X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דן רון טוען שפוטר מיידית וללא שימוע, לאחר שסירב להסכים לקיצוץ שכרו ב-40% ולוויתור על חלק מזכויותיו בשל מצבו הקשה של הערוץ
▪  ▪  ▪
ורשבסקי. "קח את הדברים" [צילום: ישראל מלובני]

דן רון, שהיה המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל סחר ומכירות בערוץ 10 מינואר 2007 ועד ספטמבר 2014, תובע מהערוץ 1.6 מיליון שקל. לטענת רון, הערוץ מלין את שכרו ומסרב לשלם את המגיע לו בגין פיטוריו.
בתביעה, שהגיש (16.11.14) רון לבית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב, נאמר, כי לאחר כניסתו של יוסי ורשבסקי לתפקידו כמנכ"ל הערוץ, החליט האחרון על שינוי מדיניות בחברה, במסגרתו קוצץ שכרו ב-40% (מ-75,000 שקל לחודש ברוטו ל-45,000 שקל), בוטלו זכותו למשכורת 13 ובוטלו זכותו לבונוסים.
ורשבסקי הסביר לרון, במכתב ששלח לו ביולי השנה, כי הקיצוץ חיוני בשל מצבו הקשה של הערוץ וכי הוא חל על כל הסמנכ"לים הבכירים. לטענת רון, הוא פוטר לאלתר וללא שימוע לאחר שסירב להסכים לקיצוץ זה, כאשר ורשבסקי אמר לו: "קח את הדברים שלך ולך היום".
בתביעה, שהוגשה באמצעות עוה"ד כרמל חורב-אלטמן ותומר הדס, נטען, כי לאחר ימים אחדים התנערה הנתבעת מעצם פיטוריו, טענה שהוא התפטר והתכחשה לחלק עיקרי מזכויותיו החוקיות והחוזיות, תוך שהיא מבצעת בעניינו "גמר חשבון" חד-צדדי, חלקי ופגום. לדברי התובע, גם חברת נענע 10, בה הועסק שנה וחצי, התנערה ממנו לחלוטין ולא שילמה לו את זכויותיו בגין עבודתו ופיטוריו. עוד הוא טוען, כי הערוץ דורש ממנו להחזיר בונוס בסך 108,000 שקל, בטענת שווא לפיה הוא לא אושר בידי ההנהלה והדירקטוריון, וזאת כדי להרתיע אותו מלעמוד על זכויותיו.
התובע מבקש מבית הדין לחייב את ערוץ 10 לשלם לו את 1.6 מיליון שקל, המורכב בין היתר מבונוס לשנים 2014-2013 בסך 750,000 שקל, פיצוי על פיטורים שלא כדין בסך 400,000 שקל, פיצוי על אי-הודעה מוקדמת בסך 210,000 שקל, והפרש עמלות מכירות בסך 213,000 שקל. טרם הוגש כתב הגנה.

ס.ע. 31313-11-14
תאריך:  23/11/2014   |   עודכן:  23/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סמנכ"ל ערוץ 10 לשעבר תובע 1.6 מלש"ח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ערוץ 13 - המשבר
יצחק דנון
חברות צרפתיות טוענות שהערוץ חייב להן מיליון שקל תמורת זכויות שידור של משחקי כדורגל של הנבחרת ושל מכבי חיפה משנת 2011, אך כלל אינו משיב לפניותיהן
לי-אור אברבך
מצבו התזרימי של ערוץ 10 חמור, ובתוך 3 חודשים ייגמר הכסף בקופתו המדולדלת; הרייטינג נמוך מהצפוי, אין משקיע וגם אין סיכוי לקבל רישיון בסוף השנה    "גלובס" מנתח: לאן בדיוק הולך ערוץ 10, ומה צריך לעשות עכשיו?
לי-אור אברבך
מועד הפרישה טרם נקבע    "כלבוטק" תמשיך להיות משודרת בערוץ 10    המועמדים להחליף את גינת: דן רון, סמנכ"ל הסחר; ויואב הלדמן, המשנה למנכ"ל    גינת: "אני אוהב את הערוץ ואוהב את אנשיו ומאחל להם הצלחה"
עידן יוסף
מועצת הרשות השנייה החליטה לתת שהות לערוץ 10 למיצוי הליכים למציאת משקיע    טרם הוצג מבנה בעלות יציב ויכולת כספית וכלכלית של בעלי עניין בחברה
לי-אור אברבך
לוין, בעל השליטה בערוץ 9, נמצא לקראת סיום בדיקת הנאותות בערוץ שבשליטת יוסי מימן    גורם נוסף שמתעניין בערוץ 10: חברת אנטנה היוונית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il