X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הודיע כי לא יתמוך בתקציב המדינה על נתניהו: "השטח בוער אך ראש הממשלה נתניהו אינו עושה די להרגיע את הרוחות" אקוניס: "השר פרץ חצה כל קו אדום ודינו - פיטורים"
▪  ▪  ▪
פרץ. אופוזיציה מבית [צילום: פלאש 90]

במערכת הפוליטית מעריכים כי לא יהיה מנוס מפיטורי השר להגנת הסביבה עמיר פרץ. בראיון למשדר "פגוש את העיתונות" (ערוץ 2), אמר פרץ שיש לפעול להחלפת נתניהו וכי האחרון "הפך להיות הבעיה במקום הפתרון"
"לא אהיה חלק מממשלה שממשיכה במגמות הללו", אמר פרץ והודיע שלא יתמוך בתקציב 2015. "את המהלכים הטקטיים מתי אני עוזב, איך אני עושה זאת - אני רוצה לעשות ביחד עם ציפי לבני"
בתגובה לאיומי פרישתו של השר עמיר פרץ מהממשלה, אמר סגן השר הרב אלי בן-דהן (הבית היהודי) כי "עמיר פרץ מאיים לפרוש מהממשלה. אם הבעיה היא דף ועט או הקלדת המכתב - אנחנו יכולים לעזור לו בעניין. אם אתה רוצה לפרוש - תפרוש, אל תאיים".
גם סגן השר אופיר אקוניס (הליכוד) אמר: "השר פרץ חצה כל קו אדום ודינו - פיטורים. דברי בלע של שר נגד ראש ממשלה שהוא חבר בממשלתו הם לא רק חוצפה וחוסר בדרך ארץ ובמנהל תקין, אלא חוסר יושר מוסרי מן המעלה הראשונה. טוב יהיה אם לא יאיים בהתפטרות - אלא יפוטר".
בראיון אמר פרץ: "ראש הממשלה הפך את מדיניות הייאוש למדיניות עיקרית. אני לא אתמוך בתקציב כפי שהוא היום, כשזעקת האנשים העניים ביותר מולי, ולא אשאר בממשלה שתמשיך להתנהג כפי שהיא מתנהגת היום".
על המצב הביטחוני אמר: "ראש הממשלה שבוי בידי המגמות הקיצוניות ביותר, דווקא בזמן כזה. בימים שהכול רותח ובוער סביבנו, ראש הממשלה לוקח טקסטים כל כך קיצוניים ונותן לגיטימציה להבעיר את השטח". הוא הוסיף כי "הגיע הרגע להתחיל לדבר על אלטרנטיבות לראש הממשלה".
השבוע, בעיצומו של אירוע דליפת האמוניה בעמק חפר, פרסם השר להגנת הסביבה פרץ פוסט שבו לא הזכיר במילה אחת את שהתרחש, ובחר להשתלח בנתניהו: "ראש הממשלה בנימין נתניהו מתנהל כמי שהשיתוק אחז בו. הכניעה המוחלטת של נתניהו לקיצוניים מסכנת את עתידה של ירושלים ואת עתידה של מדינת ישראל ועלולה להצית אינתיפאדה שלישית. חוסר היכולת של נתניהו לטפל בקיצוניים הכניסו את ירושלים לסחרור מסוכן".
אין זו הפעם הראשונה בה מבקש עמיר פרץ להחליף בית פוליטי. בין היתר היה במפלגת עם אחד ובמפלגת העבודה. רק בסוף השבוע התראיין פרץ לאורית לביא-נשיאל בערוץ הכנסת ששאלה אותו מתי יודיע על פרישתו, והוא השיב: "אני מניח שכשזה יצטרך להגיע - זה יגיע. אני לא שייך לאלה ששולחים איומים, אני שייך לאלה שכשהוא מחליט החלטה הוא מגיע ואומר אותה".

תאריך:  09/11/2014   |   עודכן:  09/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"לא יהיה מנוס מפיטורי עמיר פרץ"
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד לעמיר פרץ
סיריוס  |  9/11/14 06:15
 
- ממש יודע איזו דוגמא לקחת
סימי  |  9/11/14 07:42
2
ברוך שפטרנו
יעקב פלסטינאי  |  9/11/14 07:23
3
עמיר פרץ בהיותו יור סינדיקט
ישע  |  9/11/14 08:41
 
- צודק במאה אחוז ! ל"ת
אחד מנפגעי ההסתדר  |  9/11/14 10:58
4
עמיר פרץ
סטי נורית  |  9/11/14 09:04
5
עד שביבי הסמרטוט לא יטפל בבית
בנט = בר כוכבא  |  9/11/14 09:30
6
ברוך שפטרנו
do  |  9/11/14 10:17
7
השינויים התכופים מאד מדאיגים..
העטלף  |  9/11/14 13:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 33
עופר וולפסון
פנה לוועדת המחירים המשותפת של משרדו ומשרד הכלכלה בבקשה לבחון את האפשרות להטיל פיקוח מחירים על שמן קנולה, לחם מחיטה מלאה, יוגורט, מעדני חלב, חלב סויה, ירקות קפואים ונייר טואלט
אלעזר לוין
ועדת השרים לתיקוני חקיקה לא נרתעה מהודעת קק"ל, שלפיה תפרוש ביולי 2015 מהאמנה עם המדינה    איום נגדי: אם תפרשו - תחויבו במיסים על מכירת מגרשים    ריכוך: ההשקעות יקבעו על-ידי ועדת תיאום משותפת
איציק וולף
היועץ המשפטי לממשלה מתנגד להצעת החוק המבקשת להגביל הפצת חינמונים ואשר מכוונת נגד הפצת העיתון ישראל היום    קבע כי על-מנת לנקוט באמצעים שכלולים בהצעה, הפוגעים בחופש העיתונות ובזכויות חוקתיות מוגנות, יש להוכיח שקיימת סכנה לחופש העיתונות מחלוקת העיתון בחינם    נתוני הממונה על הגבלים עסקיים מוכיחים כי אין סכנה שכזו
איציק וולף
ההצעה אושרה ברוב גדול ובתמיכת ראש הממשלה    המתנגד היחיד - השר אורי אריאל מהבית היהודי    הרבנים הראשיים הודיעו כי הם מתנגדים לרפורמה ואיימו כי לא יכירו בתעודות גיור
עידן יוסף
התנועה למדינה יהודית יוצאת נגד הצעת ההחלטה שהוגשה לממשלה להקים מותבי גיור וטוענת כי הממשלה איננה מוסמכת להעניק לאזרח תעודת אישור על גיורו    "החוק מקנה סמכות זו רק לרב הראשי לישראל, בתפקידו כראש העדה היהודית. הדרת הרבנים הראשיים מהליכי הגיור הממלכתיים תפגע בראש ובראשונה בהמוני המתגיירים הפוטנציאליים שלא יוכלו להינשא בארץ ולא תפתור את הבעיה החברתית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il