X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההגנה בפרשת טלנסקי תתנגד מיד עם תחילת עדותה של זקן להגשת הקלטות של שיחותיה עם אולמרט התביעה: הסניגורים העבירו לאולמרט את המיילים האישיים של זקן שקיבלו בטעות
▪  ▪  ▪
זקן. ביום שני הבא [צילום: פלאש 90]

אהוד אולמרט מתייחס בשיחותיו המוקלטות עם שולה זקן לשימושים בכספים שתועדו ביומניה של זקן. כך גילה (יום ד', 29.10.14) התובע בפרשת טלנסקי, עו"ד אורי קורב, בדיון בבית המשפט המחוזי בירושלים.
הדיון עסק בבקשתה של התביעה להורות להגנה להחזיר לה תקליטור ובו העתק תיבת הדוא"ל הפרטית של זקן. המדינה טוענת שמדובר בהתכתבויות פרטיות וגם בהתכתבויות בין זקן לעורכי דינה, בעוד ההגנה טוענת שיש בתקליטור התכתבויות שהן חומר הגנה רלוונטי. קורב השיב באומרו, כי יש בתקליטור עניינים הרלוונטיים לאולמרט - אך לא בנושא טלנסקי.
לאחר הדיון החליטו השופטים יעקב צבן, משה סובל ורבקה פרידמן-פלדמן, כי התקליטור יוחזר לתביעה ב-2.11.14 בצהריים. עד אז יוכלו הסניגור, עו"ד אייל רוזובסקי, ושני עורכי דין ממשרדו לעיין בתקליטור ולא להעתיק חומרים מתוכו. אם ימצאו בו חומר שלדעתם רלוונטי להגנה ושלא הועבר להם, יוכלו לבקש מבית המשפט להורות למדינה להעבירו לידיהם. בהעדר החלטה אחרת, תוכל ההגנה להשתמש רק בחומר שכבר הועבר לה.
לדברי קורב, "בתיק הזה הוויכוח הגדול [הוא] בנוגע לקבלת כספים ממר [משה] טלנסקי, החזקת הקופה והשימוש בכספים. הנאשם מסר עדויות שקר ולטענתנו גם כאן באולם מסר גרסה שקרית ובית המשפט דחה את גרסתו. עניין אחד שהוא בלב הדיון שהתקיים כאן בהמשך היה הייעוד והשימוש באותם כספים. כפי שכבר ציינתי, הנאשם שלא אמר אמת במשטרה וגם כאן לא אמר אמת, גם בעניין הזה מסר עדות שקר... בקלטות נשמע הנאשם מתייחס לסכומים שנמצאים ביומנים. זאת גם הסיבה שבית המשפט העליון החזיר את זה. זה לב הדיון".
רוזובסקי שב וטען שבתקליטור יש מידע הרלוונטי לפרשת טלנסקי ושהוא זקוק לו לקראת תחילת עדותה של זקן בשבוע הבא (3.11.14). "יכול להיות שבסוף אני לא אשתמש ברוב הדברים האלה או אפילו בכולם, אבל אני זכאי לראות אותם וזה דבר משמעותי", אמר. לדבריו, זקן ויתרה על חסיון עו"ד-לקוח ומגיעה עם עורכי דינה עשויים להיות רלוונטיים למשל לשאלה מדוע לא העידה במשפט המקורי.
קורב הגיב: "אני כבר לא נדהם. ראוי היה שהייתי נדהם מהעובדה שחברי קם ואמר שהוא מבקש לא להחזיר את הדיסק הזה. אחרי שהוא התחיל לעבור על זה ורואה שיש שם מיילים אישיים, הוא עדיין מבקש לא להחזיר את הדיסק. חברי העביר ללקוח, הנאשם, האדם האחרון שגב' זקן רוצה שיראה את המיילים הפרטיים, ואומר: תשאירו את זה אצלי".
בהמשך הדיון אמר רוזובסקי, כי בכוונתו להעלות טענות טכניות נגד קבילות ההקלטות שביצעה זקן. "ההערכה שלי שהדיון יתנהל באופן הזה שחברי בשאלה השנייה או השלישית ישאל ויבקש להגיש את הקלטות ואנחנו נתנגד ונבקש שההכרעה בעניין הזה לא תינתן באותו הרגע", אמר רוזובסקי בהתייחסו לדיון הקרוב. השופטים יעקב צבן, משה סובל ורבקה פרידמן-פלדמן הבהירו שהדיון יתקיים במועדו.

תאריך:  29/10/2014   |   עודכן:  29/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולמרט דיבר עם זקן על הכספים שביומניה
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
קודם כל שיחקרו את אפריםם ברכה
חמור מאוד  |  29/10/14 14:06
 
- הטופ של הטופ בפשיעה זה אולמרט
לחמור (מאוד)  |  29/10/14 15:56
2
מסקנות ביניים
חרדה בחדרה  |  29/10/14 14:35
 
- וינשטיין אינו ראוי לכהונתו
שושפרי  |  29/10/14 16:13
3
לחקור את עליזה אולמרט -
ירושלמית,  |  29/10/14 15:57
 
- ירושלמית תתביישי לך: עליזה
הניה  |  30/10/14 19:27
 
- הניה מוגבלת: איזה ציירת גדולה?
רושקה מוורוצלב  |  31/10/14 13:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משפט אולמרט
איתמר לוין
סניגוריו של אולמרט טוענים שהתקליטור ובו תכתובות הדוא"ל הפרטיות של זקן מהווה חומר חקירה, וכי למעשה היו אמורים לקבל מידע רב עוד יותר מזה הכלול בו
איתמר לוין
מבקשת מבית המשפט להורות לסניגוריו של אולמרט להחזיר מיידית את התקליטור שהועבר להם בטעות והכולל תכתובות שלה עם עורכי דינה ותכתובות פרטיות
איתמר לוין
המדינה טוענת שהעבירה בטעות להגנה בתיק טלנסקי תקליטור ובו התכתבויות דוא"ל זקן, והסניגורים עושים בו שימוש המעלה "יותר מחשש לעבירה של פגיעה בפרטיות וכן לפגיעה בחסיון עו"ד-לקוח"
איתמר לוין
אורי קורב בתגובה לבקשת ההגנה לבדוק את מכשיר האייפון בו הקליטה זקן את שיחותיה עם אולמרט: "הוא לא אמר בחקירתו שזה לא הוא או שהשיחות מסולפות"
איתמר לוין
המדינה מבקשת לחדש את משפטה של רייצ'ל רז-ריסבי בפרשה בה זוכה אולמרט מחמת הספק    זקן תעיד מטעם התביעה וצפויה לומר שאולמרט ידע על שיטת הגבייה הכפולה ממוסדות תמורת נסיעות לחו"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il