X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סתירות בגרסאותיה של זקן בשאלה מדוע הקליטה את שיחותיה עם אולמרט ההגנה: 16 שיחות נמחקו מהדיסק-און-קי -60 נמחקו מהאייפון עליהם הוקלטו השיחות; זקן: לא מחקתי ואין לי מושג מי מחק
▪  ▪  ▪
זקן. לא השיבה [צילום: פלאש 90]

"מה זה משנה? הקלטתי אותו בסתר, ועשיתי לו תחבולות, ומשכתי אותו בלשונו. דבר אחד לא עשיתי: לא אמרתי לו מה להגיד. אז מה זה משנה אם הקלטתי אותו כי התגעגתי לקולו, או כדי שיבוא היום ואשתמש בזה כדי להציל את עורי". כך אומרת (יום ה', 13.11.14) שולה זקן בהמשך חקירתה הנגדית במשפט טלנסקי.
"אני שבע שנים שומרת על אהוד אולמרט, ושמרתי עליו גם בעדות שלי במשפט הולילנד. אין מחלוקת על זה; לא משנה אם הוא שילם לי או לא", המשיכה. היא הסבירה, שלא הקשיבה לקלטת משום שדיברה עם אולמרט בטלפון ולא נזקקה לקלטת כדי להתגבר על געגועיה לקולו. הסניגור אייל רוזובסקי ציין, כי בעדותה הראשית אמרה זקן שאת ההקלטה הראשונה ביצעה משום שנהגו של זקן הביא לה באותו בוקר מעטפת כסף, ולא בשל געגועים.
רוזובסקי שאל מדוע זקן לא סיפרה לאולמרט על ההקלטה, אם באותו שלב היחסים ביניהם היו תקינים, אלא אם ההקלטה נועדה להיות קלף נגדו. זקן אמרה שאין לה תשובה, והיא רק שמחה בדיעבד שההקלטות התגלו כג'וקר. עוד תהה, מדוע לא סיפרה לאולמרט על ההקלטות המאוחרות יותר, שלדבריה נועדו לתעד את שיחותיהם עבור בני משפחתה, ומדוע הקליטה שיחה של אולמרט עם בני משפחתה. זקן השיבה, כי לא ידעה שבנה מקליט את השיחה.
לא סיפרה לבני משפחתה
רוזובסקי המשיך ושאל, מדוע לא סיפרה זקן על ההקלטות לבני משפחתה אם ביצעה אותן כדי שיאמינו לה על תוכן שיחותיה עם אולמרט; זקן לא השיבה. לדברי רוזובסקי, כל הסיבות שנתנה זקן לביצוע ההקלטות אינן עומדות במבחן המציאות, והסיבה היחידה לביצוען הייתה להשתמש בהן נגד אולמרט. זקן הגיבה באומרה, כי אין לכך כל חשיבות שכן מדובר במסגרת בלבד. היא גם לא הסבירה מדוע המשיכה להקליט אם לא האזינה להקלטות ואפילו לא ידעה כיצד להקשיב לאלו שביצעה על גבי דיסק-און-קי.
לטענת רוזובסקי, מיספור השיחות על גבי הדיסק-און-קי מלמד, כי היו עליו עוד 16 שיחות שנמחקו, ושתיים מהן שוחזרו מאוחר יותר בידי המשטרה. זקן השיבה, כי היא לא מחקה אותן, לא ידעה כיצד למחוק ואין לה מושג מי מחק אותן; היא גם אינה יודעת עם מי היו שיחות אלו. זקן אמרה, כי בנה נדב ואחיינה הם שטיפלו בדיסק-און-קי לשם העברת השיחות לעורך דינה, עופר ברטל.
"אולי נדב מחק"
בהמשך החקירה ציין רוזובסקי, כי גם ממכשיר האייפון של זקן נעלמו שיחות: למשטרה הוגשו רק 23-22 מתוך 80 מקטעי הקלטות. זקן אמרה, שגם בהקשר זה אין לה מושג מה אירע, ולא היא מחקה אותן. היא העלתה את האפשרות שמישהו חשב שהוא עושה לה טובה, כאשר מחק מהמכשיר שיחות אישיות; המכשיר היה בידי אחיינה, בנה נדב וברטל לפני שהועבר למשטרה. רוזובסקי טען, כי ייתכן שבעשרת הימים שחלפו מההודעה לפרקליטות על קיומן של ההקלטות ועד מסירתן, נמחקו שיחות שלא היו נוחות לזקן. היא השיבה: "אין לי מושג".
לדברי רוזובסקי, שלושה מקטעי שיחות נמחקו בשבוע השלישי של אוגוסט 2013, מועד בו קיימת אינדיקציה לכך שזקן נפגשה עם אולמרט – ונראה שהיא מחקה את הקלטת השיחה ביניהם. זקן השיבה, שניתן לבדוק ביומנו של אולמרט האם אכן נפגשו באותו מועד. עוד הראה רוזובסקי, כי מהאייפון של זקן הועברו למחשב של בנה 49 קטעי הקלטה, ורק 23-22 הועברו למשטרה. זקן אמרה, כי נדב העביר את השיחות לברטל ואינה יודעת לענות; "אולי הוא שמע שם שיחות שהחליט על דעת עצמו למחוק. אם הוא החליט שהוא רוצה לשמור על אימא שלו, זו זכותו ואני מודה לו".

תאריך:  13/11/2014   |   עודכן:  16/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"לא אמרתי לאולמרט מה להגיד בהקלטות"
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
יש מצב שהקלטות מזכות נמחקו
מה מחקו?  |  13/11/14 11:50
 
- אהוד ברק מחק את הקלטות
שימי שמולי  |  13/11/14 21:37
2
כשתכתבי את"הבסט סלר" שלך
מיכל מירושלים  |  13/11/14 12:31
3
להפריד בין העיקר לתפל.
zizi  |  13/11/14 13:13
4
לחקור את עליזה ידעה ושתפה
ירושלמית  |  13/11/14 14:08
5
שולה גורמת לי להאמין לאולמרט ל"ת
היא מזעזעת  |  13/11/14 14:50
 
- מי שמאמין לאולמרט מזעזע יותר
שמרית פריד  |  13/11/14 21:45
6
הקול קול אולמרט והידיים....
ירון זכאי 1  |  13/11/14 18:56
7
לחישה: היום יגיע עוד כסף...
כב' השר פולישוק  |  14/11/14 05:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משפט אולמרט
איתמר לוין
סניגוריו של אהוד אולמרט מבקשים לקעקע את אמינותה של שולה זקן, שכן בליבת משפט טלנסקי עומדים יומניה ועדותה. הם גם יתמודדו עם השאלה מדוע אולמרט סמך עליה כל כך הרבה שנים ויטענו שזקן הלכה והידרדרה עד שאולמרט למעשה מידר אותה
איתמר לוין
טוענת שזקן מסרה מספר גרסאות לגבי הצורה בה נזכרה בקיומן של הקלטות וכיצד מסרה אותן    זקן: לי היה קשה להגיד את האמת, לאולמרט היה קל לשקר
איתמר לוין
ההגנה: זקן הכינה רשימה של דברים שתאמר כדי לתפוס כותרות ולהזיק לאולמרט    עו"ד פטמן העיד שאולמרט לא היה מעורב בכספים שקיבל; זקן: הוא כן היה מעורב
איתמר לוין
זקן שבה וטוענת שלא העידה בפרשת טלנסקי לאחר שאולמרט קנה את שתיקתה    מעידה שלא אמרה במפורש לאולמרט שלא תעיד אלא רק נתנה לו הרגשה כזאת, "כי יש לו פה גדול"
איתמר לוין
טוען שברק ביקש מחברת אל-על שדרוג למחלקה ראשונה כאשר היה שר הביטחון, בנימוק שהוא גם ראש ממשלה לשעבר - אך בקשתו נדחתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il