X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה עוסקת במיזוג אוויר חסכני בעל מניות מיעוט טוענת שבעלת השליטה ונציגיה אישרו שלא כדין מענקים של מאות אלפי דולרים למנכ"ל לשעבר
▪  ▪  ▪
1,500 התקנות בעולם

ד"ר רם פרומן, ממייסדי חברת דיוקול מקיבוץ ודירקטור בחברה מטעם בעלי מניות המיעוט, מבקש (7.10.14) מביהמ"ש המחוזי בתל אביב לאשר תביעה נגזרת בסך 2 מיליון שקל בשמה של החברה נגד נושאי המשרה והדירקטורים מטעם בעלת השליטה בה. זאת בטענה לאחריותם לתשלום מאות אלפי דולרים שלא כדין כבונוס ופיצויי פיטורין למנכ"ל לשעבר, דיון ג'ונסון.
דיוקול, הידועה גם בשמה המסחרי ADVANTIX, נמצאת בשליטת קרן ההשקעות MATLINPATTERSON GLOBAL ADVISORS המחזיקה ב-92% ממניותיה. החברה מתמחה בטכנולוגיה ייחודית למיזוג אוויר באיכות גבוהה תוך חיסכון באנרגיה. לחברה למעלה מ-1,500 התקנות במפעלים וחברות בכל העולם ובין היתר במפעלי תרופות, מזון ובתי חולים.
פרומן טוען, כי הנתבעים העניקו לג'ונסון שלא כדין כספים שלא בהתאם להעסקה שלו. לשם כך הזמינו "התכתבות" המעלה על הכתב "הסכמות" לתשלום בונוס של 190,000 דולר בגין המחצית הראשונה של שנת 2013, "הסכמות" שלא הובאו לדיון באורגנים המוסמכים של החברה והן בניגוד להוראות הסכם העבודה של ג'ונסון, ליעדים שהציבה החברה ולהוראות הדין. לפיכך, הוא טוען, על הנתבעים להשיב סכום זה לקופת החברה.
עוד נטען בתביעה, כי הנתבעים יצרו מצג כאילו ג'ונסון התפטר מתפקידו באופן המזכה אותו בקבלת כספים נוספים מן החברה בגין סיום העסקתו, הגם שבפועל סיום העסקתו צריך היה להיעשות מבלי שהוא יהיה זכאי לקבלת כספים נוספים כלשהם מהחברה. בדרך זו שולמו לג'ונסון פיצויי פיטורים של 375,000 דולר, על-אף מחאותיהם של בעלי מניות המיעוט והדירקטורים אחרים שלא לקחו חלק בקנוניה.
התביעה הוגשה, באמצעות עוה"ד אלי כהן ואורי סמיט, נגד ג'ונסון; ניקולס אמיגון, שותף בבעלת השליטה ודירקטור מטעמה; גיל סימוס, סמנכ"ל הכספים; גרג אטרידג, דירקטור מטעם בעלת השליטה; מרק פלמר סמנכ"ל הכספים של בעלת השליטה ודירקטור מטעמה; חנה גרנדה, המנכ"ל הנוכחית של החברה; ובעלת השליטה עצמה. טרם הוגשו כתבי הגנה.

ת.א. 15718-10-14
תאריך:  15/10/2014   |   עודכן:  15/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בקשה לנגזרת נגד בכירי חברת דיוקול
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
יזם ההיי-טק טוען שמיזם האינטרנט של גבעון שניר ודורי מדיה גרופ מהווה העתקה של מיזם שהוא היה שותף לו    תובע 3 מיליון שקל
איתמר לוין
דנינו החליט בתחילת 2012 שלא להאריך את שירותו של קצין ביאח"ה, בניגוד להמלצות מפקדיו. זיוה אגמי-כהן הגיבה: ההחלטה סותרת את התפיסה של "ארגון חושב אנשים". מיד לאחר שהקצין פנה לביהמ"ש, הפך דנינו את החלטתו
עמירם ברקת
ז'אן לוקה ארבאצ'י, סגן נשיא אלסטום, ענקית הרכבות הצרפתית המשתתפת במכרז, ל"גלובס": "המיזם הוא אחד הגדולים והחשובים מסוגו כיום בעולם; יש לנו כבר ניסיון מוצלח מאוד עם הרכבת הקלה בירושלים"
איתמר לוין
צעיר בילה לילה במעצר לאחר שהדביק באשדוד פליירים בהם כינה שוטרים "מושחתים ושקרנים"    המשטרה ייחסה לו העלבת עובד ציבור ולשון הרע, אך ביהמ"ש קבע: אין עילת מעצר
יצחק דנון
אישה טוענת שהמשטרה הסתערה על ביתה בעוד המבוקש מתגורר בבית השכן, וכתוצאה מכך היא סובלת מנכות נפשית וסימפטומים של פוסט-טראומה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il