X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת הגמל והפנסיה של בית ההשקעות זכתה במכרז לניהול קרן הפנסיה של עורכי הדין בישראל המנהלת נכסים בהיקף של כחצי מיליארד שקל בקרן כ-1,600 עמיתים פעילים וכ-660 מקבלי קצבה
▪  ▪  ▪
אורי אלדובי, יו"ר הלמן-אלדובי

רכישה נוספת לחברת הגמל והפנסיה של בית ההשקעות הלמן-אלדובי. החברה הודיעה (א', 19.10.14) על זכייתה במכרז לניהול קרן הפנסיה של עורכי הדין בישראל המנהלת נכסים בהיקף של כ-500 מיליון שקל.
מדובר בעסקת העברת הניהול והמיזוג העשירית של בית ההשקעות בשנים האחרונות ובכלל זה המיזוג עם הדס ארזים, רכישת קופות הגמל של בנק יהב, תגמולים במושבים, קרן השתלמות העיתונאים ועוד. יצויין כי זו קרן הפנסיה הוותיקה השנייה אותה רוכש בית ההשקעות, לאחר שלפני כשנה הושלמה עסקת רכישת קרן הפנסיה הוותיקה "מגן".
"קרן גמלאות של עורכי דין בישראל בע"מ", המנוהלת מאז יולי 2013 ע"י יואב בן אור - מנהל מורשה מטעם הממונה על שוק ההון, הביטוח והחיסכון במשרד האוצר, הינה קרן פנסיה ותיקה ומאוזנת אקטוארית. בקרן כ-1,600 עמיתים פעילים וכ-660 מקבלי קצבה. במכרז למכירת זכויות הניהול של הקרן הוזמנו להשתתף חברות ביטוח ובתי השקעות כאשר המשתתפים נדרשו להתחייב לדמי ניהול קבועים למשך 7 שנים. הסכם העברת הניהול צפוי להיות מושלם בחציון הראשון של שנת 2015 בכפוף להתקיימות התנאים המתלים אשר נקבעו בו.
הלמן-אלדובי הוקם בשנת 1995 והוא אחד מבתי ההשקעות הוותיקים בשוק ההון. חברת הגמל של בית ההשקעות הינה אחת מחברות ניהול קופות הגמל הפרטיות הוותיקות בישראל ואחת מעשר החברות המנהלות הגדולות ביותר בתחום הגמל, עם היקף נכסים של כ-11.8 מיליארד שקל. לאחרונה השלימה חברת הגמל והפנסיה של בית ההשקעות הנפקת אג"ח בהיקף של כ-125 מיליון ש"ח. האג"ח דורג על-ידי חברת מדרוג בדרוג של A3 עם אופק נבנה. כזכור, אחת ממטרות ההנפקה היו לאפשר לחברה לממש אסטרטגיית הצמיחה שלה תוך ניצול הזדמנויות עסקיות.
אורי אלדובי, יו"ר בית ההשקעות, מסר בתגובה: "רכישת זכויות הניהול בקרן גמלאות של עורכי דין בישראל הינה נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה של בית ההשקעות. בשנים האחרונות ביצעה החברה שורה של רכישות ומיזוגים מוצלחים, ששיאם היה במיזוג עם בית ההשקעות הדס ארזים, תוך מתן דגש מרכזי על שירות ותשואות. בכוונת בית ההשקעות להמשיך באסטרטגיה זו מתוך מטרה להרחיב סל המוצרים והשירותים אותם הוא מציע לעמיתים הוותיקים ולעמיתים החדשים".

תאריך:  20/10/2014   |   עודכן:  20/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הלמן-אלדובי זכתה בניהול קרן הפנסיה של עוה"ד
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שןו דמי ניהול? למה דמינ יהול? ל"ת
מנהל מורשה  |  20/10/14 22:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
במסגרת סקר שנעשה בבריטניה התברר כי אנשים בני 65 ויותר אינם חולמים על חיים רגועים ללא כל מעש אלא דווקא על הרפתקאות כמו טיסה, כתיבת רומן וטיפוס על הרים
מירב ארד
כך עולה ממחקר שערך אמנסטי אינטרנשיונל בסוף אוגוסט ובסוף ספטמבר 2014 ומתעד ראיונות עם קורבנות של הפרות זכויות אדם ובני משפחותיהם, עדי ראייה, פקידים מקומיים של אזורי לוהנסק ודונצק
אלעזר לוין
יו"ר רשות המקרקעין לא הבהיר מדוע מועדונים יוכלו להשתתף במכרזים לרכישת מגרשים מוזלים, ואילו קבוצות רכישה לא יוכלו להשתתף בהם    "לא אתן לחסל את הדיור הציבורי - אקים ועדה שתמצא דרכים לגיוס כספים"
יובל אזולאי
יו"ר איגוד תעשיות הטקסטיל בהתאחדות התעשיינים: "העלות הגבוהה של התשומות הפכו את הייצור בארץ לאחד היקרים בעולם"
אריאל י. לוין
קרי ינסה לצרף את אינדונזיה, מלזיה, סינגפור והפיליפינים לקואליציה נגד הארגון    טורקיה מסתייגת מהצנחת סיוע אמריקני לכורדים הנלחמים נגד דאעש בעיר קובאני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il