X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תגובות חריפות בליכוד ובבית היהודי למהלך לשכת ראש הממשלה הודיעה שהנושא יקודם בהחלטת ממשלה בסביבת נתניהו חוששים מניסיון של לפיד להקים ממשלה חלופית, וקבעו פגישה עם ראשי הסיעות החרדיות
▪  ▪  ▪
לבני. דחייה בשבוע [צילום: פלאש 90]

עימותים בקואליציה בעקבות פיצוץ הדיון בחוק הלאום. לאחר שיושב-ראש ועדת השרים לחקיקה, השרה ציפי לבני, הכריזה שלא תעלה את הצעת החוק לדיון ולהצבעה. לשכת ראש הממשלה פרסמה הודעה לפיה בנימין נתניהו יעקוף את ההחלטה ויעלה את ההצעה לדיון בממשלה. מוקדם יותר בישיבת הממשלה הביע נתניהו תמיכה בהצעת החוק.
למחלוקת קדם דיון סוער בוועדת השרים לחקיקה, השר יעקב פרי דרש לדחות את הדיון נוכח מה שהגדיר המצב הביטחוני הנפיץ בקרב ערביי ישראל, ולאחר שלבני נענתה לבקשתו, השר אורי אריאל צעק "זה סבוטאז'", אך לבני פיזרה את הדיון ושרי הימין נותרו המומים.
השר נפתלי בנט אמר כי מפלגתו תבלום את כל יוזמות החקיקה של יש עתיד ושל התנועה. יוזם החוק, זאב אלקין, אמר כי נחשף פרצופה האמיתי של לבני, וכי כל נאומיה על שמירת אופיה היהודי של ישראל נועדו להכשיר ויתורים לפלשתינים. ח"כ יפעת קריב (יש עתיד) אמרה כי "חברי הכנסת מהימין הקיצוני מנסים לפוגע פעם נוספת בעתידה הדמוקרטי והיהודי של מדינת ישראל, במטרה לגרוף קולות בפריימריז ולמחות נגד ראש מפלגתם".
בתוך כך, סגן השר אופיר אקוניס מאשים את מפלגת יש עתיד כי היא מכינה את "התרגיל המסריח" מודל 2014. לדברי אקוניס, בשם התקציב, יש עתיד מאיימת להקים ממשלה חלופית, בניגוד לרצון הבוחר. "מוטב ששר האוצר יאיר לפיד יעסוק בענייני משרדו, נוכח הנתונים על צמיחה שלילית במשק".
יושב-ראש סיעת יש עתיד, עפר שלח, הזהיר כי ראש הממשלה מביא אותנו אל סיפן של בחירות בכך שהוא מפנה עורף לרפורמות שיש עתיד מנסה לקדם. לדברי ח"כ שלח, מפלגתו אינה מעוניינת בהקדמת הבחירות אך לא תוותר על עיקר המדיניות שהיא מנסה להוביל - הרפורמות בדיור, בבריאות וברווחה. הוא אמר ברשת ב' כי אין שום מגעים להקמת קואליציה חלופית, לא לפני הקלעים ולא מאחורי הקלעים. הוא ציין כי אין מדובר בגחמות של שר האוצר, כפי שטוענים בליכוד, אלא בתקציב שאושר בממשלה וברפורמות שבחלק מהן תמך נתניהו.
נתניהו צפוי להיפגש הערב עם ראשי הסיעות החרדיות - ש"ס ויהדות התורה.
יושב-ראש הקואליציה, זאב אלקין מהליכוד, אישר כי בסביבת ראש הממשלה התקבל איום מיש עתיד ולפיו תפעל הסיעה להקים קואליציה חלופית אם לא יאושר חוק התקציב כפי שמבקש השר לפיד. לדברי אלקין, הרעיון שלפיד יעמוד בראש קואליציה כזאת נשמע בדיחה, וכי אם ימשיך שר האוצר לפעול מתוך גחמות, אכן יתקיימו בחירות בזמן הקרוב.
יו"ר מרצ, זהבה גלאון, אמרה בישיבת הנהלת מרצ: "מרצ בעד ממשלה חלופית, אבל ממשלה עם ליברמן היא לא אלטרנטיבה וברור שגם ממשלה בלי מרצ היא לא אלטרנטיבה. כדי להציב חלופה אמיתית לבני ולפיד צריכים לפרוש מהממשלה, ללכת לבחירות ואחר כך להקים גוש מרכז שמאל. מרצ שוקלת להגיש הצעת חוק לפיזור הכנסת ביום רביעי הקרוב".

תאריך:  16/11/2014   |   עודכן:  16/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חוק הלאום: לבני פיזרה את הדיון
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מחבלת אנטי ציונית במימון זר..
מי את פיצי   |  17/11/14 15:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 33
עידן יוסף
הודיע בפתח ישיבת הממשלה כי החוק צפוי לעבור שינוים בדרך, אך יבהיר שעל מערכת המשפט להתאזן ולהכיר בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי
עופר וולפסון
שר הכלכלה סקר את פעולות משרדו בפני ועדת הכלכלה והוסיף כי הוא תומך בהעלאת שכר המינימום "בתנאי שזה יהיה כרוך בהקלה על עסקים קטנים"    על משבר התעסוקה בדרום אמר: "אני מוכן להזיז מפעלים מהמרכז, אבל לא רואה היגיון להזיז מפעל מקריית מלאכי לערד"    "עסקים קטנים יהיו פטורים מתשלומים בשנות חייהם הראשונות"
עמירם ברקת
יכניסו עוד 400 מיליון שקל    ששינסקי ל"גלובס": "הדרך לפנינו עדיין ארוכה אבל אני אופטימי"
עידן יוסף
הודיע כי לא יתמוך בתקציב המדינה    על נתניהו: "השטח בוער אך ראש הממשלה נתניהו אינו עושה די להרגיע את הרוחות"    אקוניס: "השר פרץ חצה כל קו אדום ודינו - פיטורים"
עופר וולפסון
פנה לוועדת המחירים המשותפת של משרדו ומשרד הכלכלה בבקשה לבחון את האפשרות להטיל פיקוח מחירים על שמן קנולה, לחם מחיטה מלאה, יוגורט, מעדני חלב, חלב סויה, ירקות קפואים ונייר טואלט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il