X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית-החולים האזורי ייחנך בשנת 2022, ומעריכים, כי עלותו כמיליארד דולר הוא נמצא בסמוך לבסיס האוויר ראמשטיין, וההגעה אליו ממנו לא תחייב נסיעה באוטוסטראדות הצפופות הצבא האמריקני משקיע הון תועפות בשיקום סביבתי של האזור - כולל העברת חיות-בר למקומות גידול אחרים - לקראת כניסת הציוד ההנדסי הכבד לעבודה באתר
▪  ▪  ▪
אזור הריין, גרמניה [צילום: מיקה]

באיחור של יותר משנה הונחה ביום שישי אבן-פנה לבית-חולים צבאי אמריקני במתקנים לאחסון תחמושת באזור הריין שבגרמניה. עלות הפרויקט, שייחנך בשנת 2022, כמיליארד דולר.
בית-החולים האזורי יחליף את בית-החולים הישן בלאנדשטוהל ואת המרכז הרפואי האזורי של חיל-האוויר האמריקני בראמשטיין, שנבנו בשנות החמישים, ואחזקתם עולה עשרות מיליוני דולר בשנה.
בפברואר סיכמו גורמים אמריקניים וגורמים גרמניים תסקיר של השפעה סביבתית של בית-החולים החדש - במענה לדאגת תושבי האזור ולתביעותיהם המשפטיות. מאז הכינו את האתר לבנייה - כרתו עצים, פירקו תחנת רכבת ישנה, מחסנים, בונקרים ומבנים נטושים לאחסון תחמושת. הפנטגון השקיע כבר כמה מיליוני דולר בשיקום סביבתי של האזור - כולל העברת חיות-בר למקומות גידול אחרים - לקראת כניסת הציוד ההנדסי הכבד לעבודה באתר. את הבנייה ואת הקמת התשתית לבית-החולים החדש מרכז חיל ההנדסה האמריקני.
משרד ההגנה הגרמני מסייע לרשויות האמריקניות ולרשויות הגרמניות להתמודד עם הבעיות הסביבתיות, שגורם הפרויקט. בינתיים עיכבו דיונים על עניינים סביבתיים את התקדמות הפרויקט.
בבית-החולים החדש יהיו 128 חדרי בדיקה, 68 מיטות, תשעה חדרי ניתוח, מגרש חניה אדיר, מתקנים לייצור כוח ומחסנים. שטחו יהיה כמיליון רגל מרובע. הוא מצוי בקרבת בסיס האוויר ראמשטיין, ויידרשו כחמש דקות כדי להגיע מהמנחת אליו, ללא שימוש באוטוסטראדות הצפופות.
בית-החולים האזורי בלאנדשטוהל קולט את הנפגעים מהקרבות באפריקה, בעירק, באפגניסטן ובמזרח התיכון - בנוסף לשירותי רפואה, שהוא מעניק לאנשי צבא, לגמלאים לבני משפחות המשרתים ולמשפחות הפצועים, שמאושפזים בו.

תאריך:  27/10/2014   |   עודכן:  27/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הונחה אבן-פנה לבי"ח צבאי אמריקני בגרמניה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בית הדין הרבני הגדול קובע: למרות שהאישה הפרה את התחייבותה לדון בענייני הילדים רק בבית הדין הרבני - הגט בתוקף, משום שמדובר בתנאי נלווה לגט ולא בחלק מהגט עצמו
איתמר לוין
בית הדין סירב להורות לעיריית לוד להחזיר לעבודה פסיכולוגית חינוכית שהביעה שמחה על נפילת חיילי צה"ל בסג'עיה במבצע "צוק איתן"    בדיון כינתה את פעילות צה"ל במילה "טבח"
איציק וולף
בעקבות פסילת התיקון הקודם בבג"ץ ובמקביל לניסיון חקיקת חוק עוקף בג"ץ מנסים משרדי הממשלה לגבש מחדש את הצעת החוק למניעת הסתננות    בין השינויים: במתקן השהייה תתקיים רק ספירת נוכחות בשעות הערב, השהייה במתקן תוגבל לשנתיים בלבד ותקופת המאסר למסתננים לא חוקיים תקוצר משנה לשמונה חודשים
איתמר לוין
"יש להראות כי מדובר באירוע שהיווה חלק אינטגרלי מאותה פעילות נלווית ולא באירוע שהתרחש בעת שהעובד ניתק את עצמו מן המסגרת ומן התכנים של הפעילות הנלווית"
עידן יוסף
יעלון: יש להמשיך ולשמור על ההסכם עם ירדן ולהימנע ממתיחויות מיותרות במקומות הקדושים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il