X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החלה החקירה הנגדית של זקן בפרשת טלנסקי

התובע: אולמרט ניסה השבוע להתקשר עם זקן

אולמרט: לא היה ולא נברא זקן מספרת שהקרע בינה לבין אולמרט נוצר על-רקע משפט הולילנד "הוא מכר אותי, והכניס את השם שלי גם במקומות שלא היה צריך"
▪  ▪  ▪
זקן. "מאוכזבת, לא שונאת" [צילום: פלאש 90]

אהוד אולמרט ניסה ליצור קשר עם שולה זקן במקביל לעדותה השבוע בפרשת טלנסקי - טען (יום ה', 6.11.14) התובע, עו"ד אורי קורב. "עוד שקר של השקרן הזה. שקרן!", הגיב אולמרט - והשופט יעקב צבן העיר לו שלא ידבר כך. אולמרט השיב: "זה פשוט היה דבר שקר, אדוני. לא היה ולא נברא".
הסניגור, עו"ד אייל רוזובסקי, שאל האם נכון שכיום זקן שונאת את אולמרט. זקן השיבה בשלילה, באומרה שיש בליבה צער גדול אך לא שנאה. "שיקום איש אחד שיגיד שהוא רואה בעיניים שלי שנאה לאיש הזה שכל כך הערצתי. אני מאוכזבת, כועסת; אבל שונאת?!".
רוזובסקי שאל מה היה קו פרשת המים ביחסיהם. זקן השיבה, כי היה זה כאשר עו"ד רועי בלכר התראיין לתוכנית "עובדה" על פרשת הולילנד וכינה אותה "שקרנית". היא התקשרה לאולמרט, אשר אמר שלא ידע על כך, הוא התקשר אליה שוב ואמר שלא ידע כלל על הראיון.
"אני עדיין נשארת המטומטמת ואומרת: תודה, שלום. אני מיד מקבלת מסרון מעופר ברטל ומבקש ממני תגובה, ואני שולחת אותו כמות שהוא לאולמרט וביקשתי תשובה. הוא ענה: תאמרי שכל מה שאמרת בבית המשפט - את עומדת מאחוריו. את ההודעה הזאת העברתי לברטל, שכתב לי בחזרה: מה זה התשובה הזאת? ממי אחת מפחדת?
"ואז ישנו השידור, לא הפרומו, ופתאום נעלם קטע קטן אבל מדברים על זה שאני שקרנית. ואני אני כותבת לאולמרט מילה אחת: התביישתי. ואז הוא כותב לי, שגם הוא היה שמח לא לשמוע דברים ששמע. התקשרתי לנבות תל-צור ואמרתי לו שכנראה בלכר זקוק לקליינטים, ונרשם לזכותו שהוא הרג את דכנר, אבל עכשיו לצאת לתקשורת שבועיים אחרי שהוא חקר אותי - והוא לא אמר [בחקירה] שאני שקרנית. כשיצאנו מהעדות בהולילנד, בלכר שאל אותי אם הוא יכול לנשק אותי, כי הייתה לי עדות טובה. יום למחרת אמרו לי אנשים, שבזכות העדות שלי אולמרט יכול לרוץ שוב לראשות הממשלה.
"אבל אחרי שאתם [במחוזי בירושלים] הרשעתם אותי וזיכיתם אותו ויצאנו, הוא אפילו לא אמר לי שלום. נפגעתי עד כדי כך שחברה שלי ניגשה אליו ואמרה לו: תיגש אליה, שולה לבד. ואז הוא בא ועושה לי איזו תנועה, ושלושה ימים הוא לא מדבר אתי. [עורך דיני] מיכה פטמן אמר לו שידבר אתי כי אני על הפנים, והוא ענה שהיה עסוק בלענות לטלפונים. יש לו זמן לדבר עם עיתונאים, אבל אין לו זמן לשולה.
"כשחוקר המשטרה בטלנסקי אומר לי שאהוד מוכר אותי - שמרתי על זכות השתיקה. והוא מכר אותי, והכניס את השם שלי גם במקומות שלא היה צריך. אז אני כועסת? לא, אני לא כועסת, מה פתאום [בציניות]. אני לא כועסת שאחרי פרשת רשות המיסים חזרתי לעבודה ולא אמרו לי 'שלום' ואפילו לא היה לי כסא".
עוד אמרה זקן, כי כעסה כאשר השופט דוד רוזן שאל את אולמרט האם לדעתו זקן הייתה מושחתת, והוא לא יצא להגנתה. "יצאתי מהאולם בוכה, ואחד העוזרים של אולמרט אמר לי: תגני על עצמך. היה לי בטון פה [מצביעה על ראשה] ולא הבנתי מה פירוש המילה הזאת".

תאריך:  06/11/2014   |   עודכן:  10/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התובע: אולמרט ניסה השבוע להתקשר עם זקן
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
הוא זבל והיא זבלה
מושיקו  |  6/11/14 12:18
 
- זוג נוכלים כשהוא ארכי פושע
מתניה  |  6/11/14 13:17
 
- ושניהם ביחד מזבלה ל"ת
סניל  |  6/11/14 16:49
2
שולה! גם אדם מכר את חו ה בגן ע
XTXT62  |  6/11/14 12:25
3
דבר אחד אני לא מבין
חכו חכו  |  6/11/14 14:37
4
פושעת פושעת, אבל צודקת !
א.ל. רמת-גן  |  6/11/14 18:22
5
אולמרט צריך להשפט על כל עברו
גליגנץ  |  12/11/14 22:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משפט אולמרט
ישראל רוזנבלט
אפילו ידיעות אחרונות שרק תמול שלשום פרש על אולמרט חסותו המפרגנת ועשה ככל יכולתו לגמד הסתבכויותיו, כל עוד היה סיכוי להחזיר את אולמרט לזירה הפוליטית - שלשום הרים דגל לבן    דברים שכתב נחום ברנע על אולמרט ב-1982, לפני שהיה מועמדו לראשות הממשלה
איתמר לוין
הראיות החשובות באמת שסיפקה זקן נגד אולמרט הן יומניה ועדותה, וההקלטות נועדו רק לאפשר את הגשתם    האם אולמרט מפליל את עצמו בקבלת שוחד מדכנר?    המבחן הגדול של זקן ושל התביעה יהיה בחקירה הנגדית, הצפויה להיות נוקבת
איתמר לוין
טוענת: אולמרט ביקש להסתיר את הקופה משום שידע על השימושים הבלתי חוקיים בה    אולמרט אמר לזקן באוקטובר 2012: אם תעשי הסדר טיעון - משמעות הדבר היא שתאמרי שקיבלת כספים עבורי
איתמר לוין
זקן בעדותה: אולמרט ידע שדכנר תורם לא בתקופת בחירות; הוא ביקש ממני לשקר לארגונים כדי לגנוב מהם כסף בפרשת ראשונטורס; הוא ידע על כל דבר ועל כל התרומות
איתמר לוין
זקן: "היה פה ושם שהשתמשנו לפוליטיקה, אבל בעיקר הקופה הסודית הזאת הייתה לצרכים פרטיים שלו ושל המשפחה שלו"    מסבירה שאולמרט הזהיר אותה, שאם תעיד - תיאלץ להגיד שקיבלה ממנו 30,000 דולר לשנה מהקופה הסודית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il