X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לאחר 7.5 שנים בחברה, מתוכן ב-5 השנים האחרונות בתפקיד מנהל ההשקעות ראשי של תחום החיסכון ארוך הטווח, החליט יניב צלאל להצטרף לקרן ההשקעות כלירמרק קפיטל
▪  ▪  ▪
יניב צלאל [צילום: מיטב דש]

בית ההשקעות מיטב דש הודיע (יום ה’, 20.11.14) על סיום תפקידו של יניב צלאל, מנהל ההשקעות בחברה. "לאחר 7.5 שנים בחברה, מתוכן ב-5 השנים האחרונות בתפקיד מנהל ההשקעות ראשי של תחום החיסכון ארוך הטווח, החליט יניב צלאל לצאת לדרך חדשה", נמסר בבית ההשקעות.
לאחר מיזוג בתי ההשקעות דש ומיטב נבחר צלאל להוביל את זרוע ההשקעות לטווח ארוך. צלאל, בן 37, מנהל השקעות בהיקף של כ-40 מיליארד שקל עבור קופות הגמל, קרנות ההשתלמות והפנסיה של מיטב דש, מתוך 136 מיליארד שקל שמנוהלים בבית ההשקעות בכל התחומים. בחמש השנים האחרונות צוות ההשקעות תחת ניהולו השיא לעמיתי מיטב דש תשואות שמיקמו את החברה בחלק העליון של קבוצת ההשוואה בתחום זה. צלאל ימשיך לכהן בתפקידו עד שיימצא מחליף ותתבצע חפיפה.
צלאל צפוי להצטרף לקרן ההשקעות כלירמרק קפיטל אשר הוקמה בשנת 2009 וגייסה עד היום למעלה מ-1.2 מיליארד שקל בשתי קרנות. בין משקיעיה של הקרן ניתן למנות מגוון רחב של גופים מוסדיים מובילים מישראל, בינהם מיטב דש. הקרן, מתמחה בהשקעה בחברות במצבים מיוחדים, בעיקר בחברות ממונפות ובשוקי החוב בארץ ובעולם. מהקמתה הניבה הקרן למשקיעיה תשואות שנתיות דו ספרתיות.
לדברי אילן רביב, מנכ"ל בית ההשקעות מיטב דש: "לצד ההטמעה המוצלחת של מיזוג קופות הגמל והפנסיה של דש ושל מיטב, טיפח יניב צוות השקעות מקצועי, ביסס את תשתיות מערך ההשקעות והנחיל דרך של מצויינות וערכיות בתפקוד המערך. אני רוצה להביע את תודתי ליניב על שנים רבות של הובלת תחום ההשקעות ארוכות הטווח בחברה בהישגיות ראויה לציון. אני מאחל לו הצלחה מרובה בהמשך הדרך".
יניב צלאל מסר: "אני רוצה להודות לבעלי המניות ומנהלי החברה על ההזדמנות להיות חלק מארגון מוביל שיודע לטפח את עובדיו ולשמור עליהם לאורך זמן. צוות העובדים המקצועי והמנוסה, שהתלכד במערך ההשקעות, מותיר בי סיפוק רב וביטחון בהצלחת החברה גם בהמשך הדרך. אני רוצה להודות לכל אחד מחברי וחברות הצוות על התפתחותנו המשותפת במהלך השנים, מחויבותם הגבוהה להשגת מטרות החברה ובפרט על עבודתם הקשה לאורך התקופה המשותפת. אני יוצא לדרך חדשה ולאתגרים חדשים, ובטוח שאשמור על קשר עם מיטב דש ואמצא דרכים לשיתופי פעולה בעתיד".

תאריך:  20/11/2014   |   עודכן:  20/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיטב דש: מנהל ההשקעות הראשי פורש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
עוזרו הבכיר של היועץ המשפטי לממשלה שיגר לראש עיריית אשקלון חוות דעת ולפיה מנוגדת הנחייתו שלא לאפשר עבודת ערבים לחוק שוויון הזדמנויות בעבודה    "הימנעות מהעסקת עובדים בשל היותם ערבים והעברת מסר בידי אישיות ציבורית עלולה להיות בעלת השלכות חמורות - ציבורית ומשפטית"
יפעת גדות
התערוכה נערכת לרגל חגיגות 25 שנה למרכז סוזן דלל    מציעה התבוננות בשינוי שהתחולל בו במשך השנים, באמצעות צילומים, סרטי וידאו, רישומים וכרזות
עופר וולפסון
נגידת בנק ישראל אומרת כי העלייה הצפויה בגיל הפרישה לנשים ל-64 אינו מספיק    "ככל שנדחה את ההחלטה, נצטרך לאחר מכן לעשות זאת באופן מהיר יותר, ובעייתי יותר"
איציק וולף
למרות ששעות ספורות לאחר שנדרסו שלושה חיילים דרומית לגוש עציון על-ידי רכב פלשתיני נטען כי הייתה זו תאונת פגע וברח מתברר היום, שבועיים לאחר מכן, כי היה זה פיגוע לאומני מכוון    החקירה נמשכת
הדי כהן
עורך הדין של קבוצת דלק הישראלית דן הכהן: "פיקוח על מחירי הגז לא יכול לקרות, לא יקרה ולא עובד בשום מקום בעולם. זהו רק איום סרק, אבל גם בתור 'רק איום' הוא חייב להיפסק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il