X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יזם ההיי-טק טוען שמיזם האינטרנט של גבעון שניר ודורי מדיה גרופ מהווה העתקה של מיזם שהוא היה שותף לו תובע 3 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
[צילום: אתר YouTube]

יזם ההיי-טק עודד ורדי הגיש (7.10.14) תביעה בסך 3 מיליון שקל נגד גבעון שניר, מפיק ובמאי טלוויזיה, ונגד חברת התקשורת דורי מדיה גרופ. התובע הוא בנו של יוסי ורדי ואחיו של אריק ורדי, מבכירי יזמי ההיי-טק בישראל.
בתביעה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר, כי בתחילת שנת 2013 ייסדו ורדי ושניר מיזם עסקי משותף להפקת תכנים באינטרנט בדגש על ערוצי YOUTUBE. מטרת המיזם הייתה ליצור מעין "חממה" עבור יוצרים ישראלים, באמצעותה יוכלו ליצור ולהפיץ את יצירותיהם באינטרנט ובפרט בערוצי YOUTUBE.
בתביעה, שהוגשה באמצעות עוה"ד ישי שריד ונריה הרואה, נאמר, כי באוגוסט 2013 הקימו השניים את חברת הום גרואון מדיה והמיזם הגיע לשלב בו ניתן היה להפעילו. לדברי ורדי, הוא ושניר יצרו קשר עם דורי מדיה גרופ, לה יש תשתית להפצת תכנים באינטרנט בכלל וב-YOUTUBE בפרט, וזו גילתה עניין רב במיזם והצדדים דנו בהקמת חברה משותפת שמניותיה יתחלקו ביניהם בשווה.
ואולם, בחודש מאי השנה, כאשר הצדדים היו על סף הגעה להסכם, הודיעה דורי מדיה גרופ - לאחר שסיימה לשאוב את מלוא הידע והמידע על-אודות המיזם - על החלטתה שלא להמשיך במו"מ, בטענה שהוא נמשך זמן רב מדי. לטענת ורדי, דורי עצמה הייתה הגורם העיקרי להתמשכות השיחות.
בחודש אוגוסט הודיע לו שניר, ממשיך ורדי, כי הוא עומד להתחיל לעבוד אצל דורי מדיה גרופ, כמנהל של מיזם הזהה למיזם המשותף לו ולתובע, וכך התברר לתובע שהנתבעים גזלו ממנו את המיזם ונישלו אותו מזכויותיו בו. בחודש שעבר, הוא ממשיך, נודע לו ששניר ודורי משיקים את המיזם למרות שהודיע להם נחרצות על התנגדותו למהלך.
ורדי טוען, כי על-פי הערכה שמרנית וזהירה, היה אמור המיזם המשותף להיות בטווח של שנים אחדות בעל שווי של 10-5 מיליון דולר ואף מעבר לכך. הוא עצמו אמור היה לקבל לפחות מיליון דולר תמורת חלקו, ובהערכה אופטימית - 3 מיליון דולר. טרם הוגש כתב הגנה.

ת.א. 14041-10-14
תאריך:  15/10/2014   |   עודכן:  15/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עודד ורדי טוען לגזילת מיזם משותף
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
דנינו החליט בתחילת 2012 שלא להאריך את שירותו של קצין ביאח"ה, בניגוד להמלצות מפקדיו. זיוה אגמי-כהן הגיבה: ההחלטה סותרת את התפיסה של "ארגון חושב אנשים". מיד לאחר שהקצין פנה לביהמ"ש, הפך דנינו את החלטתו
עמירם ברקת
ז'אן לוקה ארבאצ'י, סגן נשיא אלסטום, ענקית הרכבות הצרפתית המשתתפת במכרז, ל"גלובס": "המיזם הוא אחד הגדולים והחשובים מסוגו כיום בעולם; יש לנו כבר ניסיון מוצלח מאוד עם הרכבת הקלה בירושלים"
איתמר לוין
צעיר בילה לילה במעצר לאחר שהדביק באשדוד פליירים בהם כינה שוטרים "מושחתים ושקרנים"    המשטרה ייחסה לו העלבת עובד ציבור ולשון הרע, אך ביהמ"ש קבע: אין עילת מעצר
יצחק דנון
אישה טוענת שהמשטרה הסתערה על ביתה בעוד המבוקש מתגורר בבית השכן, וכתוצאה מכך היא סובלת מנכות נפשית וסימפטומים של פוסט-טראומה
עידן יוסף
השניים נועדו לפגישת עבודה על-רקע העימות המילולי ביניהם    עיסוק תקשורתי בנושא מינוי המפכ"ל עלול לפגוע ביכולת של המשטרה לעמוד באתגרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il