X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עבאדי יחליף את הד סלע, המסיים כהונה של יותר מתשע שנים
▪  ▪  ▪
גדי עבאדי [צילום: יח"צ]

המוסיקאי והמחנך גדי עבאדי הינו המנכ"ל החדש של המרכז למוזיקה ירושלים, המטפח ומקדם את טובי המוסיקאים הצעירים בישראל. עבאדי יחליף את הד סלע שכיהן בתפקיד המנכ"ל במשך למעלה מתשע שנים, משנת 2005.
עבאדי (45), שנבחר מקרב עשרות מועמדים להחליף את סלע, הוא מוסיקאי, מחנך ונגן ויולה, בעצמו בוגר תוכנית המצטיינים של המרכז למוזיקה ירושלים ובוגר מצטיין של האקדמיה למוזיקה בירושלים. הוא שימש נגן באנסמבל קפריזמה, ראש מדור המוזיקה במתא"ן (מפעל תרבות ואמנות לנוער), מנהל תוכנית הנגנים המצטיינים של המרכז למוזיקה (כיום תוכנית דיויד גולדמן) ומנהל התזמורת הפילהרמונית הצעירה. בשנים האחרונות, במקביל ללימודים לתואר שני, הוא התרכז בהוראה ובחינוך, ושימש בין היתר ראש המגמה למוזיקה וחבר הנהלה בביה"ס התיכון הישראלי למדעים ולאמנויות בירושלים.
"החזרה למרכז למוזיקה, שהיה לי לבית שני שנים רבות, הן כנגן צעיר והן כמנהל תוכניות, היא מהלך טבעי בשבילי," אומר עבאדי, "אבל הכניסה לנעלי המנכ"ל היא צעד מרגש ומאתגר. המבחן שלי יהיה לשמור על האיכויות וההישגים הייחודיים של המרכז, ובו-בזמן להנהיג חידושים פדגוגיים ואמנותיים וכמובן, לגייס את המשאבים הדרושים כדי ליישמם. המרכז למוזיקה הוא יהלום בכתר החינוך המוסיקלי בישראל, ואני מתכוון לבסס ולעדכן אותו כך שימשיך למלא את תפקידו החיוני בעיצוב הדור הבא של המוסיקאים שלנו."
בתקופה כהונתו הצעיד הד סלע את המרכז להישגים מרשימים: הוא אימץ את התזמורת הפילהרמונית הישראלית הצעירה ועשה אותה לחלק אורגני מפעילות המרכז, שידך לה מנצחים מהשורה הראשונה וחשף אותה לאלפי מאזינים בהיכל התרבות בת"א ובשידורים חיים בקול המוזיקה; הקים תוכנית לטיפוח נשפנים מצטיינים והעמיד בראשה את החלילן הראשי של הפילהרמונית הישראלית, יוסי ארנהיים; הרחיב את פעילות המרכז למוזיקה בפריפריה, פעילות המשרתת כיום כ-100 נגנים צעירים, יהודים וערבים, וכוללת תזמורת קאמרית, הרכבים, סמינרים למורים ולתלמידים, קונצרטים בקהילה ועוד; הקים קורס קיץ שנתי לפסנתרנים צעירים בראשות ד"ר מיכל טל וסדנת ג'אז לפסנתרנים בעלי רקע קלאסי בניהולו של פרופ' מנחם ויזנברג; יצר שיתופי פעולה עם ארגונים יוקרתיים כמו מכון יוליוס שטרן בברלין, תוכנית פרלמן בארה"ב, ביה"ס ע"ש יהודי מנוחין בבריטניה וביה"ס למוזיקה בשנג'ן, סין; ואף חידש מן היסוד את אולפן ההקלטות של המרכז למוזיקה והחזיר אותו לימי תפארתו כאולפן המשובח ביותר בארץ.
סלע אירח במרכז למוזיקה ירושלים עשרות מגדולי האמנים בעולם, שהגישו כיתות אמן וקונצרטים רבי-השראה, ובהם הכנרים יצחק פרלמן, פנחס צוקרמן ועברי גיטליס ; הצ'לנים יאנוש שטרקר, רלף קירשבאום ולין הארל; הפסנתרנים אנדרס שיף, מארי פרחיה ויבגני קיסין; הזמרים כריסטוף פרגרדיאן ואנדריאס שול; המנצח ואמן הויולה דה גמבה ג'ורדי סאוואל; החלילן ג'יימס גולווי; המלחין סטיב רייך; רביעיית אמרסון ורבים אחרים.

תאריך:  17/11/2014   |   עודכן:  17/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גדי עבאדי - מנכ"ל המרכז למוזיקה ירושלים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ברכות לגדי והצלחה! ל"ת
שרה  |  17/11/14 14:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
החל מיוני 2015 תפעיל אל-על טיסות ישירות לבוסטון מסצ׳וסטס בארצות הברית    הטיסות יתקיימו שלוש פעמים בשבוע מנתב"ג בשעה 00:30 וינחתו בבוסטון כעבור 13 שעות
עידן יוסף
פרסמה קול קורא לקבלת הצעות ממועמדים להיכלל במאגר הדירקטורים מטעמה בחברות החדשות
עידן יוסף
המשרד פרסם הוראת מנהל בעניין סבירותם של מחירי האירוח המוצעים למפעילי סלולר וירטואליים על גבי רשתות הסלולר    גובה תעריפי האירוח היא התעריף הניתן על-ידי המפעיל המארח בהסכם עם הלקוח הקמעונאי העסקי לו התנאים המיטביים
אילון פרת
הסטודנטים, מהמכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה, שוקדים על פיתוחים שמטרתם לתמוך בצוות הרפואי של מחלקת גסטרואנטרולוגיה ומחלקת הדמיה גרעינית בבית החולים רמב"ם
עופר וולפסון
ברדה צפוי להיכנס לתפקידו ב-18 בינואר 2015 בכפוף לאישור הממונה על שוק ההון    כיהן כמנכ"ל סוכנות הביטוח הלמן-אלדובי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il