X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המדינה טוענת שהעבירה בטעות להגנה בתיק טלנסקי תקליטור ובו התכתבויות דוא"ל זקן, והסניגורים עושים בו שימוש המעלה "יותר מחשש לעבירה של פגיעה בפרטיות וכן לפגיעה בחסיון עו"ד-לקוח"
▪  ▪  ▪
קורב, זהר, רוזובסקי [צילום: פלאש 90]

סניגורו של אהוד אולמרט, עו"ד אייל רוזובסקי, פוגע בחסיון עו"ד-לקוח של שולה זקן ואולי אף פועל בניגוד לחוק הגנת הפרטיות. כך טוענת (יום ד', 22.10.14) פרקליטות מחוז ירושלים, בבקשה שהגישה לבית המשפט המחוזי בעיר הדן מחדש בפרשת טלנסקי, להורות להגנה להחזיר מיד את תקליטור שנמסר לה בטעות.
לטענת התובע, עו"ד אורי קורב, כאשר הועבר לרוזובסקי חומר החקירה החדש בנוגע לגירסתה של זקן בפרשת טלנסקי, נכלל בו בטעות תקליטור ובו העתק של כל תיבת הדוא"ל הפרטית שלה בחברת וואלה. התקליטור כולל התכתבויות בין זקן לבין סניגוריה - עו"ד מיכה פטמן (בתיק בירושלים) ועו"ד עופר ברטל (במשפט הולילנד).
קורב אומר כי נראה שרוזובסקי כבר עיין בתכתובות אלו - דבר המעלה "יותר מחשש לעבירה של פגיעה בפרטיות וכן לפגיעה בחסיון עו"ד-לקוח". לדברי קורב, הן פטמן והן ברטל טוענים לחיסיון כזה; עו"ד דב גלעד כהן ממשרדו של ברטל אף פנה במישרין לרוזובסקי ודרש להפסיק מיידית את העיון בתכתובות אלו.
רוזובסקי מצידו השיב לקורב, כי הוא סבור שהתקליטור הומצא לו כדין. לדבריו, התביעה הודיעה מראש במפורש שבכוונתה להעביר להגנה את כל התכתבויות הדוא"ל של זקן. בתגובה לכך אומר קורב, כי הכוונה לא הייתה לתיבת הדוא"ל הפרטית, אלא לזו ששימשה את זקן לצורכי עבודתה במחיצתו של אולמרט.
פרטים על המו"מ
בקשתה של המדינה כוללת גם מסמכים הנוגעים למו"מ שהוביל לחתימת ההסכם עם זקן. בין היתר הם מגלים, כי סניגוריה של זקן סיפרו לתביעה ב-10.3.14 על כך שזקן העבירה להם "קלטת המתעדת את האירוע אותו תיארה בחקירה, הנוגע ללחצים שהופעלו עלייה שלא לחתום על הסדר הטיעון בשנת 2012. לדידם בהקלטה נשמעים בנפרד אולמרט "ועו"ד בכיר מאוד (ששמו לא נמסר) [נבות תל-צור] דנים עם זקן ובני משפחתה בעניין".
ראש צוות התביעה במשפט הולילנד, עו"ד יוני תדמור, כתב ב-12.3.14, כי ביום הקודם שוחח שוב עם ברטל, והלה גילה שהבין מזקן שיש הקלטות נוספות. "מסרתי לברטל כי דעתנו מאוד לא נוחה מכל המהלך, שכן מתעוררת תמיהה מדוע זה לא התייצבה בזקן במשטרה עם הקלטת, ואולי הקלטות, ומדוע כל הנושא מתעורר כה מאוחר ובאופן מדורג". יצוין, כי מאוחר יותר הסביר ברטל בבית המשפט, כי זקן עצמה שכחה שבידיה הקלטות כאלו ולא ייחסה להן חשיבות.
מסמך נוסף הוא הודעת דוא"ל ששלח ברטל ב-2.3.14 לפרקליטת מחוז ת"א (מיסוי וכלכלה), ליאת בן-ארי, ובה העלה על הכתב את ההסכמות כפי שהבין אותן: חקירתה של זקן בידי המשטרה נקבעה להתקיים יומיים לאחר מכן במשרדו של ברטל. הצדדים הסכימו, כי ההסדר יותנה בכך שהשופט דוד רוזן יסכים שזקן תחזור לדוכן העדים, ובמידת האפשר עניינה יופרד מתיק הולילנד ויועבר לשופט אחר. יצוין, כי רוזן סירב להחזיר את זקן לדוכן העדים והפרדת משפטה כלל לא התבקשה, אך ההסדר נחתם בכל זאת.

תאריך:  22/10/2014   |   עודכן:  22/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סניגורי אולמרט נחשפו למיילים של זקן
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
מה המדינה רוצה מפרקליטי השטן? ל"ת
גימי-יהודי מיהודה  |  22/10/14 21:26
2
אל תאמינו
אורי פ  |  22/10/14 22:18
 
- יפה לך ולנו שקלטת אבל מה
דנה בחסד  |  22/10/14 23:32
3
טעות, הא?...... ל"ת
נתין מדמנת ישראל  |  22/10/14 22:59
 
- שום טעות. הדבר מכוון. ל"ת
לא טעות  |  23/10/14 06:06
4
ואתם אוכלים את הלוקש==========
יוד יוד  |  22/10/14 23:34
5
מה נגמר עם נבות תל-צור ??
פצלה  |  23/10/14 03:32
 
- פרצלה, את צודקת. מנסים בכוח
הניה  |  24/10/14 13:50
6
זוועה של שחיתות תת רמה מוסרית
הפרשה הזאת  |  23/10/14 10:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משפט אולמרט
איתמר לוין
אורי קורב בתגובה לבקשת ההגנה לבדוק את מכשיר האייפון בו הקליטה זקן את שיחותיה עם אולמרט: "הוא לא אמר בחקירתו שזה לא הוא או שהשיחות מסולפות"
איתמר לוין
המדינה מבקשת לחדש את משפטה של רייצ'ל רז-ריסבי בפרשה בה זוכה אולמרט מחמת הספק    זקן תעיד מטעם התביעה וצפויה לומר שאולמרט ידע על שיטת הגבייה הכפולה ממוסדות תמורת נסיעות לחו"ל
איתמר לוין
המדינה תגיש לבית המשפט 10 שיחות שהקליטה זקן כדי שיחליט מה יימסר להגנה    רוזובסקי צורף לצוותו של אולמרט משום שזהר, בלכר ותל-צור מוזכרים בשיחות    אולמרט יעיד בדצמבר
איתמר לוין
איש העסקים היהודי-אוסטרי, שנחשד במספר פרשות שוחד, היה מוכן להעניק לזקן 50,000 דולר - אותו סכום שנתן להגנתו של אולמרט במשפט החשבוניות    בסופו של דבר לא הועבר הכסף
איתמר לוין
המועמד לכהונת שופט בבית המשפט העליון יגן על אולמרט בשלב הראיות הנוספות בפרשת טלנסקי    אולמרט מעסיק כעת 12 עורכי דין מארבעה משרדים שונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il