1 |
|
|
הגיע הזמן להעמיד את חברת הוט במקומה חברה גרועה ציוד גרוע וקלוקל שירות מהגרועים ביותר במדינה זמן המתנה מטורף לנציגי שירות שמשקרים ומורחים את הלקוחות צריך להעניש את החברה בחומרה ולקנוס אותם במיליוני שקל |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לקוח הוט (רותח) |
|
2 |
|
|
סליחה,שכחתי,הוא כבר לא כאן,ולכן הוט עושה כרצונה.הדרך הכי הוגנת והגונה - לקבוע מחיר אחיד לכל הערוצים,כולל הממשלתיים(1/2/10 ),ולאפשר לכל לקוח לבחור ולשלם לכל מספר ערוצים שירצה.המינימום - ערוץ אחד,המקסימום - כל הערוצים.בזאת תסתיים הגניבה,העושק והמרמה שהוט נוהגת בלקוחותיה.זה יחסוך להוט 50% מסך כל הוצאותיה על ההתקשקשות עם הלקוחות.אבל בישראל כמו בישראל,רק כאשר כחלון בעט בפילים הלבנים בזק/סלקום/פארטנר/פלאפון בביצים שלהן,הנה זה פלא - המחירים צללו תהומה והן,יחד עם עוד עשר חברות חדשות,מרוויחות פי עשר ממה שהרוויחו בגזל ובשקר קודם לכן.ואם הן מרוויחות רק פי שתיים ממה שהרוויחו ,מישהוא שם מת?לא. חיים אחלה ומאושרים,עובדה,אף חברה לא נסגרה.הצרה שאין אנשי מעשה בממשלה.כחלונים יש במשורה,על יד אחת אולי תספרם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמ |
|