X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טוען שצברה גרעון של מיליון שקל במחצית הראשונה של השנה, אינה יכולה לעמוד בהתחייבויותיה ולא עומדת בתוכנית ההבראה ובהסדר הנושים מ-2008
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

רשם העמותות מבקש (יום ד', 29.10.14) מבית המשפט המחוזי בירושלים לפרק את עמותת זק"א - זיהוי קורבנות אסון. לדברי הרשם, זק"א אינה יכולה לפרוע את חובותיה.
הרשם גם מבקש למנות את עו"ד ורו"ח שמשון מרון כמפרק מפעיל לזק"א, כדי להמשיך ולהפעיל אותה ללא חשש מהמשך הטלת עיקולים של נושיה על כלל רכושה, לרבות חשבון הבנק שלה או רכביה, בלעדיהם אין לה קיום, ומביצוע העדפות נושים וכיוצא בזה כפי שמתרחש כיום. הרשם מבקש שמרון יפעל לפחות עד לקבלת דוח ראשוני של המפרק הזמני שיבחן את המשך קיומה של זק"א.
לדברי הרשם, זק"א מצויה בגרעון ניכר והיא מתקשה לשלם לנושיה. הוא סבור, כי העמותה אינה יכולה להמשיך ולפעול על-מנת לקדם את המטרות לשמן הוקמה, לגייס תרומות או לעשות שימוש בכספי התרומות בהתאם למטרותיה.
בבקשה מצוין, כי בספטמבר 2005 ביקשו עובדי העמותה לפרק אותה בטענה לחובות כלפיהם בהיקף של למעלה ממיליון שקל. במסגרת הליך הפירוק הוגשו כנגד העמותה תביעות חוב של נושים בהיקף 9 מיליון שקל. לאחר מכן אושר הסדר נושים והליך הפירוק הזמני הופסק. במרץ 2008 נחתמה תוכנית הבראה על-ידי העמותה ואולם היא לא עמדה בתוכנית ההבראה ובהסדר הנושים, והמשיכה לצבור חובות וגירעונות.
באפריל 2012 מונה עו"ד איתן ארז כמנהל מיוחד לעמותה בעקבות ממצאים חמורים בנוגע להתנהלותה. אולם, ארז ביקש להשתחרר מתפקידו כעבור ארבעה חודשים בלבד, לאחר שהגיש דוח המפרט את מצבה הכספי החמור והקובע, כי היא פועלת באופן גרעוני וכי יש להורות על פירוקה.
בבקשה, שהוגשה באמצעות עו"ד ענבל קידר ממחלקת אכיפה ובקרה ברשות התאגידים, נאמר, כי גרעונה של העמותה למחצית הראשונה של שנה זו נאמד במיליון שקל, לאחר שסיימה את שנת 2013 בגירעון של 400,000 שקל.

פר"ק 48564-10-14
תאריך:  29/10/2014   |   עודכן:  29/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 איתן ארז / Eithan Erez
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
אומר כי התוכנית, שעלותה 300 מיליון שקל, תערער עוד יותר את היחסים הרעועים ממילא עם האמריקנים    "אני תומך בבניית כביש לקריית שמונה, אך לא להתנחלויות מבודדות"
מחלקה ראשונה
מחליף את אבי ארוך שפרש מהתפקיד לאחר כשבע שנים    עיני ינהל את הליכי המיזוג עם אוויס.
עופר וולפסון
הבנק כבר הפריש 950 מיליון שקל כדי ליישב חקירה פלילית אחרת הנוגעת לחשבונות בנק של אזרחי ארה"ב שהתחמקו מתשלום מס    כעת גם ראש המחלקה האגרסיבי של מחלקת השירותים הפיננסיים של ניו-יורק דורש את חלקו
יצחק דנון
היקף הבקשה: 2.4 מיליון שקל    הטענה: טיסה מבולגריה לתל אביב יצאה באיחור של 26 שעות, כאשר במשך 16 שעות לא קיבלו הנוסעים מזון
איציק וולף
סגן דובר המועצה לביטחון לאומי ציין כי הכינויים שהוטחו בראש ממשלת ישראל אינם על דעת הממשל האמריקני    "ראש הממשלה והנשיא אובמה גיבשו שותפות יעילה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il