההנהלה המשלמת את שכרו
אלעזר לוין
קק"ל מציעה להעביר לתקציב המדינה סכום חד-פעמי של 1 מיליארד שקל, שהשימוש בו יהיה בהסכמתה    האוצר מתנגד, ודורש חקיקה רב-שנתית ופיקוח של המדינה על השימוש בכספים    רמ"י חייבת לקק"ל סכום זה
איציק וולף
ההשבתה - ללא הגבלת זמן בשל זעם העובדים על שההסתדרות והמדינה לא מנהלות עמם משא-ומתן על עתידם התעסוקתי על-רקע הכוונה לקדם הקמת נמלי ים פרטיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il