X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרופ' יורם נבו מונה לתפקיד מחליף בתפקידו את פרופ' אבינועם שופר, אשר פרש לגמלאות פרופ' יוסף פרס: "אני משוכנע כי ניסיונו העשיר, כישוריו ואישיותו של פרופ' נבו, יביאו להצלחה בתפקיד זה"
▪  ▪  ▪
פרופ' נבו [צילום: מרכז שניידר לרפואת ילדים]

פרופ' יורם נבו מונה לתפקיד מנהל המכון לנוירולוגיה במרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת שירותי בריאות כללית. נבו מחליף בתפקידו את פרופ' אבינועם שופר, אשר פרש לגמלאות.
נבו, בן 59, תושב תל אביב, נשוי ואב לשלושה ילדים. הוא משמש כמזכיר האיגוד לנוירולוגיית ילדים בישראל ושימש בתפקידו האחרון כמנהל יחידת נוירופידאטריה במרכז הרפואי הדסה בירושלים.
נבו הינו בוגר לימודי רפואה בבית-הספר לרפואה של אוניברסיטת תל אביב, סיים התמחות ברפואת ילדים והתמחות על בנוירולגיית ילדים במרכז הרפואי תל אביב ובהמשך התמחה במחלות נוירומוסקולריות באוניברסיטת וושינגטון בסנט לואיס, ארה"ב.
נבו הוא מומחה בעל שם עולמי במחלות נוירומוסקולאריות, ועוסק במחקר מעבדתי וקליני בתחום נוירולוגיית הילדים ומחלות שריר. נבו פרסם עשרות מאמרים בעיתונים מקצועיים מובילים וזכה במגוון מענקי מחקר: משרד הבריאות, משרד המדע החלל והספורט, קרן האקדמיה למדע, AFM, bational network of excellency in pediatrics ועוד.
פרופ' יוסף פרס, מנהל שניידר: "הנהלת מרכז שניידר ואני מברכים על מינויו של פרופ' יורם נבו לתפקיד מנהל המכון לנוירולוגיה. אני משוכנע כי ניסיונו העשיר, כישוריו ואישיותו של פרופ' נבו, יביאו להצלחה בתפקיד זה. בנוסף, הנהלת בית-החולים מודה לפרופ' אבינועם שופר על שנות פעילותו הרבות והמוצלחות בניהול המכון לנוירולוגיה. אנו מוקירים לו תודה על מסירותו רבת השנים ומאחלים לו בריאות והצלחה רבה עם הפרישה לגמלאות".

תאריך:  10/11/2014   |   עודכן:  10/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנהל חדש במכון לנוירולוגיה בשניידר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בשעה ובשורה טובה
yori1312  |  13/11/14 12:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
תשלם 30 מיליון שקל בעד מגרש בשכונת נווה יהושע, לבניית 50 דירות    "כל הדירות נמכרו מראש לחברי קבוצת רכישה שאירגנתי"    3 חדרין ב-1 מיליון שקדל, 4 חדרים ב-1.55 מיליון
חן מענית, ספיר כלפון
החל שלב ההוכחות במשפטו של נוחי דנקנר, המואשם כי פעל עם איתי שטרום להשפיע על שער מניית אי.די.בי כדי לשפר את סיכויי ההנפקה    התביעה: "הוא היה מעורב עד צוואר במימון ההנפקה"    ההגנה: "לא היה פה תכנון ולא עבירה"
יפעת גדות
פייסבוק תראה למשתמשים אחרי אלו אנשים ואלו דפי פייסבוק הם עוקבים בתדירות ואחרי מי לא ותאפשר להם להוסיף ולבטל בקלות רבה יותר אנשים ודפים מה'ניוז פיד'
עופר וולפסון
הירידה בהכנסות הקבוצה נבעה בעיקר מירידה בהכנסות משירותי סלולר עקב תנאי התחרות בתחום ומירידה בהכנסות בזק קווי שהושפעה ברובה מהפחתת תעריפי קישור גומלין לרשתות הנייחות
אילנית חיות
אבי כץ: אפתח את "סופר קופיקס" הראשון בחודש אפריל    הרשת תמכור 600 מוצרי מזון וצריכה במחיר אחיד של 5 שקלים: 50% מוצרי מזון, 30% מוצרי ניקיון וטואלטיקה, 20% מוצרי נון-פוד    כץ: "הקרקע בשלה למהפכה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il