X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אגודת החקלאים הגדולה בארץ משווקת ברבע מיליארד שקל בשנה המהלך צפוי לשדרג בכמה דרגות את היוזמות המקומיות לשיווק ישיר
▪  ▪  ▪
על בסיס יום יומי [צילום: יח"צ]
דניאל לב [צילום: יח"צ]

אגודת "יופי של ירקות" של חקלאי עין יהב, אגודת החקלאים הגדולה בישראל, פתחה במהלך חסר תקדים בהיקפו בשוק הישראלי של שיווק ישיר של ירקות ופירות מהחקלאי לצרכן בישראל.
במסגרת המהלך החדשני יבצעו חקלאי עין יהב אספקה ישירה של פירות וירקות לרשתות עם מיתוג מלא של המחלקות ב"יופי של ירקות". האספקה תעשה על בסיס יום יומי כדי לקצר את הדרך של התוצרת מהקטיף ועד למדף וללא מתווכים.
רבע מיליארד שקל
בשלב הראשון נחתם הסכם עם רשת קוסט 365 לגבי כל סניפי הרשת בהיקף של כ-15 מיליון שקל בשנה ובקרוב צפויים הסכמים עם רשתות נוספות.
יופי של ירקות היא אגודת החקלאים הגדולה ביותר בהיקף השיווק בישראל והיקף המכירות שלה צפוי להגיע השנה לרבע מיליארד שקל. בשנים האחרונות הצטרפו לשיווק דרך האגודה חקלאים מאזורים שונים בארץ וממגוון ענפים וכיום מציעה האגודה למעלה מ-80% ממגוון הפירות והירקות לאורך השנה. על-פי ההסכם עם הרשתות תשלים האגודה את סל המוצרים באמצעות רכישה מחקלאים אחרים. המהלך צפוי לשדרג בכמה דרגות את היוזמות המקומיות לשיווק ישיר.
דניאל לב, מנכ"ל יופי של ירקות, אמר שהמהלך נעשה ביוזמת החקלאים לאחר שראו שלמעלה ממחצית מהמחיר שמשלם הצרכן עבור הפירות והירקות נחתך בדרך ולא מגיע אליהם. זהו מצב בלתי נסבל. ההסכמים עם הרשתות ישפרו את כושר התחרות הן של החקלאים והן של הרשתות ויאפשרו לספק לצרכנים סל מוצרים טרי ישירות מהשדה, החממה או המטע במחירים הוגנים.

תאריך:  28/10/2014   |   עודכן:  28/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חקלאי עין יהב פותחים מהלך שיווק ישיר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
קורא למתמודדים "להביא בחשבון את תוכניות הדיור של הממשלה"    מעריך שהמתמודדים "יציעו מחירים נמוכים"    דורש מחברי קבוצות הרכישה "לוודא שהדירות יהיו זולות ב-20% מהדירות שימכרו אחרים"    למה הוא מתערב בעסקי רמ"י?
אביתר בן-צדף
מתכנן לנסות, בנוסף, גז כלור    שני הניסויים מותנים בשיקולים של הגנת הסביבה, ויובאו לשימוע ציבורי ביוטה
עופר וולפסון
שביתת הפתע פרצה עם כינוס אסיפת עובדים הבוקר    ועד העובדים מסביר כי המדינה מפרה את החלטת ביה"ד ולא מנהלת עמו מו"מ על עתידם    האירועים - במקביל להנחת אבן הפינה בנמל הפרטי החדש המוקם באשדוד
אביתר בן-צדף
ההסכם יוזיל את מחיר המטוסים מהסדרה הבאה - הכוללת שני מטוסים לישראל - ב-3.6 אחוזים; כלומר כארבעה מיליארד דולר    כעת מייצרים כשלושה מטוסים בחודש, ועד סוף העשור יגדל קצב לעשרה
יפעת גדות
נשים הסובלות מכאב כשהן מותחות את הגב בניסיון לגעת בבהונות רגליהן לאחר ישיבה ממושכת מגלות "אי-סבילות להתכופפות" (בהיבט של הגב), והחוקרים ממליצים להן לנסות את משחק האהבה ב"דוגי-סטייל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il