"עד סוף השנה הנושא של זמני ההמתנה הארוכים יהיה מאחורינו" - כך אמר (יום ב', 10.11.14) מנכ"ל הוט, אילן צחי, בתגובה לדרישת יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ
אבישי ברוורמן, לדעת מתי בכוונת החברה להגיע לזמני המתנה של עד שלוש דקות ללקוחות המתקשרים.
עוד אמר מנכ"ל הוט "אנחנו מחויבים לרישיון וצריכים לעמוד בו".
ברוורמן אמר לוועדה כי "ישנן בעיות מוכרות של זמני המתנה ארוכים מהרגיל של שירות הלקוחות של הוט, מעל לכל קנה מידה סביר ומתקבל על הדעת. לאור זאת אני מבקש לשאול, תוך כמה זמן אתם מתחייבים לספק ללקוחות זמן המתנה כמתחייב בחוק? אני רוצה לשאול את הוט דבר נוסף שנחשף בתחקירים, האם יש יד מכוונת מההנהלה, כפי שנטען בתחקיר, שמנחה את העובדים להסתיר מהלקוחות את הבעיות הקיימות? אם כך, מדובר בדבר חמור ואין לעבור על כך לסדר היום", הוסיף ברוורמן.