X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המכרז לבחירת זכיין חדש למסעדה קובע, כי יהיה עליו להציג תעודת הכשר בתוך חודשיים מיום התחלת ההפעלה המשמעות: שומרי כשרות לא יוכלו לאכול בה בזמן הביניים
▪  ▪  ▪
שירות לשופטים - תוך 10 דקות [צילום: פלאש 90]

המסעדה בבית המשפט העליון צפויה לפעול חודשיים ללא הכשר כחוק, עם החלפת הזכיין בחודשים הקרובים. כך עולה מן המכרז לבחירת הזכיין שפרסמה (10.11.14) הנהלת בתי המשפט. המועד האחרון להגשת הצעות במכרז הוא 30.10.14.
המכרז קובע: "על הספק להגיש להנהלת בתי המשפט תעודת כשרות תקפה ומוכרת על-ידי הרבנות הראשית לישראל או באי-כוחה במחוז, לרבות תעודת כשרות מטעם הרבנות המקומית, בתוך 60 יום ממועד תחילת הפעלת הקיוסק/מסעדה". משמעות הדבר היא, כי במשך חודשיים תוכל המסעדה לפעול ללא הכשר - דבר שימנע משומרי מצוות וכשרות לסעוד בה.
על-פי תנאי הסף של המכרז, יכולים להתמודד בו רק מי שהעניקו שירותי הסעדה דומים למוסדות לפחות בשנתיים מתוך ארבע השנים האחרונות. כמו-כן, עליהם להציג לפחות בעל קייטרינג אחד שיספק את המזון למסעדה, ועליהם להיות בעלי מחזור שנתי של לפחות 200,000 שקל. מכאן, שמדובר במציעים שכבר פעילים בתחום המזון, ואשר ניתן היה לדרוש מהם תעודת כשרות תקפה כתנאי סף - ולא להמתין עד לאחר שיתחילו להפעיל את המסעדה. הדבר בולט במיוחד לנוכח העובדה, שעל בעלי הקייטרינג המוצעים להיות בעלי תעודת כשרות בתוקף.
המכרז אינו קובע, כי אי-השגת תעודת כשרות במועד תהווה עילה לביטול ההתקשרות עם הזוכה, אלא רק שבמקרה כזה הוא ייקנס ב-100 שקל לכל יום של איחור. לכן, מבחינה תיאורטית יכול הזוכה להחליט שאינו מעוניין בשמירה על כשרות והוא מעדיף לשלם את הקנס. זאת, לעומת קביעה לפי אי-הצגת רשיון עסק בתוך שלושה חודשים תהווה הפרה יסודית שתאפשר להנהלת בתי המשפט לבטל את ההתקשרות.
הספק יידרש לשלם להנהלת בתי המשפט 17,000 שקל בחודש. המחיר שיבקש המציע לגבות תמורת המנות השונות יהווה 60% מהציון במכרז, והאיכות - 40%. המכרז כולל מחירים קשיחים בהם יסופקו המנות לעובדי בית המשפט, וההתמודדות היא על המחיר שיידרש מיתר הסועדים. בחלק מן הפריטים נקבעו מחירי מירביים: שישה שקלים לכוס קפה (לעומת 3.5 שקלים לעובדים), שישה שקלים לכוס תה (לעומת שלושה שקלים לעובדים) ועוד.
תנאי המכרז כוללים פירוט רב של המנות המינימליות הנדרשות, כולל למשל היחס בין הנוזלים לבין הרכיבים האחרים במרק, משקלה של מנת דג ומשקלה של עוגה שתוגש לקינוח. בניגוד למצב כיום, המסעדה הבאה תהיה חלבית ופרווה בלבד, ולא יוגש בה מזון בשרי. עוד נקבע, כי אותו פריט לא יוגש יותר מאשר פעמיים בשבוע, והתפריט היומי יכלול לפחות שבעה סלטים, חמש מנות עיקריות, ארבע תוספות, שני קינוחים ומרק.
אחד התנאים במכרז קובע, כי על הזכיין לספק מזון לחדריהם של השופטים, מנהל המחוז והמזכירה הראשית בתוך עשר דקות. חריגה מלוח זמנים זה תביא לקנס של 100 שקל. ההגשה במסעדה תהיה בכלים רב-פעמיים "מחומר גלם באיכות טובה"; שופטים שיזמינו ארוחות יקבלו אותן בכלי חרסינה או זכוכית. הנהלת בתי המשפט תעניק לספק סבסוד חודשי של 3.70 שקלים בגין כל אחד מ-180 עובדי היכל בית המשפט העליון.

תאריך:  20/11/2014   |   עודכן:  20/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המסעדה בעליון תפעל חודשיים ללא הכשר
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
פורסם היום והמועד האחרון 30 ל"ת
לדייק  |  20/11/14 21:31
2
מס הכנסה
מאיר3  |  21/11/14 00:31
3
לפנק לפנק לפנק
חיים מהפלאפל  |  21/11/14 13:53
4
שוויון נוסח בג"צ:
סתם אדם  |  22/11/14 17:08
5
אחרי שסינמה נפתח, אין סיבהלגשת
הסו  |  23/11/14 12:07
6
מה עם רשיון עסקים ?
הרב בייקון  |  23/11/14 14:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ארגון המעסיקים הגדול בארץ מסכים להעלאת השכר במתווה מדורג ל-5,000 שקל, ובתנאי שהצעד יעשה באמצעות חקיקה ויחול על כל המעסיקים במשק בצורה שווה    יו"ר האיגוד: "הסכמת המעסיקים הופכת את שביתת ההסתדרות המתוכננת להצגה. אנחנו משלמים את שכר העובדים, לא הם"
יצחק דנון
נתי ביאליסטוק-כהן טוען שפוטר שלא כדין מתפקידו כיועץ בכיר למנכ"ל משרד התקשורת, ללא שימוע ותוך התעלמות מהעובדה שהוא עיוור
איתמר לוין
ממליצה לפרקליטות להאשים את הנשיא הפורש של בית המשפט המחוזי בנצרת בשני מקרים של עבירות מין    החקירה העלתה ראיות לעבירות מין נוספות אך הן התיישנו    כהן: לא ביצעתי כל עבירה
שלומית צור
אבי ניסנקורן בוועידת התעשיה באילת: "הממשלה מתעסקת עם תיירות מרפא במקום פערי שכר ועובדי קבלן"    "אני לא מבין את המלחמות בממשלה. כל אחד רוצה רפורמה על שמו, חושב על הבחירות ורוצה להיות ראש ממשלה"
עופר וולפסון
לאחר 7.5 שנים בחברה, מתוכן ב-5 השנים האחרונות בתפקיד מנהל ההשקעות ראשי של תחום החיסכון ארוך הטווח, החליט יניב צלאל להצטרף לקרן ההשקעות כלירמרק קפיטל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il