X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
איילון ביטחה את צי 3,000 האוטובוסים במשך 30 שנה הראל זכתה לאחר שהבטיחה הנחה של כ-60% (!), ותקבל כ-60 מיליון שקל, במקום התעריף המירבי של כ-160 מיליון שקל מנכ"ל איילון: אנחנו עובדים רק עם פרמיות רווחיות
▪  ▪  ▪
אגד. הנחה משמעותית [צילום: עידן יוסף]

ביטוח החובה של אגד, בן כ-3,000 אוטובוסים, לשנת 2015, עבר בימים אלו מחברת איילון לחברת הביטוח הראל. הראל זכתה במכרז שהוציא אגד, לאחר שהציעה הנחה של כ-60(!) מיליון שקל מהתעריף המרבי, ותקבל פרמיה של כ-60 מיליון שקל לשנה. איילון ביטוחה את הצי ב-31 השנים האחרונות.
הפרמיה המרבית שמותר לחברת ביטוח לגבות מאוטובוס בן 21 מקומות ויותר, הפועל תחבורה ציבורית, היא 53,000 שקל לשנה. מאחר שלאגד כאמור צי של 3,000 אוטובוסים, מדובר בפרמיה ברוטו של 160 מיליון שקל. אולם, בניגוד לעבר, מותר בשנים האחרונות לחברות ביטוח להציע הנחות ככל העולה על רוחן. הראל הציעה הנחה של 60 אחוז, שהיא ככל הנראה הנחה גדולה מזו שנתנה אילון בשנים קודמות. כתוצאה מכך, גברה הראל על איילון במכרז.
מנכ"ל איילון, אמיר ויינשל, שחברתו הפסידה במכרז, הגיב: "אני מאחל להראל הצלחה. חברת איילון עושה עסקות ביטוח רק בפרמיות המבטיחות לה רווח סביר".
הפרמיה המרבית הנקובה בטבלאות הרשמיות, כפי שצוינה לעיל, היא פרמיה ברוטו, והיא כוללת הפרשה של 1% לקרנית, דמי רישום והוצאות אחרות. צי אגד הוא אחד הגדולים בארץ.
פרמיית ביטוח החובה לרכב ציבורי גבוהה פי כמה וכמה מהפרמיה לרכב פרטי. לדוגמה, הפרמיה המרבית לרכב פרטי היא כ-3,800 שקל לשנה (וגם ממנה נותנות חברות הביטוח הנחות של עשרות אחוזים). אחת הסיבות היא, שאגד חייבת לדווח על כל אירוע של פגיעה בצד ג', ולו גם הקטן ביותר.

תאריך:  13/11/2014   |   עודכן:  13/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
ועד העובדים: "התערבות הלאומית - עיכוב מיותר שחיבל במשא-ומתן המתנהל מזה כחצי שנה"    כוח לעובדים העביר לבית הדין מסמכים המצביעים לכאורה על שיתוף פעולה בין ההסתדרות הלאומית לבין הנהלת קווים
עופר וולפסון
עידן יוסף
משרד התחבורה: התחבורה הציבורית בציר ז'בוטינסקי תעבור לנתיב הימני – על חשבון כלי רכב פרטיים    יו"ר ועדת המשנה למאבק בתאונות קורא לזרז את העבודות בנתיב: בטווח הקצר יהיה גודש רב בציר    אייכלר: להחזיר את האוטובוסים לנתיב הימני
יצחק דנון
בקשה לייצוגית ב-38 מיליון שקל נגד הרכבת ושטראוס, בטענה שהדוכנים הפועלים תחת מותגי עלית אינם עומדים בדרישות הכשרות של הרבנות
עידן יוסף
בניגוד להתחייבות הרשות לתחבורה ציבורית, גם השבת הופר הסטטוס-קוו ועשרות קווי תחבורה ציבורית נסעו בשבת בניגוד להנחיות    משרד התחבורה: אין שינוי במדיניות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il