לאור לקחי מבצע "צוק איתן", במהלכו חלק מסניפי ער"ן לא יכלו לתפקד, ישודרג המערך הטכנולוגי של העמותה, כך שיאפשר למתנדבים לענות לשיחות המגיעות אל מוקד ער"ן מביתם. לאור החלפת מערכת הטלפונים, ייתכנו (יום ד', 22.10.14) שיבושים במענה הטלפוני של ער"ן.
"שדרוג המערך הטכנולוגי ירחיב את זמינות המתנדבים ויאפשר לנו לתת מענה ליותר פניות, הן בחרום והן בשגרה. במהלך "צוק איתן" נוצרה בעיה בתפקוד חלק מסניפי ער"ן, אם בגלל ששימשו כמקלטים ואם מכיוון שאינם ממוגנים. באמצעות המערכת החדשה נוכל גם להוסיף מתנדבים בעיתות חרום, כאשר כמות הפניות אלינו מוכפלת", אמר מנכ"ל ער"ן, דוד קורן. "אנו מודים לחברות אלגרונט, אדוויס וצ'קפוינט שנרתמו לסייע בשדרוג המערך", הוסיף.
מספר הטלפון של ער"ן (עזרה ראשונה נפשית): 1201 מכל טלפון, 24 שעות ביממה ובאינטרנט (לפניות בצ'אט אישי, פורום קבוצתי או מייל):
www.eran.co.il ער"ן היא עמותה ישראלית המפעילה את הקו החם הגדול ביותר בישראל המתמחה במתן שירותי עזרה ראשונה נפשית באמצעות הטלפון או האינטרנט. בשנה האחרונה התקבלו בער"ן קרוב ל-160,000 פניות, מתוכן טופלו 800 אירועים בנושאים אובדניים, מאות נפגעי חרדה ואלפי אירועי אלימות לרבות בילדים ובקשישים. ער"ן מפעילה ברחבי הארץ 12 סניפים, אותם מאיישים מתנדבים אשר עוברים הליכי מיון קפדניים והכשרה מיוחדת, המקנה להם מיומנות להגיש עזרה הולמת באמצעות הטלפון או האינטרנט, וכן פנים אל פנים במסגרת הסניפים.
בער"ן פועל קו לאוכלוסייה הכללית וכן קווים ייעודים: קו בשפה הרוסית, קו בשפה הערבית, קו לחייל, קו לניצולי שואה ומענה אינטרנטי הממוקד בילדים ונוער. הסיוע ניתן באופן אנונימי, ללא תשלום, כל ימות השנה.