X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעקבות מאבק המשפחה התיר בית המשפט לפרסום כי נתנאל עראמי נרצח על-רקע לאומני משפחתו תקבל אישור נפגעי פעולות איבה שלושה ערבים נעצרו ושוחררו
▪  ▪  ▪
נתנאל עראמי הי"ד
כבר ב-2.10 פרסמנו: עראמי נרצח
יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים ניתח את האירוע והגיע למסקנה חד-משמעית: נתנאל עראמי נרצח בנתניה בפיגוע חבלני
▪  ▪  ▪
נתנאל עראמי נרצח בפיגוע חבלני - חשף News1 כבר ב-2 באוקטובר. יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, ערן סיב, ניתח בעבור News1 את האירוע וקבע חד-משמעית שזו לא הייתה תאונת עבודה, אלא פיגוע חבלני מכוון. רק היום, לאחר כמעט חודשיים, הודתה המשטרה רשמית שאכן היה זה פיגוע!
סיב הסביר, שכל עובד בשיטת הסנפלינג מחובר בשני כבלי ביטחון עבים, מותקנים ומחוברים בצורה מקצועית. גם אם כבל אחד נקרע, מחזיק הכבל השני את העובד. סיב הסביר, שכל כבל נבדק מדי יום, לפני תחילת העבודה, כדי לוודא שהוא תקין ב-100%.
לדברי סיב, לאור עובדות אלו, הידועות לאנשי מקצוע, לא יעלה על הדעת ששני הכבלים נקרעו בשל כשל החומר או כל סיבה אחרת. ברור מתוך העובדות, שהכבלים נחתכו בצורה מכוונת על-ידי פועלי בנין ערבים ששהו בבניין, במטרה להרוג את נתנאל - סיכם.

בית משפט השלום בפתח תקוה קיבל (יום ד', 26.11.14) את בקשת משפחת עראמי, והתיר לפרסום כי נתנאל רואי עראמי, שנפל ומת בעת עבודתו בסנפלינג בפתח תקוה, נרצח בפיגוע לאומני שבוצע בידי ערבים.
השופטת מרב גרינברג התירה לפרסם כי "בתיק החקירה נעצרו ונחקרו על-ידי שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל שלושה חשודים בחשד שהיו מעורבים בגרימת מותו ממניע לאומני. השלושה שוחררו לאחר חקירה ארוכה, וזאת לאחר בחינת התיק בפרקליטות, ומאחר שלא נמצאה הצדקה משפטית להמשך מעצרם. החקירה נמשכת".
בנוסף, התיר בית המשפט לפרסם כי בני משפחת עראמי קיבלו מהמשטרה מסמך המאשר את היותם "נפגעי פעולות איבה".
עו"ד חור אוריאל ניזרי מארגון חננו, המייצג את המשפחה, מסר לאחר הדיון: "חשוב לומר כי עד עתה לא יצר קשר עם בני המשפחה אף גורם ציבורי וממשלתי, על-אף שהדברים היו ידועים וברורים. כמו-כן אנחנו מבקשים את נשיא המדינה, כמו שידע להגיע לנפגעי פעולות האיבה האחרים שיגיע לבוא ולנחם את המשפחה כאזרח מספר אחד, עת נרצח נתנאל עראמי בגלל היותו יהודי. אנו מודים לבית המשפט על החלטתו ואנחנו קוראים לרשויות השלטון השונות לבוא ולעשות את תפקידן. אנחנו קוראים לשב"כ ולמשטרה להמשיך ולחקור ולבצע את פעולות החקירה הנדרשות. עם זאת אנחנו כואבים ומצרים על כך שהיינו צריכים להתגלגל עד לפתח של בית המשפט כדי לקבל את המובן והברור מכל".
אמו של נתנאל עראמי, מרים מסרה: "חשוב לנו שיפרסמו את הדברים שכולם ידעו את האמת וידעו שנתנאל יצא לעבודה ולא חזר, אלא נרצח על היותו יהודי. כל סתימת הפיות ונסיונות הטיוח לא יצליחו. אנחנו בעז"ה נתנו הבטחה לנתנאל לפני שבועיים כשהיינו אצלו בבית העלמין ביום ההולדת שלו, שאנחנו לא ננוח ולא נשקוט עד שימצאו הרוצחים. אנחנו כועסים על זה שאף גורם ממשלתי כמו נשיא המדינה וראש הממשלה לא הגיעו לנחם אותנו ואפילו לא ניחמו אותנו בטלפון. את אבו חדר כולם ניחמו, כנראה בשבילם הוא יותר חשוב מהדם של הבן שלי".
השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' התייחס לעניין במליאת הכנסת. במהלך מענה לשאילתות, פנתה ח"כ אורית סטרוק (הבית היהודי) לשר לביטחון פנים ואמרה: "היה ברור שהחבלים של הסנפלינג נחתכו ביד זדונית. למה נמנעתם לומר שזה פיגוע? למה מנעתם מההרוג לוויה כפי שראוי לקורבן פיגוע טרוריסטי? למה מנעתם מהמשפחה את היחס הראוי?"
אהרונוביץ' השיב: "מבחינת הממצאים, כשאין ידע ולא בטוחים אם זה הולך לתחום הפלילי או הפח"עי, אי-אפשר להגיד אם זה פיגוע או לא, כאשר הדברים עדיין לא ברורים. אל תחפשו כוונת זדון, זה לא שהמשטרה רעה. לך זה ברור מהרגע הראשון אבל אנחנו בודקים את הדברים, וכאשר מגיעים למסקנה מודיעים למשפחה. כשאין ודאות צריך להמתין. בסוף לצערנו זה פיגוע אבל לא צריך להגיד שיד זדונית לקחה את זה לכיוון הפלילי. צריך להמתין לתוצאות וברגע שזה ודאי-אפשר לצאת לציבור. אני בוודאי לא אוציא הודעה לא מוסמכת".

תאריך:  26/11/2014   |   עודכן:  26/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הותר לפרסם: רצח נתנאל עראמי - פיגוע
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
דיסינפורמציה
סתם עברתי...  |  26/11/14 11:17
2
כל הכבוד לשר ארדן ששולל אזרחות
תושבי ירושלים.   |  26/11/14 13:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
החלו לפעול מתקני הגז להשמדת יהודים במחנה בירקנאו
עידן יוסף
ח"כ אלי בן-דהן: "אסור שהתרבות הישראלית תתחלק לאמנים שמוחרמים על-ידי הנשיא ולאמנים שהנשיא מרשה להם להופיע"
יפעת גדות
30 גני ילדים הצטרפו השבוע לתוכנית הגשת ארוחות בריאות מופחתות שמן ומלח המבוססות על דגנים מלאים, בשר לא מעובד, קטניות, ירקות ופירות
איתמר לוין
בית המשפט: ההפניה למאמרים בתשובה לשאלות הפונים לאתר היא הענקת שירות משפטי, דבר המותר לעורכי דין בלבד    הצו ייכנס לתוקף בעוד שנה ועד אז יחולו מגבלות על התשובות
יואב יצחק
כך מאשים יו"ר ועדת הכספים שליד המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין    שימוש בכספי לשכת עורכי הדין בלא היתר כחוק וביודעין מעלה חשד לעבירה על החוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il